تمام زندگی ما حسناتمام زندگی ما حسنا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

حســــــــــــــــنا عشـــــــــ♥ــــــــق مامان و بابا (✿◠‿◠)

حسنای 8 ماهه ی مـــــــــــــــــن

1392/3/9 13:56
نویسنده : مامانی
651 بازدید
اشتراک گذاری

حسنای قشنگم 8ماهگيت مبارك عسله مامان ، قربون اون شكل ماهت برم...

چقدر لحظه هاي با تو بودن رو دوست دارم، چقدر طنين صداي دلنشيت كه آرامش بخشه روحمه رو دوست دارم ، چقدر نگاه معصومانه تو وقتي به چشماي من خيره ميشي و شير ميخوري رو دوست دارم

حسنا قشنگترين هستي من ، عزيزترين مادر

تو نفسه من و بابايي ، تو عمر من و بابايي ، تو جونه من و بابايي

 

8 ماهگيت مبارك قند عسلــــــــــــــــــــــــــــــــم

 


- حسنای مامان 8ماه رو پـشت سر گذاشـتی و دیگه وارد نهمین مــــــــاه از زنـدگیت شدی مــــاشـالا کلـــــــــــی بزرگ شدی و عاقل تر روز ب روز هـــــــــم داری کارای جدید یــــــادمیـگیـری...

- کلی واسه خودت حرف میزنی ک من اصلا نمیفهمم چی میگی...

- وقتی یه خرابکاری داری میکنی و من میام مانع کارت میشم سریع ناراحت میشی و میگی اااااااااااااااه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه وقتی میگی اه من و بابایی کلی میخندیم

- داری کم کم تمرین نشستن میکنی

- الان دیگه راحت ب کمک وسایل میتونی بایستی

2

- هنوزم ب منو بابایی وابسته ای و همش دوس داری بغلت کنیم

- جدیدا ک بابایی شدی و من از این بابت کلی خوشحالم همش چسبیده ای به بابایی حتی ظهرم دیگه با من نمیخوابی حتما باید بابایی بخوابونت ولی شب و من باید بخوابونمت که تا صبح نمیتونم راحت از دستت بخوابم همش از این ور و اونور باید بر دارمت و بزارمت رو رختخواب خودت یا هی پتو میندازم روت...

- دیشب ک پاهاتو زدی تو صورتم آخه این چ کاریه؟؟؟

- کلی بی خوابی میکشم از دستت و نصف شب غر میزنم ولی صبح ک بیدار میشم و خنده تو میبینم همه رو فراموش میکنم

حالا بریم سراغ بقیه ی شیطونیات

بابایی اسمتو گذاشته چسبک اخه همش چسبیده ای به بابایی

اینم حال و روز بابایی موقع غذا خوردن ما ناهار میخوردیم و شما نون و میزدی تو خورش و میخوردی خیلی جالب بود برامون ک این کارو انجام میدادی

1

اینم شلوار بابایی که هر روز از دست شما عوض میشه

6

 وبالاخره صعــــــــــــــــــود موفقیت حسناگلی ب اشپزخونه

چند روز پیش من و اقای پدر تو اشپزخونه بودیم وقتی برگشتم دیدم بلــــــــــــــــه حسنا گلی اومده تو اشپزخونه

1

2

اینم ارتفاع...

4

اینم موقعی ک شما با لپ تاپ کشتی میگیری

6

قبلا تو افتاب چشماتو باز نمیکردی ولی الا ک واست عینک گرفتم راحت شدی

 

عزیزم 8 ماهکیت مبارک

1

2

یکم طولانی شد و خودم نفهمیدم چی نوشتم چون خیلی باعجله نوشتم از دست حسنا خانوم

 


این عکسهای خوشکلم مامان مهدیس و ملیسا واست درست کرده ک من خیلی خیلی دوستشون دارم

مــــــــمـــــــنون دوســـــــــــــــــــــــت خوبـــــــــــــــم خیلی زحمت کشیدی ایشالا بتونم جبران کنم

1

 

 

2

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (40)

پرهام ومامانش
1 خرداد 92 14:03
8 ماهگیتم مبارک
حالا از الان کم کم شیرینتر میشه مامانی براتون


ممنون عزیزم
اره واقعا هم شیزین شده هم بانمک ما ک کلی میخندیم باهاش
مامان زهره
1 خرداد 92 15:58
مبارک باشه ناناز خانم
طفلکی اقای پدر


اره واقعا...
مامان هستی شیرین زبون
1 خرداد 92 16:09
چقدر بچه ها نازند و به سرعت در حال رشد. و هر روزشون برای ما جشنه
مل مل
1 خرداد 92 18:43
عزیزدلم هشت ماهگیت مبارک گلماخه چقدشیرین شدیبالاخره موفق شدی بری اشپزخونه.خاله قربون اون تیپ خوشگلت و عینکت بره
مامان مهدیس و ملیسا
1 خرداد 92 19:14
وای عزیزم شیطون بلا دوست دالمممممممممم مامانی قابل شمارو نداشت عزیزم راستی مامانی یه سوال نه دوتا سوال ببخشید یکی این که حسنا نمیتونه هنوز کامل بشینه؟؟؟؟؟دومی این کهههههه میتونم به اسم کوچیکت صدات کنم عزیزممممم به هر حال دوست دارممممممم


خواهش میکنم.نه عزیزم نمیشینه.واسه اسمم هرجور راحتی راحت باش
مامان پریسا
1 خرداد 92 20:10
8 ماهگیت مبارک عزیزم. کجا بودی دلم براتون تنگ شده بود.


ماهمینجاییم شما نیستید.
مامان مهدیس و ملیسا
1 خرداد 92 20:42
مامانی یه سوال دیگه؟؟؟؟
تو عکس پرینت عکس هدیه سفارش نمیدی؟؟؟؟؟؟؟


نه عزیزم
مامان ایسا
2 خرداد 92 6:52
هشت ماهگیت مبارک خوشگل ناز
الهام مامان علیرضا
2 خرداد 92 11:45
8 ماهگیت مبارک عزیزم
چقدر تو شیرینی گل دختر



ممنون خاله جون
مانان مهدیس و ملیسا
2 خرداد 92 11:46
چرا سفارش نمیدی؟؟؟؟؟خوبه که می ارزه!!!!!


الات تو فقط عکس سفارش دادی ک چاپ کنن؟؟؟
مامان آرمينا
2 خرداد 92 12:58
8ماهگيت مبارك عزيزم
واي خيلي با حال بود كه نون رو زده تو خورشت كلي خنديدم


اره ماهم کلی خندیدیم
الهه(مامان یاسان)
2 خرداد 92 16:30
.........@@ ............@@@ ............@@@@@@@@@ ...............@@@@@@@@@ ....................................@@ ....................@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ......................@@ .................................................. @@@...............................@@@ @@@................................@@@ @@@@@@@@@@@@@@@@@ ...@@@@@@@@@@@@@@ ..................@@...@@ ..................@@...@@ ......................@@ ......................@@ ............................ ...............@@@@ .............@@.......@ ................@@@@@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@
مامان مهدیس و ملیسا
2 خرداد 92 18:46
یعنی چی؟؟؟؟فقط من؟؟؟
من سفارش دادم بعدشم گرفتم کیفیتش هم خیــــــــــــــــلی خوب بود!!!!!!!!!!


یعنی فقط چاپ کردن یا واست مثه عکسهای اتلیه درست کردن
مل مل
2 خرداد 92 20:20
الهی طفلی بابایی
مامان محمد و ساقی
2 خرداد 92 21:26
سلام خانمی اگه اشتباه نکنم یه دفعه اومدین وبمون آدرستون رو پیدا نکردم از وب مهدیس و ملیسا جون اومدم وبتون خدا دختر گلتون رو حفظ کنه از آشنایی با شما بسیار بسیار خوشحال شدم
معصوم/مامان جان جان فاطمه
3 خرداد 92 0:15
چسبك خانم 8 ماهگيت مبارك عــــــــــــــــــينكش رو نگاه،با كلاس
مونس ( امیر علی و ایلیا, دوقلوهای قندعسل )
3 خرداد 92 1:52
8 ماهگیت مبارک دخمل زرنگ و باهووووووووووش
مرمر
3 خرداد 92 2:34
سلام مامان خانومی کجایی؟ حسنای نازم هشت ماهگیت مبارک دیگه خیلی خانوم شدی ها


من همینجام تو نیستی.راستی جا به جا شدی؟
مامان مینا
3 خرداد 92 4:00
مبارکه هشت ماهگیت عزیزم. چقدر نوشته هامون شبیه همه از بس دخترامون کاراشون شبیه همه. چه با مزه... امروز شلوار بابایی ریحانه هم به همین روز در اومد ولی من عکسشو نذاشتم. الان که این عکسو دیدم کلی خندیدم. به بابای حسنا و بابای ریحانه... بیا ریحانه و ببین...
مامان مهدیس و ملیسا
3 خرداد 92 21:51
نه گلم همینجوری چاپ میکنن ولی میتونی خودت درست کنی بعد بفرستی فقط چاپه!!!!!!


نه عزیزم پول همونو واسه تولد حسناخرج میکنم.فعلا ک تم تولدشو خودم دارم درست میکنم
مامان بهراد
4 خرداد 92 8:29
حسنا گلي 8 ماهيگت مبارك باشه اميدوارم كه هميشه مثل الان پله‌هاي ترقي رو صعود كني به جاي آشپزخانه. اين دخمله چقدر شيطون شده ماشاا... دست مامان مهديس و مليسا درد نكنه چرا من نميتونم وارد وبلاگ مهديس و مليسا بشم ميتوني براش پيام بذاري چون چند بار امتحان كردم ولي نشد
مامان الناز
4 خرداد 92 10:13
مبارک باشه شیطون خانم 8ماهگیت اخ که چه کیفی میده وقتی به بابا میچسبن و ماهم یک کم وقت سرخاروندن پیدا میکنیم حسناجون پرشی کار میکنه هنوز نمیتونه کامل بشینه داره ایستادن را یاد میگیره
مامان حنانه زهرا
4 خرداد 92 13:20
واقعابچه ها خیلی ناز ومعصوم ان 8ماهگیت مبارک حسناکوچولوی ناز
مامان هديه
4 خرداد 92 14:52
سلام هورااااااااااا مباركه 8ماهگيت آپم بدو بيا بووووووس
ململ
4 خرداد 92 23:44
خیلی خوشگل شده بود همه پسند کردن کابینتو
مرجان مامان آران
5 خرداد 92 1:07
8 ماهگيت مبرك عزيزمممممممم با اين عينك بامزتتتتتتتتتتت رزو پدر هم مباركككككك
FARIBA
5 خرداد 92 1:12
___0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-* _0♥0000♥___♥0000♥0,*-:¦:-* 0♥0000000♥000000♥0,*-:¦:-* 0♥00000000000000♥0,*-:¦:-* _0♥000000000000♥0,*-:¦:-* ___0♥00000000♥0,*-:¦:-* _____0♥000♥0,*-:¦:-* _______0♥0,*-:¦:-* _____0,*-:¦:-* ____*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0 __*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0 _*-:¦:-*____0♥0000000♥000000♥0 _*-:¦:-*____0♥00000000000000♥0 __*-:¦:-*____0♥000000000000♥0 ____*-:¦:-*____0♥00000000♥0 ______*-:¦:-*_____0♥000♥0 _________*-:¦:-*____0♥0 ______________,*-:¦:-* ........¸,.•´¨`•.( -.- ).•´¨`•.,¸ ........¨`•-☆•--( “)(“ )-•-☆ *.°fadaye tiipet besham
لاله
5 خرداد 92 8:22
حسنا جون 8 ماهگیت مبارک چه دخمل خوبی که عینک میزنه
مامان یاسمن ومحمد پارسا
5 خرداد 92 9:16
عزیزم خصوصی
مامان یاسمن ومحمد پارسا
5 خرداد 92 9:19
8 ماهگیت مبارک نازی خانم
قالب و تقویم اختصاصی کودکانه
5 خرداد 92 11:38
طراحی اختصاصی تقویم و قالب وبلاگ با عکس نی نی شما با ارزان ترین قیمت و زیباترین طراحی نسبت یه باقی طراحان قالب وبلاگ های زیر از نمونه کار های ما می باشند http://vaniarashidi.niniweblog.com http://mounes_vahid.niniweblog.com با سفارش از اشانتیون بهره مند شوید
قالب و تقویم اختصاصی کودکانه
5 خرداد 92 12:56
سلام عزیزم قالب سه ستونه دونوع داریم یکیش میشه هفت تومن یکیش میشه ده تومن اونی که هفت تومن هست هدرش مستطیل ساده طراحی می کنم اما اونی که ده تومن هست هدرش رو شکیل تر و قشنگ تر طراحی می کنم( مثل همون عکسایی که گذاشته بودم) اگر دوست داشتی سفارش بدی عکسای حسنا کوچولوت رو برام ای میل کن و بگو دوس داری چه رنگی باشه قالبت calendar.taghvim@gmail.com
آتيلا جون و مامان شيما
5 خرداد 92 13:16
الهي بگردم جوجه كوشولو هشت ماهگي مبارك... ماشاا... به دخمل خوشگل و شيطون بلا... ماماني من ي دنيا شرمندم... خانومي امتحاناتم شروع شده و بخاطر انتخابات فشرده ازمون امتحان ميگيرن حتي بعضي روز ها مثه همين ديروز چهار تا امتحان رو پشت سر هم ميدم... خيلي ببخشيد ... بخدا من بي معرفت نيستم اونم واسه شما كه دنيا دنيا دوستون دارم... خيلي ناراحت شدم دلت شكسته... فداي دل مهربونت ميشم...
مرجان مامان آران
5 خرداد 92 13:56
رمزو گذاشتم خصوصي عزيزم
پرهام ومامانش
5 خرداد 92 16:20
مرجان مامان آران
5 خرداد 92 17:49
خصوصي گذاشتم
صبا خاله ی ایسا
5 خرداد 92 20:52
8 ماهگیت مباااااااااااااااااااااااارک چقد نازتر شدی عزیزه دلم بالاخره اومدی تو اشپزخونه هاااااااااا عاشقتم کوچولو
مامان یاسمن و محمد پارسا
6 خرداد 92 3:28
خصوصی
مل مل
6 خرداد 92 13:27
قلب جدید مبارک خله جون
دلگشا
9 خرداد 92 23:10
فدای اون تیپت مامانی واسش یه اسفند دود کن