تمام زندگی ما حسناتمام زندگی ما حسنا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

حســــــــــــــــنا عشـــــــــ♥ــــــــق مامان و بابا (✿◠‿◠)

چه زود گذشت...

1392/6/15 17:34
نویسنده : مامانی
654 بازدید
اشتراک گذاری

دیگه داریم کم کم به روز تولدت نزدیک میشیم و من و بابایی کلی خوشحالیم که داری 1 ساله میشی

چند مدته تو فکرمه که بیام و عکسهای نوزادیت و بزارم ولی با وجود تو وروجک مگه میتونم ماشالا خیلی

 فضول شدی و کلی چیز جدید یاد گرفتی...

الان قشنگ میتونی بوس کنی و بیشتر لب میدی وقتی من و بابا باهات بازی نمیکنیم خودت میای و مارو

بوس میکنی و ماهم که فقط ذوق میکنیم.

دیروز بابایی رفت بیرون و شما پشت سرش خیلی گریه کردی وقتی از بغلم گذاشتمت پایین و منم

نشستم دستم و بوس کردی و گفتی بیم!!! آخه مگه چقدر بزرگی که این همه مکر و اصول یاد داری؟

وقتی به بابا گفتم چیکار کردی خیلی خندید.

تو خونه خیلی راه میری البته داری خیلی تلاش میکنی که خوب راه  بری ولی بازم میوفتی شاید 15 یا

20 قدم بری بعد میوفتی.

وقتی آهنگ پخش میشه شماهم باهاش لب خونی میکنی به زبون خودت.

همچنان تا گوشی من یا بابا که زنگ میخوره سریع میگی کی؟چن روز پیش که بابا گوشیشو کوک کرده

بود که صبح خواب نمونه شما خواب بودی تا گوشی بابا زنگ خورد پاشدی و گفتی کی؟تاهم که بهت

 نگیم کیه دست بردار نیستی و یکسره میپرسی کی؟فدای کی گفتنت بشم.

عاشق آیفونی تا از کنارش رد میشیم انگشتت و دراز میکنی ک دکمه بزنی.

رقاص ماهری هم هستی.

خیلی چیزای دیگه هم هست ک الان یاد نیس تو پست بعدی میزارم.

اینم از عکسهای عشق مامان و بابا

حسنا 1 ساعت بعد تولد تو بیمارستان

1

ببین بابایی چقدر خوشحاله

2 

فدای اون پاهای کوچولوت برم من

3

حسنای 1 ماهه من

1

حسنای 2 ماهه ی من

2

حسنای 3 ماهه...

4

حسنا 4ماهه...

4

حسنا 5 ماهه...

5

حسنا6ماهه...

6

حسنا7ماهه..

7

حسنا8 ماهه...

8

حسنا9ماهه...

8

حسنا 10 ماهه...

10

حسنا11 ماهه...

11

تمام زندگی ما حسنا تا این لحظه ، 11 ماه و 12 روز و 23 ساعت و 25 دقیقه و 50 ثانیه سن دارد


 

 

دیر نوشت15/6/92 ساعت 17:30

 حسنای عزیزم امسال اولین سالیه که روز دختر و کنارمونی عزیزدلم روزت مبارک

فردا پایگاه جشنه و قرار به دخترا هدیه بدن عکسشو میزارم برات

تمام زندگی ما حسنا تا این لحظه ، 11 ماه و 14 روز و 22 ساعت و 48 دقیقه و 46 ثانیه سن دارد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (39)

مامان مهدیس و ملیسا
13 شهریور 92 18:19
الهی من فداش بشمممممممممممممممم
قربونت برم خاله جونننننن
مامانی پیشاپیش تولد این گل دختر هم مبارک بوده عزیزم
خییییییییییییییلی دوست دارم
حسنا هم دیگه یک ساله داره میشه بچه ها چقدر زود بزرگ میشن
ایشالا همیشه زیر سایه بابایی و مامانس مهربون بزرگ بشی عزیزمممممم
ایشالا 100000000000000000000 جشنتو بگیریمممم



خدانکنه عزیزم
ممنون عزیزم شماهم دعوتی واسه تولد...
آره واقعا زود میگذره انگار همین دیروز بود
ایشالا....
عزیزم ممنون از دعای خوبت
ببوس جیگرا رو
مرجان مامان آران
13 شهریور 92 20:19
اخی عزیزمممممممممممممم ماشالااااااا چه عکساییییی
پیشاپیش تولدش مبارکککککککک


ممنون عزیزم...
ماچ]
مادر منتظر
13 شهریور 92 21:55
سلام حسنا جون و مامانی گلشششش
چه عجب یادی از ما کردی و به ما سر زدی خانومی ؟
میدونم که حتما سرت شلوغه .
پیشاپیش تولد حسنا خانومی مبارککککک
دیگه داری خانوم خانوما میشیا
عکسای نوزادیت خیلی با نمک بودن نازنازی
بازم به وبلاگ ما بیا خوشحالم میکنی

سلام عزیزم...
من همیشه به یاد شما هستم ولی با وجود حسنای وروجک زیاد نمیتونم بهتون سربزنم.
ممنون ایشالا تولد گل دختر خودت عزیزم

پرهام ومامانش
13 شهریور 92 22:32
کلیییییییییییییییییییییی بوس برای حسنای 11ماههههههههههههههههههههه


نرگس
14 شهریور 92 11:18
سلام

آخیییییی نازی عکسای نوزادی. من خیلی عکسای نوزادی میدوستم. چقد کوشولوئه
زایمان خیلی سخته؟

تولد حسنا گلی پیشاپیش مبارک باشه
ایشاالله تولد 1000 سالگیش


واییییی عینک آفتابیشو ببین

سلام نرگس جون
دیگه زایمان سختی خودشو داره ولی آدم همه رو به جون میخره تا نی نی جونش سالم به دنیا بیاد...


شقایق مامان آرشا
14 شهریور 92 14:44
وای که چه زود گذشت ایشالا 120 ساله شی دخمل بلای خاله


آره مامانی.
ایشالا...
ليلي
14 شهریور 92 14:46
خاهش گلم...فعلا نيستم اومدم باهات ميحرفم


باشه منتظرم
فرناز مادر اتیلا
14 شهریور 92 15:05
خاله قربونش چه عکسهای قشنگی گذاشتید مامانی............


لاله
14 شهریور 92 16:35
پیشاپیش تولدت مبارک حسنا جون




ممنون عزیزم
مهسا مامان نورا
14 شهریور 92 23:48
الهی فدا شم خاله ماهی ماه ما دسترسی به اینترنت نداشتیم تا امروز بعداز ظهر
خانــــوم گـــل
15 شهریور 92 1:33
ایییییی جانم پاهاشو ببین چقده کوچولوههههه نازییییییییی بوسب وسی
مامان یاسمن و محمد پارسا
15 شهریور 92 10:21
الاهی فدای شیرین زبونیت نازی خانم
مامان حنانه زهرا
15 شهریور 92 16:06
وای خدا 1سال گذشت.

تولدش مبارک باشه عزیزدلم

ماشالله حسناجون شبیه باباشه ها ولی شیطنتش نمیدونم به کی رفته

خداییش نمیدونم بچه های امروزی این همه کارارو چه جوری یاد میگیرن؟خیلی بیشتر ازسنشون میفهمن

قربونت برم اژ شدی خبرم کن که اینقد دیر نیام




آره خیلی زود گذشت...

ممنون عزیزدلم ایشالا تولد حنانه جونم

باباش که میگه واسه فضولیاش به خودم رفته

حسناهم خیلی بیشتر از سنش میفهمه

SaYa
15 شهریور 92 17:17
ای بهار آرزوی نسل فردا،دخترم / ای فروغ عشق از روی تو پیدا، دخترم
چشم وگوش خویش را بگشا کز راه حسد / نشکند آیینه ات را چشم دنیا، دخترم
دست در دست حیا بگذار وکوشش کن مدام / تا نیفتی در راه آزادی از پا، دخترم
کوه غم داری اگر بر دوش دل همچون پدر / دم مزن تا می توانی از دریغا، دخترم
با مدارا می شوی آسوده دل،پس کن بنا / پایه رفتار خود را بر مدارا، دخترم
حسنا جون روزت مبارک عزیزم

ممنون سایای دوست داشتنی
مادر منتظر
15 شهریور 92 18:03
سلام حسنا خانوم ناز و مامانی مهربونش

عزیزم روز دختر رو بهت تبریک میگم
امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشی و دخملی خوبی برای مامانی و بابایی باشی خوشگلم . میبوسمت


سلام مامان مهربون
ممنونم عزیزدلم روز فاطمه خانومم مبارک باشه
ساراکوچولو
15 شهریور 92 18:41
تولدت مبارک..روز دختر من وسارا جون تبریک میگیم...این هم کارت پستال

http://www.patugh.ir/up/2012/09/sher-dokht.jpg


ممنون عزیزم روز ساراجونمم مبارک...
خیلی خوشکله
مامان ترانه و برنا
15 شهریور 92 18:45
روزت مبارکه عزیزم


ممنون عزیزم
مامان مهدیس و ملیسا
15 شهریور 92 22:19
میشــــه اسـم پاکتو رو دل خـــــدا نوشت / میشه با تو پر کشید تــــوی راه سرنوشت

میشـــه با عطـر تنت تا خــــود خـدا رسید/میشــه چشــم نازتو رو تن گلهــــا کـشید

روز دختر مبارک حسنا جونممممم


ممنون عزیزم
همچنین برای گل دخترای شما
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
15 شهریور 92 23:56
خداوند لبخند زد دختر آفریده شد! لبخند خدا، "حسنا جون" روزت مبارک...
مامان گلی
16 شهریور 92 0:17
وای مامانی چقدر زمان زود میگذره.الهی این دخمل طلا مدام میگه کی کی؟!؟!؟!؟!الهی بگردم چه ذوقی داره که بچه به حرف میاد.آخی عکسهاشو ببین.چه کوچولو بودخوبه که براش یه آرشیو درست کردی.خانوم رقاص ما تولدت مبارککککککککککککککککککککایشالاه جشن 120 سالگی.روز دختر هم مبارکه حسناجونی
مامان الناز
16 شهریور 92 10:05
وروجک خانم روز دختر مبارکت باشه عزیزم چقدر بامزه شده کارهای حسنا جونی. تولدت هم پیشاپیش مبارک
مهشید مامان مهتا
16 شهریور 92 12:21
من از تو گلبنی بهتر ندیدم / ز تو باغ گلی خوشتر ندیدم میان این همه گلهای عالم / گلی خوشبوتر از دختر ندیدم . . . روز دختر مبارک پیشاپیش تولدت هم مبارک باشه
مامان حنانه زهرا
16 شهریور 92 13:08
من از تو گلبنی بهتر ندیدم / ز تو باغ گلی خوشتر ندیدم میان این همه گلهای عالم / گلی خوشبوتر از دختر ندیدم . . . روزت مبارک حسنای عزیزم
نرگس
16 شهریور 92 15:15
روزت مبارک حسنا گلیییییییییییی
مادر منتظر
16 شهریور 92 19:58
سلام حسنا خانومی عزیزم و مامانی مهربونش ولادت حضرت فاطمه زهرا و روز دختر رو بهتون تبریک میگم. حسنا جوننننننننننننننننن روزت مبارکککککککک خانوم گل امیدوارم زیر سایه مامانی و بابایی روزگار خوبی همیشه داشته باشی نازنینم
مامان حمید کوچولو
16 شهریور 92 20:53
حسنا جون عزیزم هم روزت مبارک هم پیشاپیش تولدت مبارک باشه
مونس ( امیرعلی و ایلیا دوقلوهای شیطون بلا )
16 شهریور 92 22:25
عزیز دلم .... روزت مبارک باشه خانمی ... مامانی چه زود بزرگ شد این خانم کوچولو ؛ ) عزیزکم خیلی خوشحالم دوست گلی مثل شما دارم . ممنون که سراغمونو میگرفتی مهربووووووون ... از ته دلم دوستون دارم
مامان الینا
17 شهریور 92 4:07
سلام. تولد دخترتون پیشاپیش مبارک خیلی نازه. ایشالله که همیشه سلامت باشه و سایه شما و باباش بالای سرش باشه. مطالب اول وبلاگتون خیلی قشنگه. با اجازتون یه چند جمله ایش رو برای وبلاگ دخترم البنا بر می دارم. ممنون میشم اکه بگین جملات عاشقانه رو از کجا میارین آدرس وبلاگ: الینای من.نی نی وبلاگ.کام
مامان مهدیس و ملیسا
17 شهریور 92 10:38
سلام عزیزم خوبییییی؟؟؟؟
گلم فک کنم دیگه وقتشه متن نمایشی زیز اسم وبلاگت رو تو نی نی گپ تغییر بدی چون دختر ما دیگه داره یک ساله میشه فدات شم نه 7ماهه


سلام خوبیم شماچطورید؟
اصلا حواسم به اون نبوده الان درستش میکنم
ممنون ک گفتی.
ليلي
17 شهریور 92 11:30
سلام چطوري نيستي؟اپم بدو بيا


سلام خوبم الان باگوشی اومدم نمیشه بیام وبت .
هروقت تونستم میام
آتيلا جون و مامان شيما
17 شهریور 92 13:39
به یمن میلادت، ذره ذره نور می‏شویم و قطره قطره حضور و دل را به سرای کرامتت دخیل می‏بندیم تا در روز مقدس تولد تو با دست‏های پاکت تطهیر شویم . . . .حسناي عزيزم حضرت معصومه پشت پناهت باشه انشاا.... زير سايه ي خود بزرگوارش 💯 ساله بشي... روز دختر مبارك... و پيشاپيش روز با سعادت تولدت....💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟
مامان فرنيا
17 شهریور 92 15:18
عزيزم روز دختر مبارك
مامان فرنيا
17 شهریور 92 15:19
واقعا زود ميگذره فرنيا داره 3ساله ميشه و من باورم نميشه اينقدر زود گذشته
مامان آیلین
17 شهریور 92 16:31
روزت مبارک خانوم خانوما
مامان حنانه زهرا
18 شهریور 92 3:08
اپم گلم
معصوم/مامان جان جان فاطمه
18 شهریور 92 16:30
اول از همه فضول خاله روزت مبارك،حالا يه بوس بده منظور از بيم چي بود؟؟؟؟ هه هه هه،من عاشق اين كي گفتنت شدم،حكايت جان جان منه كه تا ايفون صدا ميخوره ميگه ..هه..و منتظر حتما يكي بياد بالا
کمیل جون
26 شهریور 92 14:20
من موندم تو عکساش معجزه رخ داده اینقدر بچه قشنگ افتاده مطمئنی اینا عکسای حسناست ابجـــــــــــــــــــــــــــــــی گـــــــــــــــــلم
نگین مامان رادین
13 مهر 92 19:24
___$$$$$$$$______$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ______$$$$$$$$$$$$$$$$$ ________$$$$$$$$$$$$$ ___________$$$$$$$ _____________$$$ ______________$ آپم و منتظر نیم نگاهی حتی گذرا ...... تولد مبارک عزیز دلم