تمام زندگی ما حسناتمام زندگی ما حسنا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

حســــــــــــــــنا عشـــــــــ♥ــــــــق مامان و بابا (✿◠‿◠)

سرماخوردگی حسنا+چند تا سوال

1392/6/7 17:52
نویسنده : مامانی
907 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مامانی های گل

الان این شکلیم 4 شبه شب تا صبح نخوابیدم اخه حسنا سرما خورده و تا صبح نمیتونه

 راحت بخوابه منم تا صبح باید باهاش بیدار بمونم 1هفته پیش آقای پدر سرماخورد و هنوزم خوب

 خوب نشده حسنا هم که تو این مدت همش میچسبید به باباش تا اونم مریض شد با اینکه

شوهری خیلی هم مراعات کرد ولی اخرم حسنا مریض شد.دعا کنید زودتر خوب بشه اخه خیلی

 اذیت میکنه واسه خوابش.

یه چیز جدید حسنا یاد گرفته که وقتی میگه من و باباش کلی میخندیم ..وقتی به گوشی من یا

 شوهری اس میاد یا زنگ میخوره حسنا سریع برمیگرده و میگه کی؟یعنی کیه؟!

مامانی ها بچه های شما هم اینطوری هستن؟بگید من چیکار کنم

1 _حسنا خیلی علاقه داره موهای من یا باباش و بکشه هرکاری هم که کنم فک میکنه دارم

 باهاش بازی میکنم...

2 _وقتی کسی خونست اصلا طرف من نمیاد ولی وقتی تنها میشه همش چسبیده ی به من

3 _ جدیدا خیلی جیغ میکشه

4 _ و از همه مهمتر علاقه ی زیادی به شیر خوردن نداره و بیشتر وقتا با می می  بازی میکنه که

 بخوابه رو این مورد خیلی حساسم نمیدونم چه جوری از سرش بندازم

[[راستـــــی میخوام واسه تولـــد حسنا عصرونه بـــــــدم ولی نمیدونم چی

 درستـــــ کنم که تکراری نباشه تو نتم گشتم ولی چیزی پیدا نکردم اخه

 دستـــــ تنهام نمیخوام شام بدم ]]

اینم عکسهای شیطونک مامان

یاد گرفته بره در کابینت و باز کنه و  ظرفا رو بریزه بیرون

1

اینجاهم که شوهری میخواست بخوابه حسنا نشت روی سرش

2 

3

واسه این عکسش کلی خندیدیم

4

5

6

7

 

دیگه نمیتونم از حسنا گلی عکس بگیرم تا دوربین و میبینه میاد طرف من و میگه نی نی میخواد عکسشو بهش نشون بدم

9

پ.ن:حسناگلی من و بابایی خیلی دوستت داریم

.: تمام زندگی ما حسنا تا این لحظه ، 11 ماه و 6 روز و 22 ساعت و 59 دقیقه و 39 ثانیه سن دارد :.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (57)

خالهمطهره جووووون
7 شهریور 92 18:08
اشکال نداره زبیده جان منم سرما خوردم .جواب سوالات منم وقتی مهمان میاد به مامان نمیچسبم .جیغم تا دلت بخواد میکشم واسه این مورد طرف خودم رفته تو نیستی فعلا با جیغام هما رو اعصاب همام.جدیدا موهای مجید رو منم خوشم میاد میکشم.هههههه در اون مورد اخرم خصوصی میگم برو بخون .واسه عصرونه هم چون میدونم خیلی مهارت داری و سلیقه میترسم چشم بخوری همون تخم مرغ نون پنیر سبزی البته بدون پنیر خوبه هم کم خرجه هم سبکه درضمن شما خیلی پول دارین اخه تخم مرغ دونه 500 میخورین


خودت فهمیدی چی نوشتی؟

بله دیگه تو نمیدونستی ما پولداریم]
نظر خصوصی که گذاشتم مال تو نبود مال ابجی گلم بود.
مجید طفلک موهاش کجا بود که تو بکشی؟
بیا ابجی گلم بیای که کارت دارم.





خاله جون
7 شهریور 92 18:08
خصوصی


ااااااااااا کی خواهر زاده ی ما به دنیا اومده که من نفهمیدم؟
خاله مطهره جون
7 شهریور 92 18:11
کلی خندیدم واسه عکسی که رو سر باباش نشسته
نرگس
7 شهریور 92 18:11
سلام



آخی عزیزم سرماخورده ایشاالله زود خوب بشه.



وقتی بچه جیغ میزنه نباید اصلا بهش محل داد و عکس العمل نشون داد. حتی اگر بعدش جیغ هاش بلندتر شد اصلا نباید محل داد اونوقت بچه میفهمه که جیغ زدن دیگه جلب توجه نمیکنه و یواش یواش دست از جیغ زدن برمیداره



نوه عمه من هم تو سن حسنا که بود شیر نمیخورد و فقط دلش میخواست با می می بازی کنه و یواش یواش خودش از سرش افتاد.





به نظر من الویه راحت ترین چیزیه که میشه واسه یه تولد درست کرد خیلی هم شیک و مجلسی






سلام عزیزم

ایشالا...

منم وقتی حسنا جیغ میزنه بهش محل نمیزارم ولی بازم جیغ میزنه.

ممنون بابت کمکت

خاله مطهره جون
7 شهریور 92 18:11
عکسی که سرشو برده تو دکور کابینت خیلی بانمکه


خب طرف خالش رفته...
خاله مطهره جون
7 شهریور 92 18:13
دقت کن ببین چه احساس ارامش میکنه رو سر باباشمنم اگه میبودم باهاش کمک میکردم باقی ظرفارم بریزم بیرون


منم اگه اون موقع تو کمکش میکردی همه ی ظرفارو میزدم به سرت که دیگه چیز به بچه یاد ندی...
اصلا تو چه مشکلی با من داری ها؟
خاله مطهره جون
7 شهریور 92 18:14
قربونت برم که از همه نظر کارات شبیه کارای خودمه عاشقتم شیطونک منمن و حسنا


اره خوده خودته مخصوصا وقتی حرف گوش نمیده و لج میکنه
مامان مهدیس و ملیسا
7 شهریور 92 18:45
ای جوووووووووووووونم الهی فدات بشم ایشالله زود زود خوب بشی خاله
راستی در مورد سوالات همش ب ملیسا هم مربوط میشه فقط حسنا تنها نیست
عزیزمممممم عکساشم که نازه
راستی دیگه کامل میتونه راه بره؟؟؟


ایشالا...
پس همه همینجورین من فک کردم فقط حسنا لج بازه.
نه هنوز کامل راه نمیره ولی اگه دور و برش شلوغ باشه خیلی تمرین میکنه و دنبال بچه ها میره
ساراکوچولو
7 شهریور 92 19:43
تولدحسناجون پیشاپیش مبارک...حتما پیام بفرستی برام که اگرجشن گرفتی بیام ببینم من...




ممنون عزیزم.

چشم حتما

خاله مطهره جون
7 شهریور 92 20:05
هما میگه پکوره و سمبوسه خوبه ولی اگه از من میشنوی همون تخم مرغ خوبه حالا خواستی با کلاس تر بشه اب پز کن


باشه بیا که خودت درست کنی
همه نظر میدن ابجی منم نظر میده
خاله مطهره جون
7 شهریور 92 20:06
مجید و محمد گقتن حسناسبزه بانمک میشه از اون دلبرا از اونایی که دل میبره


مجید باز اونجاست؟؟؟
پس شمت چشم زدین حسنا رو که مریض شده
برو اسفند دود کن
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
7 شهریور 92 22:02
ای دختر شیطون.. نشستی رو سر بابایی؟


اره میبینی چقدر هم ریلکس نشسته
ليلي
7 شهریور 92 22:58
سلام گلم چطوري؟ اخي سرما خورده...ايشالا زودي خوب بشه...تا الان با شوهري بودم كلي كيف كدم...فردا اپ ميكنم...
دركت ميكنم كه نخابيدي...اخه منم شباي امتحان تا صبح بيدارم...
اين فصل همش سرماخوردگيه خيلي مراقب حسنا باش..عكسش كه رو سر باباشه خيلي باحاله واقعا...
فاميلاتون همون چابهارن؟

همون كيك با شربت و ميوه كافيه

همش حسنا تو فكرمه...تو خيابون اين زناي جوونو ك ميبينم بچه باهاشونه ياد شما و حسنا ميوفتم...
واسه تولدش از اين گل سر ريزا بزن تو موهاش بامزه ميشه خيلي...
ميگم وقتي دشويي داره ميبريش راحت ميبريش اذيت نميشي؟



سلام عزیزم خوبم تو چطوری؟
ایشالا همیشه کیف کنی خوب از فرصت استفاده کن
شبای امتحان خیلی فرق میکنه وقتی با بچه بیدار باشی و نق نق گوش کنی خیلی اعصابت خورد میشه.
خاله مطهره جووووون
8 شهریور 92 1:04
اره اگه یه شب نیاد جا تعجبه اینکه هر شب میاد چیزی نیس.عزیزم این که گفتی همه نظر میدن منم نظر میدم روحیمو ضعیف کرد من واسه محض خنده نوشتم وگرنه خودت میدونی چه قدر مهارت دارمبرو خصوصی
خاله مطهره جووووون
8 شهریور 92 1:23
آی تو دلیل بودنم آی تو
آی تو که دنیای منی

قلبی که دوست داره تورو
حیفه نری بزنی بشکنیش

آی تو که دیوونت شدم آی تو
آی تو که دلم میمیره برات

خاله عاشقتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــته به کسی نگی


افرین خواننده هم که شدی
مونس ( امیرعلی و ایلیا دوقلوهای شیطون بلا )
8 شهریور 92 1:55
سلام عزیزم ... مرسی جویای حتل ما شدی . کلی ناراحتم نمیتونم آپ کنم . هم کامپیوترم قاطی کرده هم مدمم آنتنش پریده نمیتونم نصب شم ... با گوشی سر میزنم که فقط میتونم نظرارو بخونم ... انشالله به زودی میام گلم ... شیطونک منم ببوس عزی ز م


سلام دیدم یه مدته نیومدی نگران شدم ایشالا زود مشکلت حل بشه که بتونی اپ کنی
مامان یاسمن و محمد پارسا
8 شهریور 92 9:44
اخی الاهی نگران نشومامان زود خوب میشه ای بلا الاهی چه بامزه فداش بشم یعنی کیه

حسنا جونم دوست دارم




ایشالا...

الان یکم بهتره و دیشبم تونستم بخوابم]

زهره مامانی مرسانا
8 شهریور 92 11:28
غصه نخور خانمی مرسانا هم الان خیلی بهونه گیر و بغلی شده فکر کنم تو این سن این جوری میشن که باید یا سرشونو با چیز دیگه ایی گرم کنیم یا بی محلی کنیم شبا واسه خوابش دقم میده که بعضی وقتا میخوام گریه کنم از دستش چه کنیم دیگه باید صبور باشیم . واسه عصرونه میتونم پیشنهاد سالاد ذرت بدم خیلی خوشمزه و راحته


اره منم واسه خواب حسنا دق میشم اخه همش وقتی میخواد بخوابه دلش میخواد فضولی هم کنه
نرگس
8 شهریور 92 17:26
من که هستممممممممممممم کجا کم پیدا شدم اخههههههههههه. میام همش نت همه چیز جدیدی واسه نوشتن نیست
ليلي
8 شهریور 92 19:08
سلام نيستي ماماني؟ من اپم ها...دير ب دير اپ ميكني مامان


سلام هستم.
عزیزم مهمان دارم الانم باگوشی اومدم نت
دراولین فرصت میام پیشت.بوووس
صبا خاله ی آیسا
8 شهریور 92 22:24
عزیزم انشاالله سرماخوردگیت زود خوب بشه
ماشاالله چقد حسنا گلی بزرگ شده
قربونت برم که شیطون شدی
عزیزم به نظر من لازانیا درست کن


ممنون عزیزم خدتروشکر الان خوبه...
واسه جوابتم ممنون
پرهام ومامانش
8 شهریور 92 22:43
سلام عسیسم امیدوارم حسنا جون بهتر شده باشه درمورد جیغ زدن میگن بچه میخاد به حرف بیاد جیغ میزنه ازنوع بنفش پسر منم اینجوری بوده والان باچند کلمه ای که بهتر شده وبجای جیغ مثلا میگه بده نمیخام وایزین چیزا جیغای بنفشش فوقالعاده کم شده درمورد ممه خوردنم چون پسرم اینجوریه دقیقا نه رو پا میخابه نه هیچجور فقط همون جور که خودت نوشتی میگن یه مدت بعد خودشون کنا ر میزارن برای عصرونه هم بده ازبیرون برات ساندویچ بیارن من که اینکارو کردم وژله هارو هم خودم توظرفای مخصوص 1 نفر سروکردم از قبل حاضر شده بود چون تنها بودم همچی حاضری اماده کردم پیش پیش تولدحسنا جوئنم مبارکککککککککککککککککککککککککککککککککککک
مرجان مامان آران
9 شهریور 92 0:37
ای جانم قربونت برممممم ایشالا زودی خوب بشیییییییی ارانم جیغاااااااااااااا میزنه میگن برای به حرف افتادنه از اون ورم موهامو میکشه طبیعی بچه ها دوست دارت بعد یه مدت هی بگو نه نه یه جوری بفهمه شیرم حتما گرسنه نیست اونجورییییییییییی که بخوره
مامان ریحانه جون
9 شهریور 92 18:56
سلام هم استانی مهربون ببخشید یکم با تاخیر اومدم سرم شلوغ بود بازم به ما سر بزن
مامان مهدیس و ملیسا
9 شهریور 92 20:05
خدا بگم چی کارت کنه با این پست ثابتت ی لحظه که صفحه باز شد مردم ملیسا هم بغلم بود ی لحظه بچم ترسید با اون قیافه اش


منم اولش ترسیدم گذاشتم شماهم بترسید
مامان سهند و سپهر
10 شهریور 92 10:04
اي شيطون بلاي خاله خسته نباشي ماماني مهربون
مادر منتظر
10 شهریور 92 11:22
سلام مامانی حسنا کوچولو انشاالله هر چه زودتر حسنا کوچولو خوب بشه و شما هم خیالتون راحت بشه شیطونیای بچه ها خیلی شبیه به هم هست این نشونگر کنجکاوی اونهاست گرچه بزرگترها رو اذیت میکنه . ( بابا چرا هیچ کسی ما فندقارو درک نمییییییییییییکنه ) بچه ها یه مدت یه عادتایی پیدا میکنن نباید خیلی روش حساس شی زود از سرشون میفته ,نگران نباش , دورادور باید مراقب باشی و نزاری که بفهمن روی این کار حساس شدی اگه بفهمن لجبازی میکنن . رولت ژامبون برای عصرونه میتونی درست کنی ولی اگه مهمونات زیاد باشن زحمت زیاد داره و با بچه اذیت میشی . کوکوی لوبیا سبز هم خوبه اگه دوست داشتی برام کامنت بزار طرز تهیشو اگه نداشتی برات مینویسم
مامان حنانه زهرا
10 شهریور 92 15:40
البته میدونم عزیزمناراحتی دخملی مو میکشه اما دخمل منم تا بغل کسی میره حتما باید یه چیزیشو بگیره دستش .الا ای حال همیشه موهای منه وریشای بابایی بیچارش فک کنم فقط باید خدا صبرمون بده با این وروجکای شیطون
ليلي
10 شهریور 92 18:37
سلام عزيزم..خوبي ..حسنا چطوره چيكارا ميكنه؟خودم خستم از بس مسخابم اره انگار نيشگون خصلت خانوماس واي نميدوني چقد عجله دارم ولي مجنون قراره بره شركت نفت ..منتظزيم بهش زنگ بزنن...روزي هزار بار به مجنون ميگم پس كي ؟ شما چندوقت عقد بودين؟راستي نسبت داري با شوهرت؟ ميگم حسنا مزاحمتون نيس ؟ گلم متولد 69م
زهرا (✿◠‿◠)
11 شهریور 92 1:28
سلام... خوبین؟ حسنا گلی بهتر شده؟
❤دو نیمه قلبم❤
11 شهریور 92 14:35
سلام مامانی حسنا جون ایشالله الان حال حسنا جون خوب باشه چه جالب رو سر باباش نشستهآخی میگه کی عزیزم بچه های من هم همین مشکلاتو داشتن.جیغ میکشیدن مو میکشیدن و گرفتن دوربین و از این چیزها.اینا همش دوره ای و خوب میشن.تا سه سال اول از این مشکلات زیاد ولی به مرور خیلی خوب میشن. موفق باشی تو انتخاب عصرونه من هیچ ایده ای ندارم
الناز مامان طاها
11 شهریور 92 17:13
سلام ممنون از اینکه به ما سر زدید ماشاالله چه دخمل شیطونی باز هم به ما سر بزنید
فرناز مادر آتیلا
11 شهریور 92 17:26
جونم حسنا .......شیطون خاله.....چه عکسای قشنگی گرفتی مامانی....
ليلي
11 شهریور 92 18:35
پس كار خودته خوبه 6 ماه....باهم نسبت داريد؟ اره من عمرا تا دوسال بچه دار بشم واقعا لقمه هاشون بزرگه...چقدرهم با اشتها ميخورن حسنا رو ديگه جدا كن واسه خواب...داره بزرگ ميشه مشكل سازه ميگم رسم شما واسه جهيزيه چطوره؟
مامان مهدیس و ملیسا
11 شهریور 92 21:10
واییییییییییییییییییییییی مرسی عزیزم بابت تبریکت تو پست تولد ممنونم عشقم ایشالا بتونم ی روزی جبران کنم عزیزمممممممم

قابلی نداشت

][
ليلي
11 شهریور 92 23:19
بچه بد نيس ولي اوايل زندگي خيلي مزاحمه نه؟ منم شوهرم غريبس... ميدونم جهيزيه ميبريد..ميگم دختر چه چيزايي ميگيره؟ چندبار پرسيدم اصالتا كجايي نگفتي..چابهارم فاميل داريد؟ من هميشه احساس ميكنم شهراي دور جز ايران نيستن عروسيتون و كجا گرفتيد؟
معصوم/مامان جان جان فاطمه
12 شهریور 92 0:06
سلام محدثه جون،خوفي؟حسنا گلي خوفه؟ اي جونم ،بگردم با فاطمه دست به يكي كردين دل ما رو خون كنيد؟؟؟ ماماني دكتر دارو چي داد؟الان بهتره؟؟ جوجوي شما مو ميكشه جان جان من چشم در مياره در حد شــديد جيغ هم وقتي مي زنه كه صداي جيغ بشنوه چــــي بگم والا.... بزرگ ميشن خودشون يادشون ميره در مورد مي مي هم خب بزرگ تر كه ميشن اشتها به شيرشون كم ميشه...حالا اينكه بازي بازي ميكنه چرا من نتونستم كمكت كنم فداي اين ژســـت هاش ما اپيم
مامان فرنيا
12 شهریور 92 8:25
ممنون كه به ماسر ميزنيد چند روزيه كه مادر و پدرم امدن خانه ما براي همين خيلي مشغوليم خودم هم دلم واسه نوشتن واسه وب فرنيا تنگ شده اما چه كنم كه وقتم كمه با اينكه بيشتر كارها را مامانم انجام ميده اما وقتي ميرسم خانه ديگه دلم نمياد برم سراغ كامپيوتر
مامان سهند و سپهر
12 شهریور 92 8:25
سرماخوردگي حسنا جون بهتر شد ايشالا ماماني؟ ديگه راحت مي خوابه؟ عكسهاي شيطوني هاش واقعا با نمك و نازه. در مورد سوالات عزيزم سوال 2 كاملا طبيعيه و بچه هاي منم همينجورن. ماشالا روابط عموميش خوبه ديگه توي شلوغي سرگرم ميشه و سمت شما نمياد. سوال 1 كه خب خوبه خوشش مياد ما هم كلي مي خنديم سوال 3 فقططططط با بي توجهي كامل برطرف شدنيه. سوال 4 هم كه من بلد نيستم. خيلي خوب بود پاسخهام نه؟ مراقب حسنا كوچولوي نانازي باش
مامان فرنيا
12 شهریور 92 8:28
ايشالله حسابي سرحال شده باشي گل دختري اينقدر شيطوني نكن كوچولو اخه روي سر بابا چيكار ميكني توي خانه هيچ جايي نيست بشيني؟
مامان الناز
12 شهریور 92 11:18
ایشاله که زود زود خوب بشه مامانی میتونی اسنک درست کنی میتونی هم تنقلات را کمی تنوع بدی تا همه از خوردنشون سیر بشن مثلاذرت را خام بخر و مثل پفیلا خودت درست کن بستنی و ژله بده و اگر هم دوست نداشتی هیچی بهتر از ساندویچ الویه نیست
ليلي
12 شهریور 92 11:38
سلام گلم.مرسي خدارو شكر خوبم..البته در فراق يار ب سر ميبرم همچنان
شما خوبيد چيكارا ميكنيد؟
يعني از بچگي اونجا بزرگ شدي؟ مليسا كيه؟
فك كنم شهرتون جنساش ارزونتره نه؟


مامان مهدیس و ملیسا
12 شهریور 92 14:34
عزیزمممممممم چهار تا از بهترین عکسای حسنا رو برام میفرستی؟؟؟؟؟ آپلود کن بفرست وبم با کیفیت خوب باشه هااااا
مامان مهدیس و ملیسا
12 شهریور 92 15:25
عزیزم میخوام از همه بچه ها عکس داشته باشم ب صورت البوم
mamanebaran
12 شهریور 92 17:53


گل دختره نازنینتو از طرف من ببوس

الهی که همیشه زیر سایه مرتضی علی و پدر و مادر مهربونش بزرگ بشه

mamanebaran
12 شهریور 92 18:11
عزیزم خصوصی
ليلي
12 شهریور 92 18:39
بسلامتي..مباركه.... افرين مامان خوش سليقه..همه كاراتو انجام بده كه روز اخر كاري نداشته باشي....حتما گل سرم بزت تو موها حسنا... هر روز ميام ولي اپ نميكني مامان به شوهريت هم بگو كمكت كنه ..گرچه كمك نميكنن ميخا كي رو دعوت كني؟
بهار مامانه برسام
12 شهریور 92 19:31
ای جونم عسل همه کارات خوشمله مثل خودت هزارماشالله به این ناز گل خوشمل مامانی گل ممنون از محبتت که به ما سر زدی با آرزوی بهترین ها برای شما دوست عزیز
SaYa
12 شهریور 92 20:43
سلام عزیزم خوبی؟ مرسی که همیشه سر میزنی و مرتبا وقت نمیکنم بهتون سر بزنم حسنا جون خوبه؟ بنظر من واسه عصرونه توی نت بگرد و مثلا نون پنیر سبزی کوچیک با کالباس کوچیک و سالاد الویه بده میان جدیدا همه اینارو کوچیک درست میکنن خیلی رنگ و وارنگ قشنگ میش حالا عکساشو میگردم اگر پیدا کردم برات میفرستم حتما
ليلي
12 شهریور 92 21:18
اهان پس خوبه تو اين شهر اشنا داريد و تنها نيستيد...فقط يه سوال؟ خونه خودتون يعني مامانت كجاس؟ببخشيد البته.... ايشالا كه خوب ميشه نگران نباش..كيكش رو ميخا چه شكلي بدي درست كنن؟
مامان محیا
12 شهریور 92 21:20
سلام مامان حسنا جون عزیزم خیلی دختر نازی داری خداحفظش کنه با این شیرین کاری های بامزه اش ان شالله زودم خوب میشه سرماخوردگیش ممنون که اومدی به ویلاگ دختر منم سر زدی خوشحال میشم بازم بیای عزیزم
ليلي
13 شهریور 92 0:27
حالا من فضولم اخه خيلي پرسيدم اصالتا كجايي نگفتي تا الان...پس مال همون منطقه اي ..فك كردم مامانت شهراي بالاس و ازشون دوري... ديگه ازت سوال نميكنم...ببخسيد گلم
مامان حمید کوچولو
13 شهریور 92 0:34
سلام مامان حسنا جون اول این که پیشاپیش،تولدش مبارک باشه. دوم هم اینکه بهم بر خورد اومدم پیشت که بگم بیمعرفت نیستم به خدا فرصت نمیکنم تا لب تاپ و روشن میکنم شروع میکنه به نق زدن که منم بغل کن. در اخر این که بله اقا پسر ما هم این مواردی که شما دکر کردیدو انجام میده به غیر از اخری کم کم یادش میره غصه نخور خانمی موفق باشی ........ه
مادر منتظر
13 شهریور 92 13:18
سلام مامانی حسنا جون چند وقته خبری ازتون نیست . دیگه به ما سری نمیزنید . بی وفا شدیدا. چند بار اومدم کامنت گذاشتم ولی دیدم پست جدیدی نذاشتید , انشاالله که حالتون خوبه و حسنا جونم بهتر شده . البته با داشتن بچه و مشغله های دیگه به همه چیز رسیدن سخته . امیدوارم سالم و سلامت باشین و به زودی ببینمتون. منتظرتون هستم در وبلاگمون
شقایق مامان آرشا
14 شهریور 92 14:50
وای مامانییی مطمءنی درباره آرشا ننوشتی چون آرشا دقیقا همین خصایص را داره حتما مال اقتضای سنشونه
لاله
14 شهریور 92 16:33
حسنا جون امیدوارم که حالت خوب شده باشه در مورد سوالاتون باید بگم که موارد 1و 2و 3 در مورد ترمه هم صدق میکنه و فقط باید صبوری کرد خیلی بلا شدی رو سر بابایی نشستی
خاله جون
26 شهریور 92 14:23
فقط به فکر عکس گرفتی الان بچه از رو صندلی میفته بعد دهنت تا پس کلت وا میره