تمام زندگی ما حسناتمام زندگی ما حسنا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

حســــــــــــــــنا عشـــــــــ♥ــــــــق مامان و بابا (✿◠‿◠)

عاشق شیطونیاتم

1392/2/19 23:10
نویسنده : مامانی
705 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر فضول مامان قلبماچ

بازم یه کاره جدید یادگرفتی و منم اومدم از فضولیهای جدیدت بنویسم الانم لپ تاپ و از دست شما رو میز ال سی دی گذاشتم ک باهاش ور نری ماشالا اینقدر فضولی ک تا من دست به چیزی میزنم شما هم حتما باید دست بزنی   

چند روزه ک دستتو به من یا بابایی میگیری و میخوای بلند شی وایستی ولی کامل نمیتونی پاشی ک بابایی همش بهت میگه چسبک چون همش چسبیده ای بهمون .

چند دقیقه پیش داشتم اشپز خونه رو تمیز میکردم ک یهو بابایی صدام زد و گفت اینجا رو نگاه کن منم برگشتم و دیدم میخوای از پله ی اشپزخونه بیای بالا منم زود رفتم دوربین و اوردم و ازت عکس گرفتم هرروز داری یه چیز جدید یادمیگیری اخه تو چقدر فضولی دختر

هر روز داری شیرین تر میشی من و بابایی ک کلی باکارات  میخندیمشـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه

اینم از عکسهای کار جدیدت

شیرین مامان

1

عاشقتم

عسل

1

و اخرم افتادی و خوشبختانه موفق نشدی

2

دوست داریم زیااااااااااااااااااااااااااااااااادشکلک های شباهنگShabahang

پ.ن اینم عکس لباس عروست ک تازه واست گرفتم

1

2

3

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (40)

مامان مهدیس و ملیسا
19 اردیبهشت 92 20:07
عزیز دلمهههههههههههههههههههه
مامانی نگو فضول بگو خانوم عاشقتممممممممم


معلومه ک ملیسا هنوز از این کارا نمیکنه ک ذوق میکنی بزار ملیسا مثه حسنا بشه ببینم بازم اینجوری میگی][][
مامان مهدیس و ملیسا
19 اردیبهشت 92 20:13
آره عسیسم ملیسا خیلی تنبله نه دندون در میاره نه چهار دست و پا میره نه.........


اینجوری نگه تنبل نیست هربچه ای ی جوره شاید حسنا زیادی فضومه ولی ملیسا اروم
الهام مامان علیرضا
19 اردیبهشت 92 21:13
آفرین حسنا جونم به تلاشت ادامه بده خاله
مامان ثنا
19 اردیبهشت 92 22:40
اي جانم ميخواد بره آشپزي ياد بگيره كمك حال مامان بشه.[دست

مونس مامان امیر علی و ایلیا ( دوقلوهای قندعسل )
19 اردیبهشت 92 23:31
وااااااای لباسشو عزیزززززززم
انشاالله عروس بشی دخملی خوشگل شیطون خانم


نه نمیخوام شوهرش بدم
مامان یاسمن و محمد پارسا
19 اردیبهشت 92 23:33
فدای این دختر بانمک فضول بشم من لباس عروست خیلی قشنگ ایشالاه لباس عروسیت
الهه(مامان یاسان)
19 اردیبهشت 92 23:36
سلام مامانی چطور دلت میاد بگی خوشبختانه موفق نشدی
واااااااااااای خدا من کی ببینم یاسان این شیطونیارو میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟


منم اول مثه تو بودم منتظربودم حسناهم مثه بقیه بچه ها فضولی کنه ولی الان بیش ازحد فضولی میکنه هم میخندیم واسش هم زگیریم باهاش
مل مل
19 اردیبهشت 92 23:40
ای جووووووووونم عروس خانوم خاله الهی قربونت خنده هات بره عاشق شیطونی هاتم به تلاشت ادامه بده حتما موفق میشی
]

پرهام ومامانش
20 اردیبهشت 92 0:05
تازه اولش مامانش!
مامان مهدیس و ملیسا
20 اردیبهشت 92 10:49
عزیزمممممممممم لباس عروسش رو ببین خدایا

مامانی دیگه واجب شد عروسش کنی تا لباس عروسش ببینیم



آخه کی عروس به این فضولی میخواد شما شوهر پیدا کن من شوهرش بدم ]


مامان الناز
20 اردیبهشت 92 13:38
ای جانم به عروس خانم خوشگل فضول
حیف که پسر ندارم وگرنه حتما نشونش میکردم واسش







یه نفر
20 اردیبهشت 92 19:26
سلام سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا
تارا
20 اردیبهشت 92 21:06
سلام ممنون از حضورتون

نی نی خیلی خوشملی دارید

خدا حفظش کنه واستون مامانی

رمز رو خصوصی میذارم

بخونید بدون قضاوت

منتظر کامت های زیباتون هستم


ممنون عزیزم باشه الان میام
مامانی
21 اردیبهشت 92 12:24
ماشالا خدا حفظش کنه خیلی جیگره.مخصوصا با لباس عروسش
با اجازه لینکتون کردم


ممنونم منم لینکتون میکنم
مامان زهره
21 اردیبهشت 92 12:27
عزیزم
معلومه حسنا جونم مثل مرسانا فضوله البته دختر من هنوز تنبل تشریف دارن


دیگه هربچه ای ی جوره شاید حسنا زیادی فضوله
مامان بهراد
21 اردیبهشت 92 13:22
عزيزم مباركت باشه اين لباس چقدر بهت مياد.ايشاا... لباس عروسيش و تنش كنه البته اول فارغ‌التحصيلي بعد عروسي هورااااااااااااااااااااااااااا ديگه از اين به بعد بايد حواست و جمع كني وقتي ميري آشپزخونه منتظر يه فرشته كوچولو باشي كه پشت سرته حالا حالاها بايد منتظر حركات و رفتارهاي جديد حسنا گلي باشي اين كه چيزي نيست
معصوم/مامان جان جان فاطمه
21 اردیبهشت 92 14:30
واي واي اين عروس خانم رو ببين ببين چيكار ميكني كه ديگه مامان بهت ميگه فضول فضول خانم دوست دارم
شقایق مامان آرشا
21 اردیبهشت 92 16:21
شیطونک ایشالا عروس بشی خاله
مامان نگار
21 اردیبهشت 92 16:27
ایشالا لباس عروس خودش
صبا خاله ی آیسا
21 اردیبهشت 92 19:43
ایشالله عرووووووووووووووووووووس بشی نفس ماشاالله به حسنا خانوم کارای جدید یاد میگیره لباس عروس بهت خیلی میادا
مل مل
21 اردیبهشت 92 20:28
قربونش برم من
خاله فاطیما(مامان ایلیا)
21 اردیبهشت 92 23:16
سلاااااااااااااااااااااام حسنا جوووون بههله ایلیا خوشحال میشه باهات دوست شه لینکت کردیم عزیز
مرمر
22 اردیبهشت 92 1:30
اخی خاله جون فدای شیطونیات بشم من بگو مامان خانوم دارم تند تند بزرگ میشم ببین و کیفشو ببر ایشله عروسش کنی که انقد ناناز میشه با لباس عروس فسقلی جون برم خونه جدید تو و مامانت حتما باید بیاین از نزدیک ببینمت
لاله
22 اردیبهشت 92 9:58
واااااااای از دست این بچه ها ترمه هم از وقتی یاد گرفته بیاد تو آشزخونه دیگه کارش شده همین . ماشالا حسنا جون خانومی شده با اون لباس عروس چه ماه شده خدا حفظش کنه خوشگل خانوم رو ببوس
آتيلا جون و مامان شيما
22 اردیبهشت 92 12:01
سلام ماماني
ببخشيد ترو خدا...
الان كامنتت رو ديدم و تائيد نكرده دوويدم اينجا و ديدم.....
به به چ خبره...!؟
شيطونيها رو ميزارم كنار و ميرم سر اصل مطلب...
حسنا جونم ،قربونت بشم واي خدا من چه عروس ماهي دارم...
الهي بگردم...
زودي درار اون لباسها رو تا عروسم رو نقاپيدن...!!!
خيلي ماهي خيييييييييييييييييييليييييييييييي....
ماشاا....
ماشاا....
ماشاا....


سلامشیماجون معلوم هست کجایی؟؟
کلی منتظرت بودم ک بیای دیگه داشتم نا امید میشدم
انسیه
22 اردیبهشت 92 13:06
آفرین صد آفرین
مامان حمید کوچولو
22 اردیبهشت 92 15:35
وای چه لباسی نازیییییییییی. خانم خانوما حالا کجاشو دیدی شیطنتاش هنوزمونده
مامان آیلین
22 اردیبهشت 92 17:05
سلام مامان جون من مامان آیلینم اومدم به سایت دخملیت سر بزنم خدا حفظش کنه
مامان آرمينا
23 اردیبهشت 92 2:11
آفرين حسنا جون لباستم خيلي خوشمله مباركت باشه عزيزم
رستمی
23 اردیبهشت 92 12:04
مادر و پدر عزیز سلام شما بهتر از هر کسی میدانید که هیچ لذت و شعفی بالاتر از تولد یک نوزاد در خانواده نیست اما آینده بخش مهمی از زندگی هر نوزاد است که توجه عمده پدر و مادر را به خود جلب میکند. هر جوان 20 یا 30 ساله ای آرزو دارد در سال های جوانی سرمایه قابل توجهی در اختیار داشته باشد .او میتواند با این سرمایه برای تحصیل در خارج یا داخل کشور برنامه ریزی کند ،خانه بخرد، ازدواج کند و... آیا برای سرمایه آینده کودک دلبندتان فکری کرده اید؟؟؟؟؟ دوست عزیز پرداخت های کوچک امروز شما سرمایه ای بزرگ در آینده فرزندتان خواهد بود. با ما در طرح بیمه تامین آتیه فرزند بیمه پارسیان همراه شوید تا آینده روشنی برای فرزندتان بسازید. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید. 02144031388-9
مامان مهدیس و ملیسا
23 اردیبهشت 92 13:45
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای عزیزم دستت درد نکنه مرسییییییییی دوست دارم دوست خوبم بوووووووووووووس ممنونم ایشالا بتونم جبران کنمممممم
مامان مهدیس و ملیسا
23 اردیبهشت 92 13:49



[
مامان هديه
23 اردیبهشت 92 13:57
سلام عزيزم با تبادل لينكت موافقم وفقط بهم بگو كه به چه اسمي لينكت كنم مل منو دوست داشتي با همون((((( 9ماه انتظار و آينده پر بركت )))بگذار مرسي
مامان مینا
23 اردیبهشت 92 20:15
چه جالب............. بیا ببین ریحانه ما تو چه وضعیه.... این دو تا دختر همه کاراشون مث همه
مامان مینا
23 اردیبهشت 92 20:18
کاش فرصت کنم برای ریحانه لباس عروس بدوزم. تو شهر ما نمیشه از این لباسا پوشید فعلا...سرده... حسنا رو ببوس
مامان رادین
23 اردیبهشت 92 20:50
عزیز دلم امیدوارم لبت شاد و دلت خندون باشه همیشه می بوسمت
مامان مهدیس و ملیسا
23 اردیبهشت 92 22:43
دوست دارمممممم عخشممممممممممممم
مامان کوثری
24 اردیبهشت 92 8:51
سلام خوبین عزیزم مواردی که گفتین هزینه چاپ و طراحیش رو براتون مینویسم مثلا ی دونه فلش راهنما 4000 و 3تا لیبل دور نوشابه 3000 3تابرگه ی یادگاری 5000 یه جعبه ی دستال کاغذی 6000 البوم دیواری هزینش چند میشه؟؟؟ آلبوم 6 تایی 7000 و آلبوم 12 تایی 14000 تومان
دلگشا
28 اردیبهشت 92 12:27
چه لباس نازی خیلی خوشگل شدی ایشالله عروسی خودت
سجاد
5 خرداد 92 23:46
پیش منم بیا ... منتظرم