تمام زندگی ما حسناتمام زندگی ما حسنا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

حســــــــــــــــنا عشـــــــــ♥ــــــــق مامان و بابا (✿◠‿◠)

10 ماه دلدادگــــــــــی

1392/5/2 16:40
نویسنده : مامانی
553 بازدید
اشتراک گذاری

حسنای نازم دخترگلـــــــــم دردونه خونمون یکی یه دونه دلهامـــــــون عزیزدل مامان و بابا امروز تولدتــــــ دورقمی شد امروز ١٠ ماهه شدی

 

حسنای 10 ماهه ی مــــــــن

عزیزدلم ١٠ ماهگیتــــــــ مبارکــــــــ

 


 

چی بگم ازتوکه هرچقدرتعریفـــــــــ کنم بازم یادم میوفته که خیلـــــــی هاروفراموش کردم بنویسم ... اما این روزها اینــــــوبیشتریادم میمونه که چقــــــــــدرداریم سریع به ۱سالگیتـــــــ میرسیم ، به روزی که برای اولین باربایداومدنتــــــــ روجشـــــــن بگیریم ومن وقتی فکرمیکنم که نوزاد کوچولـــــــوی ماداره میشه ١ساله باورم نمیشهخیال باطل

اماازطرفــــــــی یه حس غروروشعف گوشه دلم مثل نبض میزنه ،‌من همون مامانـــــــی هستم که کلی برای پوشکــــــ کردنتـــــ  دقت کردم تایادبگیرم چقــــــــــدرترسیدم برای بغل کردنتـــــــــ انقدرکوچولو موچولو بودی که هرلحظه مثل ماهــــــــی میخواستی ازدستم لیزبخوری ، یادش بخیر وخداروهـــــــــزار بارشکر که سالمـــی و شاد وسرزندگیتـــــــــ باعث قوت قلبـــــ ما و صورت مثل ماهت باعث قوتـــــــ چشمهام میشه

این روزها خیلی شیرین تر شــــــــدی و بعضی وقتها کارایی میکنی که ازشدتـــــــــ دوست داشتن فقط فشارتــــــــ میدم وگاهی باعث میشه صدای اعتراضتـــــــ بلندترازذوق کردن مــــــن باشه...

خیلی هم بلا شــــــدی وقتی من و تو تو خونه تنهاییم و بابا از بیرون میاد تا صــــــــــدای کلید و میشنوی برمیگردی طرفــــــ درو نگاه میکنی وقتی میبینی باباست کلــــــــی ذوق میکنی و میری طرفش اگرم بابا بغلتـــــ نکنه و بره لباسشو عوض کنه پشتـــــــ سرش گریه میکنی...

دیگه از دستـــــــ تو من جراتـــــ ندارم وقتی بیداری بیام پای لپ تاپ اگرم بیدار باشی تا وقتــــــــی که لپ تاپ و خاموش کنم دق میشم با تو اخه هرچـــــــــی تو دستت باشه میندازی رو کیبـــــــرد...شکلک های شباهنگShabahang

 

وقتــــــــــی هم من بعد از کلـــــــی کا کردن تو خونه خسته میشم میام یکم دراز بکشــــــــــم تازه میشم تشکـــــــ  بازی حسنا تا میبینه دراز کشیدم میاد روم لم میده و بازی میکنه عینکـــــــــم و درمیاره موهامو میکشه ....شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

 (صرفا برای آبجی گلــــــــم جهتــــــ اطلاع:حسنا دقیقا شده عین کیان همیشه تو دستش یه چیزی باید باشه بیشترم این لولـــــــــه های موزیکالش خوشش میاد که به هرچی میزنه صــــــــدا میده.. وقتی هم که طرفـــــــ من میاد با اون مـــــــــن و میزنهشکلک های شباهنگShabahang چون همش جیــــــــغ میزنم احتمالا از صدای جیـــــــــغ منم خوشش میادشکلک های شباهنگShabahang)

راستی یادم رفتــــــــ بگم جدیدا تا بهتـــــــــ میگم حسنا الو کن هرچی که تو دستت باشه میگیری کنارگوشت میگی اگــــــو اگرم چیزی نباشه دستت و میگیری کنار گوشت

1

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (34)

آتيلا جون و مامان شيما
31 تیر 92 22:39
حسنا كوچولو تولد ده ماهگيت مبارك خاله...
وااااي جقدر زود گذشت...
ماماني انگار همين ديروز بود تازه با هم آشنا شده بوديم...،
اين فسقلي فقط چهار ماهش بود اون موقع...
آخييييييي...
كم موند واسه تولدش...
جوووووووونم....
ايشاا... صد و ده ساله بشه...
زير سايه ي حق و پدر مادر گلش...
چقدرم شيطوني ميكنه ماشاا...
اسپند دود كن واسش حتما...
ببوس اون لپهاي خوشمزشو برام...



ممنون شیماجون
اره واقعا خیلی زود میگذره منم موقعی که باهاتون اشنا شدم اتیلاجونم خیلی فسقلی بود ...
ممنونم از دعای خوبتـــــ
دیگه اره کم کم داره شیطونیاش شروع میشه....
اتیلای نازم و ببوس
مامان آرمينا
31 تیر 92 23:08
10 ماهگيت مبارك حسنا گلي
آرمينا هم وقتي موهام رو ميكشه و من جيغ ميزنم خوشش مياد فكر ميكنه دارم باهاش بازي ميكنم.احتمالا حسنا جون هم همينطوره


ممنون عزیزم...
اره حسنا خوشش میاد فک میکنه دارم باهاش بازی میکنم و میخنده
مرمر
31 تیر 92 23:11
ده ماهگی جوجویی مبارک باشددددددددددددددددددددددد


ممنون مرجان جون
مامان ریحانه جون
1 مرداد 92 0:00
سلام ماهم زاهدانی هستیم به وبمون سر بزن همشهری


سلام چه خوب چشم حتما میام
مامان یاسمن و محمد پارسا
1 مرداد 92 2:02
ده ماهگیت مبارک عزیزم
مامان شايان و پرنيا
1 مرداد 92 11:14
ده ماهگيت مباركه خانوم خوشگله


دوست خوبم دخملم تو فستيوال زيباترين كودك ايراني شركت كرده
اگه ممكنه تو وبلاگ عكسش رو ببين و اگه خوشت اومد بهش راي بده

مرسي


ممنون عزیزم...
باشه حتما
SaYa
1 مرداد 92 17:43
سلام عزیزم خوبی؟الهی فدای این دخملی ناز بشم من
10ماهگیت مبااارک عزیزدلم
عزیزم ناراااحت نباش احتمالا استعدادش داره شکوفا میشه
خوشم میاد وقتی به یه بچه نگاه کنم واقعا از کاراش حس کنم که بچست


سلام سایا جونم ممنون عزیزم
توخوبی؟؟
خدانکنه عزیزم..
میدونم الان بچه میبینی کلی از فضولیاش ذوق میکنی
وقتی خودت بچه داربشی وقتی ببینی بچت دیگه بیش از حد داره استعداداشو شکوفا میکنه دیگه اعصاب برات نمیمونه
خاله مطهره
1 مرداد 92 17:58
هورا فنچ خاله 10 ماهه شدواسه تولدت میام خاله جون.فداتشم که انقد شیرین شدی


ممنون خاله جون
هــــــــــــــورا خالم واسه تولدم میاد]
محراب و مليكا
2 مرداد 92 9:11
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . ممنون از لطفتون http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
مامان حمیدکوچولو
2 مرداد 92 15:07
10ماهگیت مبارک حسناجون
مامانی کم کم باید دیگه خودتو برای تولد آماده کنی.
چقدر دلم ریش شد بادیدن عکسی که تو پست ثابت گذاشتی.
ایشالا که حالش هر چه زودتر خوب بشه....ایشالا


ممنون عزیزم منم از الان دارم تدارک میبینم واسه تولد...
اره منم وقتی دیدم خیلی ناراحت شدن ایشالا که زود خوب بشه....
بیچاره پدر و مادرش چی میکشن
صبا خاله ی ایسا
2 مرداد 92 19:31
10 ماهگیت مبارک حسنای عزیزم
پیش ماهم بیاین


ممنون عزیزم....
اومــــــــــــدم
خاله مطهره
2 مرداد 92 20:32
الهی قربونت برم من بزرگ بشی خودم واست زنگ میزنم باهم حرف بزنم


باشه خاله جون منتظرم بهم زنگ بزنی
مامان مهدیس و ملیسا
3 مرداد 92 1:14
ای جوووووووووووووووووووووونم مبارکههههههههههههههههههههه


ممنون عزیزدلم بووووووووووووس
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
3 مرداد 92 14:41
ســــــلام حسنا جووووووووون ...
عزیزدلم میدونم که خیلی وقته نیومدم و از دستم ناراحتید ببخشیـــــــــــــد
10 ماهگیتـــ مبارک عزیزدل خاله ...



سلام خانومی...
ممنون که اومدی اره دیگه کم کم داشت باورم میشد که فراموشمون کردی
مامان آرمينا
3 مرداد 92 15:38
تولد 10 ماهگي مبارك خاله جون داري با كي صحبت يكني؟[
صبا خاله ی ایسا
3 مرداد 92 16:01
عزیزم عکسا رو دادم یکی از آشناهام که کارش اینه طراحی کرد بزودی قراره سایتش راه بیفته.
مامان جونی
3 مرداد 92 17:36
مامان جونی
4 مرداد 92 8:12
شقایق مامان آرشا
4 مرداد 92 23:41
ای شیطونک
مامان هستی شرین زبون
5 مرداد 92 3:08
وروجک خانم 10 ماهگیت مبارک
مامان الناز
5 مرداد 92 10:47
شیطونک خانم مبارکت باشه 10 ماهگی امان از دست وروجک ها که با کشیدن موهای ما مامان ها کلی ذوق میکنن خوش بحالت مامانی 2ماه دیگه وقت داری من را بگو فقط 10 روز دیگه وقت دارم و هنوز هیچکاری نکردم
شقایق مامان آرشا
5 مرداد 92 15:38
10 ماهگیت مبارک شیطونک
فهيمه
6 مرداد 92 4:13
عزيزم .....ماشاله دخترت نازه اسپند يادت نره همه بچه ها نازن فرشته هستن والا از ابراز احساساتت براي نوا ممنونم انقدر بعضيا تو وبلاگ نوا حرفاي زشت ميزنن که به خدا اصلا بيشترو نميخونم همش ميگن زشت, ايکبيري پشيمونم چرا وبلاگ درست کردم براش
مامان نگار
6 مرداد 92 9:36
ای شیطون که حالا دیگه تو وروجک تلفن جواب می دی
مامی مهتا
6 مرداد 92 12:28
عزیثثم 10 ماهگیت مبارک
لاله
6 مرداد 92 12:37
حسنا جون 10 ماهگیت مبارک عزیزم ماشالا خانوم شدی خدایی شیطنت از اون چشات میباره
ساراکوچولو
6 مرداد 92 18:48
قربون دختر گلم برم...راستی شما پابهار زندگی میکنید من توپرسش وپاسخها دیدم...منم ایرانشهر ام خوشحال میشم با شما تبادل لینک کنم ودوست بشیم ومن نصف فامیلهام چابهارزندگی میکنن.
مامان طاها
7 مرداد 92 12:37
10 ماهگیت مبارک گلم
مامان یاسمن و محمد پارسا
7 مرداد 92 15:25
سلام مامانی جون اومدم یه خبریاز خواهرهای گلتون بگیرم خیلی وقت خبر ازشون ندارم نگرانشون شدمگفتم از شما سراغشون را بگیرم
ساراکوچولو
7 مرداد 92 17:57
عزیزم شرمنده منم بخاطرنداشتن وقت وکار ودانشگاه زیاد تو وب نبودم ولی یک ماه میشه تعطیلم ومیام ...متوجه شدم شما نمیاید سرنمیزنید..بازم ببخشوودیشب زن دایییم ازچابهاراومد گفت هواعالیه...ما که پختیم از گرما


ایشالا که از این به بعد زیاد بیای
اره عزیزم همه ی جای کشور هوا گرمه ولی اینجا به قول زنداییتون هوا عالیه
خانـــ♥ــوم گــ✿ـــل
8 مرداد 92 1:12
ای جانممممم چه جیگره این دخملی شما خدا براتون نگهش داره بوس بوسی
مامان یاسمن و محمد پارسا
8 مرداد 92 10:50
خصوصی مامان
مامان حنانه زهرا
9 مرداد 92 3:33
مبارکه جیگر خاله خوخشلترم شده دخملی چشم بد دور دور دور الهی
ساراکوچولو
9 مرداد 92 15:55
سلام..امروز تولد سارا بهمون سربزنیدودوتا پست آخربخون..ممنون