تمام زندگی ما حسناتمام زندگی ما حسنا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

حســــــــــــــــنا عشـــــــــ♥ــــــــق مامان و بابا (✿◠‿◠)

پیشرف های جدید...

1392/3/9 20:25
نویسنده : مامانی
594 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به حسنا گلــــــــی مامان شـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه

آخه چرا اینقدر شیرینی روز به روز داری شیرین ترم میشـــــــــی با کارات کلـــــی دل من و بابا رو میبری

قربـونتــــــــــ برم که اینقدر باهوشـــــــــــی و هر روز داری چیز جدید یاد میگیری

تا صدای اهنگـــــ میشنوی یه دستتو میاری بالا و میرقصــــــــی من نمیدونم رقصیدن و از کی یاد گرفتی نه مامانتـــــ رقاصه نه باباتـــــــــ

سیستم رقصیدنتــــــ از یه دستی به دو دستی تغییر کرده

دیشب  که داشتیم میرفتیم منطقه تا اهنگ گذاشتم 2 تا دستتو بردی بالا و چرخونـــــــدی

من و بابا کلی خندیدیم و بابایی گفت الان ک با دوتا دستش میرقصه

الهی من فداتــــــــ بشم عشـــــــــق من

بای بای کردنم یاد گرفتی و وقتی کسی باهاتـــــ بای بای میکنه شماهم دستتو بالا و پایین میبری و ذوق میکنی منظورت اینه که (خوشحال شدم از دیدارتون زودتر برید تا من بخوابم ) اخه وقتی کسی خونست نمیتونی بخوابی و فقط گریه میکنی

در زدنم یاد گرفتی و وقتی من میرم خونه همسایه و در میزنم شماهــــم در میزنی

ازهمه مهمتر بــــــــــوس کردنم یادگرفتی ولی نه کامل فقط صداشو درمیاری

وقتی من میگم بــــــــــوس کن بــــــــــــوس میکنی ولی وقتی صورتمو میچسبونم ک بــــــــوس کنی بــــــــــــوس نمیکنی و دهنت و باز میکنی ک منو بخوری 

وقتی من محکم بــــــــوست میکنم شما میخندی و دهنتو باز میکنی و صورتمو میخوری ک من عاشق این کارتم

هر روز کلی دلبری میکنی و منم کلی فشارت میدم و محکم بــــــــوست میکنم و شماهم کلی ذوق میکنی


بریم سراغ عکسها

اینم وقتی ک میرقصی البته با یکم خجالتـــــــــ

niniweblog.com

رقاص مامان

niniweblog.com

رقــــــص دو دستی

1

niniweblog.com

اینم بای بای کردن عشـــــــــقم

فدای بای بای کردنتـــــــــ مامانـی

بای بای کردن حسنا

niniweblog.com

واینم بــــــــوس کردنت عاشق بـــــــــــوس کردنتم

قربــــــــون اون لبای کوچولــــــــــوت

(به قول بابایی فدای لبای فنچکت)

بوس

niniweblog.com

اینــــم عکس دیشبــــ تو منطقه نزدیک پردیس

5

niniweblog.com

عاشــــــــــــــــــــقتم حسنای مامان

 تو نفـــــــــــــــــس منی

عمــــــــــــــــــــر منی

جـــــــــــــــــــــون منی

بــــــــــــــــــــــــــــــوس واسه حسنا قندی مامان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

زن عمو
9 خرداد 92 13:57
فدا بشم عزیزم نیس باباجون خیلی ازاین کاراخوشش میاد شماهم اینکارا رو زودی یاد میگیری جیگر طلا عاشقتمو یه دنیا میبوسمت
آره واقعا...
نیستی ک ببینی چقدر فضول شده از سرو کولمون بالا میره...
کلی شیرین شده



مامان زهره
9 خرداد 92 15:05

[ماچ

مل مل
9 خرداد 92 15:24
این که تعجب کردن نداره وقتی خالش رقاصه چرا حسنا گلی نشه قربون اون دستای کوچولوت بشم عزیزم .دلم واست ی ذره شده زود بیا .میدونم بابایی تورو دست من نمیده ازبس فشارت میدم یا بوست میکنم .ولی یواشکی فشارت میدم.دووووووست دارم

بابایی ک هیچی منم دست تو نمیدمش

FARIBA
9 خرداد 92 15:30
افرین خاله دو دستی میرقصی.من عاشق رقص دخمل بچه ها هستم.دل ادم ضعف میره براشون حسابی....
مامانی بیا بهمون سر بزن.دوباره مثل شما فعال شدیم.تند تند پست میذاریم.دیکه تنبل نیستم


افرین پس مامان فعالی شدی
اومــــــــــــدم...
مامان دوقلوها(حسین-حسام)
9 خرداد 92 16:15
سلام عزیز دلم خوبین
الهی بگردم فدای رقصیدنت بشم من چه جیگرم میرقصه
قربونت برم افرین دختر باهوش میبوسمت


سلام خانومی...
فدات بشم ممنون ک با وجود وروجکا بازم تن تند بهمون سرمیزنی[
محمدمهدی
9 خرداد 92 16:48
خوشجل میرقصی حسنا خانومی
دلگشا
9 خرداد 92 17:21
چه دختر باهوشی فداش بشم من.عاشق شیطونیاتم .مامانش از شیطونیاش بیشتر بذار
توت فرنگی
9 خرداد 92 20:27
سلام مامان حسنای نار
خدا حفظش کنه دخمل نازنینت رو
منم یه دخمل 6 ماهه دارم
از وب مائده جون اومدم اینجا
مامان حسنا
اخه حسنا یکی از اسمای انتخابی منم بود اسم ئخملی من نازگله....
اهنگ وبت خیلی خوشمله....
راستی لینکت میکنم
خوش باشین


سلام ممنون ک اومدی خوش اومدی...
خدا دخترتو واست نگه داره
عزیزم منم لینکتون کردم
توت فرنگی
9 خرداد 92 20:27
سلام مامان حسنا

با اجازت منم کد اهنگ وبت رو گذاشتم تو وبمممم


اشکالی نداره...
مامان هدیه
9 خرداد 92 21:56
سلای ای بابا دیر فهمیدم ایراد نداره بازم چی شد کی رقصید چیییییییی کی بوسیدد هان ؟؟؟؟؟؟حسنا جونم ؟؟؟اره آخه قربونش برم که هرچی میگذره چیزهای جدید به مامان باباش نشون میده نازی بووووووس از راه دووور


اره مامانی ایندفه دیر اومدی...
دخترمون اول بوسیدن یادگرفته خاله جون.
معصوم/مامان جان جان فاطمه
9 خرداد 92 23:47
خاله يه دونه از اون ماچ خوشگل ها به ما هم ميدي؟؟ بابا رقاص
FARIBA
10 خرداد 92 0:55
هههههههههههههههههههههههه.خودم وقتی اینو نوشتم یادم افتادم.بد اشتباهی کردماما بهم ثابت شد هنوز تنبلم!!!!!!!!!!!
ولی ی چیزی رو از ته دلم میگم:واقعا دخترتو دوست دارم.خیلی به دلم نشسته.


پس فک کردی من الکی میگم تنبلی
فدات بشم فریباجون.جوجه مو ببوس.
مامان مینا
10 خرداد 92 2:07
سلام
ای جونم...
این حرکت دست مخصوص این سنشونه مونده ما بزرگترا چه تعبیری ازش داشته باشیم.
تو این مدتی که من بخاطر سر کار رفتنم ریحانه رو پیش مامانم میذارم وقتی مامانم سر جانماز دستاشو بلند میکرد و دعا میکرد ریحانه هم دستاشو میگرفت بالا و تکرار میکرد...
حالا وقتی من یا باباشو سر جانماز میبینه دستاشو بالا میبره. حالا هرکی ندونه فکر میکنه داره میرقصه ولی نه...
ببوسش حسنای نازم رو...

سلام
عزیزم این حرکت تو بچه ها غریزیه که تا صدای اهنگ میشنون دستاشون و تکون میدم
چون نه من جلوش رقیدم نه باباش خودش یاد گرفته

الهام مامان علیرضا
10 خرداد 92 10:05
وای عزیزم چقدر خوب یاد گرفتی برقصی حسابی داری دل بَری می کنی گلِ خاله
پرهام ومامانش
10 خرداد 92 10:13



مامان مهدیس و ملیسا
10 خرداد 92 17:50
الهـــــــــــــــــــی من فدات بشم با اون بوس کردنش اینم یه بوس از طرف منو بچه ها
راستی مامانی زود بیا وبم که به یه باز دعوت شدی


عزیزم الان خونه نیستم و با گوشی اومدم نت.شب حتما میام
نسرین خاله اسما
10 خرداد 92 17:58
چه عکس های نازی ماشالله به این دخمل خوشگله
راستی عزیزم خوشحال شدم به وبم اومدین منم اومدم یه سری به حسنا خوشگله بزنم و بگم که لینکش کردم اگه شما هم بخواین لینکمون کنین مرسی

بوووووووووس


ممنون عزیزم.لینک شدی.
مامان ثنا
10 خرداد 92 20:17
ماشالله چشم نشي خانومي
مامان آرمينا
10 خرداد 92 21:44
عزيزم همه كارا ت شيرين و بامزس
مامان حنانه زهرا
11 خرداد 92 2:13
آفرین حسناجووووووووووووووووووووووووووونی
مامان بهراد
11 خرداد 92 7:37
وايييييييييييييييييييييييي چقدر جيگر شده اين نازناز خانم چه خوشگل ميرقصه بيا باهم برقصيم حسنا جون اگه مسابقه رقص بذارند حتماً حسنا گلي اوله
شقایق مامان آرشا
11 خرداد 92 23:16
فدا بشه خاله برا رقصت
مرجان مامان آران
12 خرداد 92 19:47
اي جان قربون كاراي جديدت با رقص دست دستي برم عروسك
لاله
13 خرداد 92 9:48
آفرین به حسنا جون معلومه ژن رقاصی تو وجودته حالا از مامان به ارث بردی یا از بابا خدا میدونه
مامانی هدیه
13 خرداد 92 12:25
افرین دختر باهوش ایشالا به زودی کارای بزرگتر هم می کنی مثلا مثل هدیه خانم عرب برقصی تا همه لذت ببرن
مامان ایمان
15 خرداد 92 22:01
مریم--------❤
17 خرداد 92 23:34