تمام زندگی ما حسناتمام زندگی ما حسنا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

حســــــــــــــــنا عشـــــــــ♥ــــــــق مامان و بابا (✿◠‿◠)

این روزهای ما...

1392/5/9 17:16
نویسنده : مامانی
531 بازدید
اشتراک گذاری

سلام حسنای شیطون مامان....

ببین چیکار کـــــــردی که دیگه از دستت نمیتونم بیام و وبلاگت رو آپـــــ کنم و به دوستام سربزنم

الانم خوابی و منم دارم از فرصت استفاده میکنم

خب بریم سراغ روزمرگیمون....

پنجم با یکی از اشناها برای اولین بار  رفتیم پارک بانوان خیلی خوش گذشت با اینکه خیلی خوابت میومد ولی اذیت نکردی و دختر خوبی بودی و اخرم تو کالسکه خوابیدی برای اولین بار جدیدا تو کالسکه راحت میشینی و اذیت نمیکنی ولی قبلا اصلا اروم نمیگرفتی و همش گریه میکردی دیگه وقتی میخواستم برم بازار یکسره باید بغلت میکردم و اخرم کمر درد میشدمشکلک های شباهنگShabahang....

وقتی رفتیم تو پارک اول گذاشتمت تو تاب خیلی دوس داشتی ولی چون خوابت میومد نمیخندیدی

1

2

اصلا دلت نمیخواست از روی تاپ بردارمت...

دیگه به زور بر داشتمت و گذاشتمت تو کالسکه و رفتیم قدم بزنیم

جای این گلا میخواستم ازت عکس بگیرم ولی نمیذاشتی

3

ایناهم بدون شرح...

4

5

6

اخرم خوابیدی و رفتیم خونه...


4روزه و خونه تا بیکار میشی اینکا رو میکنی و میچرخی و همه جا رو نگاه میکنی بعدم با خودت میخندی من یا باباهم اگه دوروبرت باشیم ما رو پیدا میکنی و میگی تتــــــی

قربونت برم من....

7

جیغم که تا دلت بخواد میزنی اخرم گلوت میسوزه و سرفه میکنی مثلا با من بازی میکنی

8

این عکسم مال دیشبه که میخواستیم بریم منطقه بابا زودتر رفت بیروت توهم زود پشت سرش رفتی تا میبینی ما لباس پوشیدیم بریم بیرون سریع میای و بهمون میچسبی

1

یکی از تفریحات دیگت اینه که میری فیش انتن و درمیاری وقتی میبینی تلوزیون برفکی میشه میری نگاه میکنی البته هرچی به پریز وصل باشه و در میاری

2

3

4

هنوزم عاشق جارو برقی هستی و وقتی جارو برقی رو میبینی بهش میچسبی هرجاکه جارو بره توهم دنبالش میری و روش سوار میشی

5

اینم وقتی که خوشحالی

4

5

ایشالا همیشه تنت سالم باشه که شیطونی کنی...

دوستت داریم زیاد...ماچ

تمام زندگی ما حسنا تا این لحظه ، 10 ماه و 7 روز و 22 ساعت و 22 دقیقه و 45 ثانیه سن دارد

پی نوشت:همین الان که داشتم وبلاگ و نگاه میکردم دیدم 14نفر انلاینن ممنون از همه دوستای خوبم با اینکه نمیتونم بهشون سربزنم بازم میان پیشمونماچ

1

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (35)

مامان حنانه زهرا
9 مرداد 92 17:28
واااااااااااااااااااااااااای مامانی قلبم ریخت توروخدا نذار گل دخملمون بره سمت پریز

منم اپما




الهی...

خانومی من خودم کنارش بودم..

واسه همین کاراش 1دقیقه هم نمیتونم تنهاش بزارم
ممنون که اومدی
اومــــــــــــــدم...

مامی آویسا
9 مرداد 92 17:31
ای جانم چه قیافه ی بانمکی داری شیطون بلا


عزیزم کاش ادرس میزاشتی...
مامان یاسمن و محمد پارسا
9 مرداد 92 17:33
وای مامان مواظب پریزا باش اخه شما بچه ها چرا فک می کنید جارو برقی سواری کنید فدات بشم که خیلی ماهی


چشم عزیزم مواظبم...
این حسنا که من و دیوانه کرده دست به هرچیزی میزنه از هیچی هم نمیترسه
مسیحا
9 مرداد 92 18:29
اگه خواستین منو با عنوان دنیای مسیحا لینک کنین و بگین با چه عنوانی با افتخار لینکتون کنم


ممنون که اومدی...
چشم
مامان جونی
9 مرداد 92 18:37
ای جوووونم.خوش بگذرون عزیزم.خوش بگذرون که از فردا خبر نداریم که چی میشه.


اره واقعا...
ماهم چون نمیدونیم داریم استفاده میکنیم
خاله مطهره جوووووووووووووووووووووون
9 مرداد 92 18:50
سلام نیکلا خانوم اینترنت قطع بود نتونستم بیام پیشت کلی دلم واست تنگ شده بود خیلی شیطون شدی خاله الهی قربونت یره افرین دختر خوبی شدی و مامانی و اذیت نکردی اون عکسی که تتی کردی خیلی خوشگله بچه میخواد برفک تلوزیونو درست کنه چکارش داری اخه .فداتشم که واسه جیغ زدن طرف خودم رفتی منم وقتی مامانی هست بلند حرف میزنم کلی زورش میاد میشه اینو منم که ذوق زده میشم ایندر کل خاله جون خیلی خیلی دوست دارم


سلام خاله نیکلا خودتی...
منم حدس زدم اینترنت قطعه وگرنه تو هر روز تو اینترنت افتاده ای.
حسنا تلوزیون و برفکی میکنه ولی درست نمیکنه معلوم نیس از برفکش خوشش میاد هی میره فیش انتن و درمیاره و بعد تلوزیون و نگاه میکنه
خدانکنه طرف تو بره
اینم مثه تو میدونه من بدم میاد الکی جیغ میزنه...
زودی پاشو بیا
بابایی
9 مرداد 92 20:34
الهی من فدای دختر شیطونم بشم تو نفس بابایی تو جون بابایی تو عمر بابایی دوستت دارم
مامان ایسا
9 مرداد 92 22:40

نگاش کن نینیمون چ خوشتیپه


چشات خوشتیپ میبینه عزیزم
عشق حسنا خاله مطهره جووووووووووووون
10 مرداد 92 3:22
نیکلا خانوم اول خراب میکنه که بعد به همون بهونه بره سمتش مثلا درست کنه از خداتم باشه که طرف من بره فرشته میشه .من تو دل حسنام میدونم افتخار میکنه که همچین خاله ی خوبی داره قربونش برم که جیغ میزنه رو اعصابته بخدا انقد خوشحال میشم اعصابت خرد میشه انقد ذوق میکنم که نگو نمیتونی عصبانی بمونی پشت سرش سریع میخندی در کل خیلی قشنگه عصبانیتت.فعلا که میریم مشهد از اونجا برگردم میام چابهار.

به چی تو باید افتخار کنه...
خوشحال شو زود بیا که اعصاب توهم خورد بشه منم بخندم بهت
برو مشهد واسه خودتم دعا کن خدا شفا بده تورو

مامان نگار
10 مرداد 92 9:33
حسنا جونم خیلی بامزه شده به خصوص موهاش
از طرف من ببوسینش


اره عزیزم روز به روز داره بامزه تر میشه...
چشم حتما..
شماهم نگار خوشکلم و ببوس
الهه(مامان یاسان)
10 مرداد 92 13:14
سلام خاله جون قربونت برم که برا خودت خانم شدی
مامانی بدو بیا آپم


سلام عزیزم...
بله دیگه دخترم خانوم شده واسه خودش...
چشم اومدم...
مامان هدیه
10 مرداد 92 13:45
سلام آپم دوست داشتی بیا


چشم عزیزم...
اومدم
مطهره
10 مرداد 92 20:37
برو خصوصی


خوندم خب راست گفته روهمه تاثیر گذاشته
معصوم/مامان جان جان فاطمه
10 مرداد 92 23:18
چقدر روزمرگي هاي ما شبيه هم شده
خدا اين ني ني گولي رو حفظ كنه كه اينقدر شيرين بلاست
مرمر
11 مرداد 92 2:45
برای پریزا محافظ بگیر خیلی خطرناکه بخداااااااا
منم میخوام بیااااااااااااام پارک
اما الان تو ماه رمضون نمیشه بعد ماه رمضون حتماااااااااااااا میام اخه شوشو نمیتونه منو تو ماه رمضون بیاره همش سرکاره


عزیزم محافظ داره...
منم دوس دارم یه روز باهم بریم پارک ولی اونروز بهت اس دادم گفتی نمیشه بیای
ایشالا بعد ماه رمضون باهم میریم
مامان مینا
11 مرداد 92 8:10
سلام
من و تو دقیقا عین همیم و دخترامونم مث هم شیطونی میکنن.
من آپم بیا بهم سر بزن ولی بخدا از بس که شیطونی های ریحانه زیاد شده فرصت نکردم پست ده ماهگیشو بذارم.



سلام عزیزم
اره عین همیم چون جیگرامون هم سن همن
میدونم خیلی سخته با وجود بچه ها بیای نت منم مشکل تورو دارم حسناهم خیلی شیطون شده و وقتی واسم نمیزاره من بیام نت
الانم با باباش رفته تو حیاط منم اومدم تا از فرصت استفاده کنم
مامان الناز
11 مرداد 92 11:00
ای جونم چه کار بامزه ای یاد گرفته فقط مامانی مواظب باش سرش خداییی نکرده گیج نره

ایشاله همیشه به گردش و تفریح


عزیزم مواظبم حسنا روزی 20دفعه این کارو انجام میده ...
مامان مهدیس و ملیسا
11 مرداد 92 14:49
گلم خصوصی
مامان مهدیس و ملیسا
11 مرداد 92 14:56
الهی من فداش بشم عزیز خاله رو بوووووووووس
راستی مامانی ما الان چند روزه درگیر عزاداری هستیم اصلا وقت ندارم برم تو وبلاگا


عزیزم رمزو فرستادم ولی فک کنم رمز و خودشون داشتن اخه نظر داده بود تو وب
مامان عسل
11 مرداد 92 15:11
ای جججججججججججججججججججججاااان
ببوسینششش هزارتااااااااااااااا


عزیزم کاش ادرسی میزاشتین...
ماچ]
مرجان مامان اران
12 مرداد 92 4:40
ای جانم عکساشو چقدر نازهههههههه هزار ماشالا بچه ها شیطون میشن دیگه نمیشه کاری کرددد قربونش برم ریزه میزه و شیطون ببخشید دیر میام پیشتون عزیزممممممممم اپمممممممم
زهره مامانی مرسانا
14 مرداد 92 18:31
ماشالله به این شیطون بلا مامانش خیلی غصه نخور مرسانا جونم دست کمی از حسنا گلی نداره الان شیطونی نکنن اخه کی شیطونی کنن
rasta
14 مرداد 92 21:28
سلام عزیزم / خوبییییی؟
چقد دخملی بزرگ شده
چگده تل بهش میاد مخصوصا رنگ صورتیییییییییییییییش
عزیزم این شیطنت ها هم زودگذره اما شیرین / من که هنوز تجربشون نکردم
راستی مامانی عب نداره بپرسم چند سالگی علووس شدی؟
و اینکه حاضری بازم نینی داشته باشششششششششی؟


سلام ممنون رستاجون خوبم تو چطوری؟
ایشالا توهم به زودی این شیطنتهارو تجربه کنی..
عزیزم من 19سالگی عروس شدم
مامان ریحانه جون
15 مرداد 92 22:21
سلام.. عبادتتون قبول... ریحانه من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده کد ریحانه 845 هست لطف بزرگی میکنی اگه کد 845 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنی واقعا ممنونت میشم اگه بتونید کد 845 رو با چند تا خط موبایل متفاوت به شماره ی داده شده ارسال کنید که نورالانور میشه و واقعا شرمنده میکنید اگه لطف کردی و رای دادی بهم خبر بدی ممنون میشم هم برای اینکه از لطف و مهربونیت تشکر کنم هم برای اینکه تعداد آرا رو داشته باشم پیشاپیش از لطفت واقعا ممنونم اگه خواستی عکس جشنواره ای ریحانه رو ببینی زحمت بکش و یه سر بیا وب ریحانه , عکس جشنواره ایش رو گذاشتم مرسی از لطفت دوست خوبم ارسال کد 845 به شماره 20008080200یادت نره ها ریحانه روی رای های شما دوستای گل خیلی خیلـــــــــــــــی حساب کرده.... خیلی خیلی خیلی ممنونت میشم به نی نی من رای بدی امیدوارم بتونم یه روزی یه جایی تویه دلخوشی هاتون جبران کنم موفق و پیروز باشی
مامان بهراد
16 مرداد 92 7:29
عزیزم سلام منم مثل شما نمیتونم آپ بشم الان هم تومسیر اداره هیتم و دارم پیام میذارم.ننو ببتشید که نتونستم بیام بهتون سر بزنم


خواهش میکنم میدونم شماهم یه شیطون دارید تو خونتون که نمیزاره به کارت برسی
دل آرام
16 مرداد 92 18:10
سلام توليد كننده انواع عروسك و اسباب بازي هستم در صورت امكان از سايت ما ديدن كنيد موفق و سربلند باشيد
مونس ( امیر علی و ایلیا, دوقلوهای قندعسل )
17 مرداد 92 3:09
1000 ماااااااااااااشاااااااااااااااالله
مامان مینا
17 مرداد 92 13:53
سلام عزیزم ماشالله چه بزرگ شدی خاله. الهی خاله قربونت بره. آره راست میگید این روزا کم پیدا شدم آخه سرم خیلی شلوغه . دلم براتون تنگ شده بود . برای حسنا گلی جان حتما اسپند دود کنید . ما شالله خیلی خوشگلتر و بزرگتر شده
مامان حنانه زهرا
17 مرداد 92 14:41
دلها همه بهاران شد از شمیم باران
مه رخ نموده امشب در عید روزه داران
هر کس که در دعایش یادی کند ز یاران
شیرین تر از عسل باد کامش به روزگاران
پیشاپیش عیدتون مبارک گلم


ممنون عزیزم.
همچنین
SaYa
17 مرداد 92 20:53
عید فطر.. عید پایان یافتن رمضان نیست.. عید بر آمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش است.. چونان ققنوس که از خاکستر خویش دوباره متولد می شود. رمضان کوره ایی است که هستی انسان را می سوزاند و آدمی نوبا جانی تازه از آن سر بر می آورد. فطر شادی و دست افشانی بر رفتن رمضان نیست، بر آمدن روز نو، روزی نو و انسانی نو است. بناست که رمضان با سحرهاوافطارهایش.. با شبهای قدر و مناجاتهایش از ما آدمی دیگر بسازد. اگر درعید فطر درنیابیم که از نو متولد شده ایم.. اگر تازگی را در روح خود احساس نکنیم.. عید فطر عید ما نیست.عیدت مبارک گلم
مامان آی سل
18 مرداد 92 1:28
عید شما دوست گلم مبارک
آتیلا جون و مامان شیما
18 مرداد 92 14:56
سلام حسنا کوچولوی شیطون بلای خودم... قبون شیطونیها... مامانی حسنا ی کم وزن گرفته ماشا... گازش بگیر عوض من....
مرجان مامان اران
18 مرداد 92 18:09
عیدتون مبارککککککککککککک
عشقت مطهره
21 مرداد 92 0:30
چه ناز شده کثافت البته عکس ثابتش ابچی گلی اخر هفته میاد توهم باهاش بیا
مامان حنانه زهرا
27 مرداد 92 15:58