تمام زندگی ما حسناتمام زندگی ما حسنا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

حســــــــــــــــنا عشـــــــــ♥ــــــــق مامان و بابا (✿◠‿◠)

من با تو چکار کنم!!!

1392/2/14 20:53
نویسنده : مامانی
1,630 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامانی 18800000

ماشالا کلی واسه خودت فضول شدی دیگه وقتی بیداری نمیتونم بیام نت آخه به هرچیزی دست میزنی وقتی میبینی من یا بابایی پای لپ تاپیم سریع خودتو میرسونی و دستتو میزنی رو کیبرد دستتو میگیرم ک نزنی با اون یکی دستت مانیتورو میکشی پایین دیگه موندم با تو چکارکنم دیروز رفتم تو اشپزخونه ک ظرفارو بشورم دیدم رفتی .....بعدم تا منو میبینی میخندی و ب کارت ادامه میدی

عزیزم دل مامان

فضول

وای وای

عسل

بعدش گذاشتمت ی گوشه و دوباره رفتم ب کارم برسم ک دیدم رفتی سراغ قرص...بابایی قرص خورده و سرجاش نذاشته

1

قرصم ازت گرفتم دیگه چیزی نبود باهاش ور بری حالا چشت ب دوربینه

نفسم

نمیدونم چرا با اسباب بازیهات بازی نمیکنی و همش با گوشی و کنترل و .....بازی میکنی 

حالا فضولی های دیگه....

ی روزم با جعبه ی دستمال کاغذی بازی میکردی نمیدونم از کجا برداشته بودی یهودیدم گریه شدی وقتی اومدم پیشت دیدم دستمال تو دهنته و داری سکسکه میکنی منتظر بودی دستمال و دربیارم از دهنت

فدات بشم

این عکسم مال 1هفته پیشه ک دایی مهدی خونه بود من داشتم غذا درست میکردم بابایی و دایی هم مشغول بازی فوتبال کسی حواسش ب شما نبود کلی واسه خودت کیف کردی

خرابکار

داشتی با شال من بازی میکردی بس ک باهاش ور رفته بودی رفته بود رو سرت و نمیتونستی درش بیاری گریه میکردی و من و بابایی کلی میخندیدیم

1

من و از زیر شال میدیدی و میچرخیدی ب طرفم ک شال و بردارم از روی سرت

2

اینم شاهکاری بعدی خوردن کاغذ

3

فقط همین 2 تیکه رو ازت گرفتم یکی تو دهنت بود یکی هم تو دستت بقیشم فک کنم نوش جان کرده بودی

4

عشق بازی با سیمی این کابل ب تلوزیون وصله نمیدونم چ جوری در اورده بودیش

4

یه روز ک از بس فضولی کردی و نمیذاشتی به کارام برسم روسری پیچیدم دورت  اولش ک خوشت اومد فک کردی دارم باهات بازی میکنم

4

ولی بعدش کم کم داشتی گریه میشدی

5

این پست و با خیال راحت گذاشتم آخه شما هنوز خوابی

7ماه و 11روز و 16 ساعت و.....

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

مامان مهدیس و ملیسا
14 اردیبهشت 92 11:07
آخهههههههههههههههه عزیز دلممممممم عیبی نداره مامانی بذار فضولیش رو بکنه !!!!!!!!!!!!
عاااااااااااشقتم بخدا


عزیزم دل ب دل راه داره
چ جالب باهم پست گذاشتیم
دیگه موندم باهاش چیکار کنم خیلی فضول شده
مل مل
14 اردیبهشت 92 13:06
عسل خاله ای فضول فداش بشم که فضول شده چکارش داری بذار راحت باشه من خوشم میاد وقتی مامانی رو اذیت میکنی اخه مامانی وقتی عصبانی میشه خیلی چهرش جالب میشه
مامان دوقلوها(حسین-حسام)
14 اردیبهشت 92 13:32
سلام عزیز دلم قربونت برم حسابی شلوغ شدیا فدات شم
عزیزم رمز رو خصوصی میذارم برات


ممنون الان میام
مرمر
14 اردیبهشت 92 16:27
اخیییییییییییییی اخه تو فندی ؟>عسلی شگری؟؟؟؟؟؟؟/چرا انقد بامزه و شیرینی؟فدای شیط.نیات کی ارتین از این کارا کنه


بزار موقش بشه ببینم بازم از این حرفا میزنی
مامان یاسمن و محمد پارسا
14 اردیبهشت 92 16:47
وای فدای این شیطون بلا بشم من خدای مامانی چه جای خنده چرا خوشگلم و نجات نمی دادیدحالا کجاش و دیدی بزار نازی خانم راه بیفته چه بکنه فداش شم
]

مونس مامان دوقلوها
14 اردیبهشت 92 19:42
خداااااااااااای من , ای شیطون خانم

این نی نی ها چه کارا میکنن , آدم نمیدونه بخنده یا عصبانی شه

من این کارای نی نی هارو میبینم دلم واسه خودم میسوزه




اره بخدا من موندم شما با دوتا بچه چیکار میکنی

مامان مهدیس و ملیسا
14 اردیبهشت 92 20:15

دوستون دارمممممممممممممممممممممممممممممممممم


فدای مهربونیات[
صبا خاله ی آیسا
14 اردیبهشت 92 21:23
ای جووووووووووووووووووونم انقد بامزه بودیا نوشته ها کسارووو همه رو با دقت خوندم و نگاه کردم خیلییییییییییییییییییییی باحالی حسناجونم خیییییییییییییلی دوست دارم خاله چقد شیزونیات قشنگن مامانی بهش نگو فوضول حسنا خانومه
انسیه
14 اردیبهشت 92 21:47
سلام...چه دختری به به ایشالا هر روز شیطونتر و هوشیار تر بشی
معصوم/مامان جان جان فاطمه
15 اردیبهشت 92 0:23
خدا اين فضول خانم روببين،پس به خاطر اينه كه مامي دير به دير مياد نت؟ تو اين عكس كه پيچيده به روسري خيلي بانمكه
مامان زهره
15 اردیبهشت 92 0:46
الهی عزیزم از الان صدای مامانی رو در اوردی . حسنا گلی کنجکاوه مامانش
مامان آرمينا
15 اردیبهشت 92 11:09
عزيزم بچه ها با همين كارهاشونن كه خيلي شيرين ميشن آرميناي منم همه اين كارها رو انجام ميده من و شوهري فقط واسش ذوق ميكنيم
مامان مهدیس و ملیسا
15 اردیبهشت 92 12:26
عزیزم خصوصی داری


جوابتو همینجا میدم.این چ حرفیه اشکال نداره
مامان حلما
15 اردیبهشت 92 13:21
سلام این دانشمند کوچولوها با همه چیز سرگرم می شن الا اسباب بازی هاشون شیطون کوچولوی شیرین
مامان نگار
15 اردیبهشت 92 14:14
به چه شیطون شده این خانم پس شما هم مثل ما سرگرمی دارین هر روز! رمز رو خصوصی می فرستم
مامان مینا
15 اردیبهشت 92 15:06
سلام عزیزم... این حرفا چیه ؟؟ ما همیشه شما رو دوست داریم...

خیلی از نوشته هات خوشم اومد بخاطر اینکه دقیقا دقیقا دقیقا همون کاراییه که ریحانه هم انجام میده. دست زدن و بالا کشیدن از دستگاه سی دی و دی وی دی و تلوزیون...خوردن دستمال کاغذی یا هر آشغال دیگه ای که رو زمینه...فقط مونده این کار آخری که باهاش بکنم یعنی بپیچمش دور یه چیزی و دستاشو ببندم که اونم میدونم از همون لحظه اول مقاومت میکنه و نمیذاره.

راستششو بخوای من هر روز هفته سر کار میرم و ریحانه رو میذارم پیش مامانم فقط شبا خونه ام که اونم انقدر خسته م که به هیچ کارم نمیرسم ببخشید که دیر به دیر بهت سر میزنم عزیزم.

ببوس حسنا گلی رو.[قل


سلام
اره منم ک وبت میام با کارای ریحانه وروجک یاد حسنا میوفتم این دوتا واقعا همه ی کاراشون شبیه همه
بازم ممنون ک اومدی بوس برای ریحانه عسلی
مامان بهراد
16 اردیبهشت 92 8:03
سلام عزيزم حالت چطوره اول يه بوس بده بعد دلم خيلي براتون تنگ شده بود واسه حسنا گلي كه هزار ماشاا... چقدر بزرگ شده اين عشق و زندگي. از اينكه برام پيام گذاشتين و به فكر بوديد ممنون راستي چه وبلاگ خوشگلي داره اين خوشگل خانم فضول مامان و بابا. به ما هم ياد ميدي چه جوري طراحي كردي اين مدت خيلي تنبل شده بودم شرمنده ديگه ميخوام فعال بشم و بيشتر به وبلاگ پسرم و شما سر بزنم دوستون دارم


سلام منون منم خیلی دلم تنگ شده بود عزیزم واسه سوالت باید بگم ک من قالبشو سفارش دادم واسم درست کردم ولی خودم تا حدودی تغییر قالب و بلدم....
حالا ببینم چ جور میخوای فعال بشی
مامان محمدمهدی
16 اردیبهشت 92 14:38
چه دخمل کنجکاوونانازیخدا حفظش کنه واست عزیزم.وبلاگ زیبایی داری.با افتخار لینکت کردم.شماهم قابل دونستی محمدمهدی رو لینکش کن
مامان دوقلوها(حســـــین_حســـــام)
16 اردیبهشت 92 14:58
سلام عزیز دلم قربونت برم من عزیزم من 71 هستم شوشو 69 3ساله هم که ازدواج کردیم
مامان رادمهر
17 اردیبهشت 92 8:42
سلام عزیزم.ممنون که به ما سر زدی.خدا دختر جیگرتو حفظ کنه براتون.لینکتون کردم
الهه(مامان یاسان)
17 اردیبهشت 92 21:01
سلام مامانی ماشاالله دختر گلت بزرگ شده اسپند یادت نره
الهام مامان علیرضا
17 اردیبهشت 92 22:46
ای جانم دخمل باهوش
پرهام ومامانش
18 اردیبهشت 92 15:16
_ (¯`·.·'¯) _______ ___ `·.,(¯`·.·'¯) _____ _______ `·.,(¯`·.·'¯) __ ___________`·.,.·´ ___
مل مل
18 اردیبهشت 92 15:39
الهی چه دختر نازی دارید خداحفظش کنه.فقط خدانکنه مثل خالش دلقک بشه که دل همه رو ببره با کاراش ادمو دیوونه کنه حسنا خانوم خاله خیلی خیلی دوستداره منم مثل خالت عاشق بچم مخصوصا بچه ای که ناز و تو دلبرو باشه مثل خودت دوستدارو خانوم کوچولو


ممنون...
نه من ک اصلا دوس ندارم مثه خالش دلقک بشه البته خالش دلقک نیست دیوانست
مامی مهتا
18 اردیبهشت 92 16:41
ای جااان دخملمون دیگه حسابی شیطون شده
شقایق مامان آرشا
18 اردیبهشت 92 18:38
من که از فضولی های آرشا گریونم اما چه کنم که عاشقشم.اما حسنا جون تو هم از آرشا دست کم نداری خاله
مامان مینا
18 اردیبهشت 92 20:13
سلام خوشگل خاله ماشا الله خیلی شیطون شدی . اینم یک بوس گنده از طرف خاله
الیسا
19 اردیبهشت 92 15:06
____█████____█████ ___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██ _██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██ ██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██ ██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██ ██♥◊◊_______◊________◊◊♥██ _██♥◊◊______________◊◊♥██ __██♥◊◊___________◊◊♥██ ____██♥◊◊_______◊◊♥██ ______██♥◊◊__◊◊♥██ ________██♥◊◊ ___________██♥◊◊ _____________██♥◊◊ _______________██◊ آپم خاله جونم
الیسا
19 اردیبهشت 92 19:40
لینک شدین خاله جون
مهشید مامان مهتا
29 اردیبهشت 92 13:25
سلام ماشا ا.. به حسنا جون شیطون بلا منم یه دخملی دارم عین حسنا جون روزگار برام نذاشته اینفدر که شیطونه خوشحال میشم تبادل لینک کنیم
ليلي
5 شهریور 92 17:15
واي چرا بستيش مامان؟
عكساش بامزس...تقريبا همه رو ديدم...اونجا كه باهم عكس گرفتيد با لباس عروس بغله خودته؟


اره عزیزم ...