تمام زندگی ما حسناتمام زندگی ما حسنا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

حســــــــــــــــنا عشـــــــــ♥ــــــــق مامان و بابا (✿◠‿◠)

یک روز خوب +این روزهای من و حسناگلی

1392/10/15 10:07
نویسنده : مامانی
589 بازدید
اشتراک گذاری

 

روز جمعه 13/10/92 سه نفری واسه ناهار رفتیم بیرون خیلی روز خوبی بود و خیلی هم خوش گذشت

 مخصوصا به شما که یه لحظه اروم نمیگرفتی من و بابا هم بهت هیچی نمگفتیم گذاشتیم تا دلت میخواد بازی

 کنی ولی بازی شما فقط خاک بازی بود و منم حواسم بود که دستت و تو دهنت نکنی

اینجا صدات کردم که بیای ازت کنار دریا عکس بگیرم شماهم اومدی و خودت و لوس کردی که ازت عکس

 بگیرم

خ

بعدم سریع رفتی که بازی کنی...

4

جدیدا خیلی دختر مهربونی شدی و یه دفعه جوگیر میشی میای من و بابا رو بوس

 میکنی حتی اگه تو اوج بازی باشی جمعه هم همینطور رفتی بازی کردی و بعد 20دقیقه اومدی و گفتی

 بـــــــــو (بوس) منم نشستم و بوسم کردی بعدم یکم  سرتو گذاشتی روشونم انگار دلتنگم شده بودی منم

وقتی این چیزا رو ازت میبینم کلی بوست میکنم  و فشارت میدم.

شبم وقتی میخوام بخوابونمت یهو میگی بـــــــــــــــــو (بوس) بعد هم من و بوس میکنی هم بابا رو تا بخوابی

باباهم جدیدا بیشتر وقتی که پشته مشغول بازی کردن با شماست دوست داری تمام روز و باهات بازی کنیم

 تا میبنی داریم فیلم میبینیم میری تلوزیون و خاموش میکنی که باهات بازی کنیم یا وقتی سرگرم کاری

 هستیم میای و بوسمون میکنی

عاشقتم نفس مامان ...

اینجاهم بعد کلی شیطونی اومدی یکم استراحت کنی

ک

1


شیطونیات که تمومی نداره من که کارم شده جمع کردن خرابکاریهات دیروز 3 بار خونه رو مرتب کردم علاوه بر

 اتاقت هم حال و بهم میری هم آشپزخونه رو اگه بزارمت تموم ظرفا رو میریزی بیرون

م

ل

ح

بابا داشت حفاظ سه چرخیتو در میاورد که خودت بتونی بشینی روش بازی کنی وقتی بابا رفت حفاظو بزاره تو

 اتاقت دیدم رفتی پیچ گوشتی اوردی و داری و....

ف

خ

س

میخواستیم بریم خونه ی خاله مینا منتظر بودیم که بیان دنبالمون دیدم کفشاتو در اوردی و رفتی کفشهای

 خاله مهلا رو پات کنی

ن

2

اینجا میخواستیم بریم بیرون برای اولین بار گذاشتی روسری سرت کنم سریع ازت عکس گرفتم

ولی نیم ساعت بیشتر نذاشتی سرت باشه در آوردی

عقده ای شدم بس که نذاشتی موهاتو ببندم یا تل بزارم روسرت

5

و آخرم عکسهای هنری حسنا که وقتی دوربین دستشه میگیره

ن

ی

ایشالا همیشه تنت سالم باشه

.: تمام زندگی ما حسنا تا این لحظه ، 1 سال و 3 ماه و 13 روز و 15 ساعت و 11 دقیقه و 24 ثانیه سن دارد :.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

مامان ثنا و صدرا
15 دی 92 11:52
خوشبحالتون رفتید تفریح منم میخوام با بچه ها اسیر شدیم دخملی چه روسری بهت میاد خیلی ناز شدی دلم واسه شما واسه اونجا تنگ شده
مامانی
پاسخ
آره خیلی سخته با دوتا بچه الانم که هواهم سرده. حالا شماکه به اندازه ی کافی تفریح کردید بعد بچه آوردید ما چی تازه تفریحامون شروع شده بیاید ایشالا دوباره باهم میریم تفریح
مامان ثنا و صدرا
15 دی 92 11:56
معمولا میگن دختر کفش مامانشو پاش میکنه نه خانم همسایه مواظب ظرفا باش نشکنیشون
مامانی
پاسخ
دخترمن هرکفشی گیرش بیاد پاش میکنهخداروشکر تا حالا ظرفی نشکسته نمیدونم ظرفام نشکنه یا اینکه حسنا با احتیاط بازی میکنه
مامان الناز
15 دی 92 15:11
ماماني ظرف ها نشكنه 3بار كه خوبه ماماني ما بيشتر از 5 يا 6بار خونه را جمع ميكنيم ولي فايده اي نداره
مامان یاسمن و محمد پارسا
15 دی 92 18:44
همیشه به گردش و تفریح عزیز دلم فدای شیطونیات عزیزم
مامان یاسمن و محمد پارسا
15 دی 92 18:46
خصوصی عزیزم
مامان فرنيا
16 دی 92 9:52
دختر مهربون من ميخوام بو (بوس) كنم
مامان فرنيا
16 دی 92 9:54
حسنا خانم قرار مهندس بشه انشالله
مامان فرنيا
16 دی 92 9:55
ماماني موهاي دختري كه كوتاه چيو ميخواي ببندي؟ ولي روسري بهش مياد
مامان ثمین
16 دی 92 10:18
سلام عزیزم. چه بامزه است حسنا جون و کاراش!! خدا حفظش کنه. ثمین ما هم دقیقا مثل حسنا رفتار می کنه، (تل و روسری و ظرف و کفش و ...) به ما هم سر بزن ، خوشحال میشیم!
شبنم
21 دی 92 0:21
سلام دوستان عزیز سایت ما در زمینه طراحی تقویم سال 93 با عکس کودک دلبندتان، همچنین ساخت کلیپ برای کودکان ،آغاز به کار کرد ان شااله که با خواست خداوند بتوانیم رضایت خاطر شمارا فراهم کنیم با تشکر http://babyarts.ir در صورت داشتن هر گونه سئوال در این قسمت پاسخگوی شما هستیم: http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=694608&PageNumber=1
مهشید مامان مهتا
22 دی 92 12:39
با سلام طراحی تقویم و کارت تبریک سال 1393 با عکس کودک شما با نازلترین قیمت که در هیج کجا پیدا نمیکنید تقویم تک برگ:2500 کارت تبریک:2000 همچنین ساخت کلیپ،طراحی قالب وبلاگ، صفحه خوش آمد گویی و دگمه هدایت به بالا با عکس عزیزانتان این فرصت طلایی را از دست ندهید www.mahta139166.niniweblog.com www.mahta91.niniweblog.com
مامان یاسمن و محمد پارسا
23 دی 92 2:24
مامان جون منتظر شنیدن خبر از خواهرای گلتون بودم نگران شدم مدت طولانی نیستند
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم نگران نباس سرشون شلوغه.
مرجان مامان آران و باران
24 دی 92 23:35
عزیزممم حسابیی شیطون شدی عزیزمممم همیشه به گردش خوشگل خانوممم
مامان یاسمن و محمد پارسا
27 دی 92 17:42
خاله جون ما تو یه مسابقه شرکت کردیم دوست داشتی زود بیا رای بده
خاله کمیل و کیان
29 دی 92 1:10
قربونت برم که عین خودم شدی
عمه حدیث خوشگله
30 دی 92 19:49
سلام ، دلم برای حسنا گلی شیطون تنگ شده بود ماشاالله به این دختر مامانی پیش ما بیاین، دلمون تنگ شده
سمیه مامان آیسا
7 بهمن 92 8:01
معصوم/مامان جان جان فاطمه
10 بهمن 92 0:03
lمحدثه جونم يعني دخملي اين قدر شيطون شده كه اين همه مدت نيومدي ؟؟؟؟ دلـــــ م براي حسنا جوني تنگ شده
ليلي
10 بهمن 92 11:14
پس كجاااااااااااااااااااااايي؟
الهه(مامان یاسان)
13 بهمن 92 11:39
سلام مامانی کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟نیستی بابا بیا یه خبر از خودت بده
parham ,mamanesh
15 بهمن 92 14:16
fadai hisna shitoonnnnnnnnnn
مامان ثنا و صدرا
18 بهمن 92 0:27
کجایی پس خانمی
مامانی
پاسخ
با حسنا درگیرم خیلی اذیتم میکنه
مامان حمید کوچولو
19 بهمن 92 14:39
سلام عزیزم.خوبی؟ وااونجا که هنوز تابستونه. توهم شیطونی هستی برا خودتا
مامان بهراد
20 بهمن 92 8:00
اي جان چه دخمل بامزه‌اي شده اين وروجك دلمون براتون تنگ شده بود اين بچه‌ها هميشه دوست دارن كارهاي بزرگترها رو تقليد كنن و اگه مانعشون بشي ميان بوست ميكنن كه دوباره برن سر همون كار به هر حال اينا نشون از سلامت بچه‌هاست هميشه شاد باشين به ما هم سربزنين
مامان هدیه
22 بهمن 92 20:15
سلام ،آآآآآآآآآآآآآآآخ دلم لک زده واسه مسافرت الان3ساله نرفتم این مدت استعلاجی هم از دست زمستون همش زندانی بودیمکی میشه هوا خوب بشه ما هم بریم همیشه خوش باشید دخملتو ببوس
مامان علی خوشتیپ
24 بهمن 92 10:21
سلام مامان حسنا گلی.خوبید؟حسنا جونم خوبه؟به سلامتی میخوای آرایشگاه بزنی؟
مامان علی خوشتیپ
24 بهمن 92 11:27
مبارکه پس گفتم شاید برای کسی داری میپرسی...خیلی خوبه شهرمون بودید مشتریت میشدم رخشید اسم قشنگیه.تو دزفول یه آرایشگاه دیدم به اسمش
الهام مامان علیرضا
28 بهمن 92 18:03
همیشه به گردش عزیزم پا تو کفش بزرگترها