تمام زندگی ما حسناتمام زندگی ما حسنا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

حســــــــــــــــنا عشـــــــــ♥ــــــــق مامان و بابا (✿◠‿◠)

عکسهای شب یلدا

1392/10/4 13:10
نویسنده : مامانی
928 بازدید
اشتراک گذاری

 

حسنای شیطون من شب یلدا دعوت بودیم خونه عمو علی و شما کلی اتیش سوزوندی همش درحال

فضولی کردن بودی و من و باباهم دنبال شما همیشه وقتی میریم خونه عمو اول میری سراغ کیث و خاموش

و روشنش میکنی

ن

اینجاهم داری نگاه میکنی ببینی اگه کسی حواسش بهت نیس روشنش کنی

ب

از کیث که خسته میشی هی از پله ها بالا و پایین میری

خ

ه

یا وقتی بیکار میشی همش میگی آبَ که بریزی رو فرش و بازی کنی

ی

کلی شیطونی های دیگه هم کردی که من نتونستم ازت عکس بگیرم دیگه بعد از شام اینقدر اذیت کردی که رفتیم تو حیاط و کیف کردی واسه خودت

ف

به قول خودت میخواستی پاپا پات کنی

4

ا

یه ذره آب تو سطل دیدی بیخیال پاپا شدی و رفتی که یواشکی آب بازی کنی

ی47

بعد از اون گیر داری به کیف دوربین

ف

آخرم که از همه ی اینا خسته شده بودی میرفتی رو زمین دراز میکشیدی هرچی هم من و بابا بلندت میکردیم و حواست و پرت میکردیم بازم میرفتی دراز میکشیدی رو زمین

4

م

بابا کتاب فال و داد دستت که یه صفحش و باز کنی که برامون این فال اومد

ش

دیگه ساعت 1 شب برگشتیم خونمون شما هم اینقدر خسته بودی که سریع خوابیدی


اینم عکسهای قبل شب یلدا که نتونستم بزارم نمیدونم شجاعتت به کی رفته من که میترسم برم بالا ولی تو میری و میخندی

ا

علاوه بر شجاعتت زورت هم زیاده

ب

 

3

سطل لگوهاتو خالی میکنی و میشینی توش نمیدونم چه جوری تعادل تو حفظ میکنی

4

5

اینجاهم که زور میزدی بشینی رو این بدبخت

6

7

8

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

‏parisa
4 دی 92 17:37
عكساى قشنكى بود،واى حسنا جون نميترسى خالهمواظب باش
مامانی
پاسخ
نه خاله خیلی هم شجاست
خاله
4 دی 92 18:54
کلی خندیدم با عکساش لباساش خیلی خوشگله مهدی هم پسند کرد چه شری شده به خودم رفتههم شریش هم دلقکیش
مامان یاسمن و محمد پارسا
5 دی 92 8:52
ای شیطون بلا
مامانی
پاسخ
مامان مهدیس و ملیسا
5 دی 92 14:12
عشقم چه شیطونی شدی بدتر از ملیسا واییییی خیلی دوست داشتنی شده حسنا جونم خدا برات همیشه سالم و سلامت نگهش داره بیچاره اون موتورههههههه میخواد بشینه روش
مامانی
پاسخ
به به چه عجب پیداتون شد ممنون از دعای خوبت خانومی... اره واقعا بیچاره
زهره مامان مرسانا
5 دی 92 17:53
چه با نمکه این دخملی به خصوص اونجا که داره سعی میکنه رو موتور اسباب بازی بشینه
مامانی
پاسخ
اره منم خیلی به اون کارش خندیدم مرسانا جونم و ببوس
ليلي
6 دی 92 21:16
عكساش خيلي بامزه بودن...وقتي تو سطله كيس نوشته ميشه زود ب زود اپ كن خا... قرار بود يه عكس واسه من بگيري يادته؟
مامانی
پاسخ
اره تنبلی میکنم باشه در اولین فرصت میگیرم تو پست رمز دار میزارم برات
الهه(مامان یاسان)
7 دی 92 14:57
یلداتون مبارک
مامان آیلین
7 دی 92 19:17
عین آیلینی باور کن خاله جون
مامان بهراد
8 دی 92 8:54
خيلي باحال شده اين عروسك خانم چقدر هم نترس و شجاعت داره و چقدر هم پرزوره يلدا مبارك
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم اره خیلی شجاعه
عرفان خان و مامان زهره
8 دی 92 19:26
سلام ب حسناجون و مامان خوبش به به خانم خوشگله و شیطون رو ببین مامانی اسپند فراموش نشه برای دخمل نازمون دوستتون داریم زیاد
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم چشم حتما دل به دل راه داره
SaYa
9 دی 92 8:57
سلام عزیزدلم خوبی؟ چه دختر شیطون اما دوست داشتنی من به شخصه اگه بودم دوس داشتم همش باهاش بازی کنم عزیزززززززم عزیزم رمز اون پست برداشتم پستش الان بازه
مامانی
پاسخ
سلام سایا جون خوبی من اومدم وبت ولی عکسی ندیدم
مامان ثنا و صدرا
9 دی 92 11:08
وای از دست این دخمل با این شیرین کاریهاش
مامان ثنا و صدرا
9 دی 92 11:11
هنوزم واسه شیر خوردنش اذیتت میکنه؟ راستی هوا چطوره شاید بیایم واسه بچه ها لباس گرم بیارم
مامانی
پاسخ
از شیر گرفتمش خیلی هم راحت الان خداروشکر خوراکش خوب شده... واقعا میای؟؟/ اره هوا خیلی سرد شده لباس گرم بیاری
مامی مرمر
11 دی 92 23:24
مثل پسربچه ها شیطونه هزار ماشالله خاله جون خیلی بلایی مامانتو بکش
مامان الناز
12 دی 92 16:17
ماشاله به اين همه انرژي و اين همه قدرت امان از دست اين وروجك ها كه هركار دلشون ميخان انجام ميدن و حرف هم توي كتشون نميره
مادر منتظر
12 دی 92 23:37
خدایا؛ تو را به مناسبتهای عزیز این ماه گرامی قسم می‌دهیم ؛ این ماه را بر تمام شیعیان جهان ، مبارک و پر خیر و برکت قرار بده ، و در ظهور ارباب و مولای ما ؛ امام زمان(عج) تعجیل بفرما ، و به ما توفیق بهره بردن از فضایل این ماه عنایت فرما ، و تمام مریضها را به حرمت این ماه شفا بده ، و مشکلات و گرفتاری تمام شیعیان را برطرف بفرما. آمین ربّ العالمین. حلول ماه ربیع الاول مبارک . سلام دوست خوب و نازنینم شنبه روز زایمان منه مهربونم , برای سلامتی فاطمه جونیم و اینکه زایمان راحتی داشته باشم دعا کن عزیزم , اگه بدی از من دیدی حلالم کن دوست خوب و مهربونم . (مشخص شدن تاریخ زایمانم و یک سورپرایز برای دوستانم ) اسم پست جدیدمه گلم .
مامانی
پاسخ
سلام عزیزدلم خوبی چقدر زود.. عزیزم ایشالا که زایمان راحتی داشته باشی و فاطمه خانومم صحیح و سالم دنیا بیاد
مامان ثنا و صدرا
14 دی 92 14:46
به وبلاگ محمد صدرا هم سر بزن http://msadraa.niniweblog.com
مامان فرنيا
16 دی 92 9:48
واي خانه عمو علي چه خوشگله پله داره من از بچگي عاشق اين پله هاي وسط خونه هستم يعني عاشق خانه دوبلكس هستم
مامان فرنيا
16 دی 92 9:49
حسنا پهلووون
مامان فرنيا
16 دی 92 9:51
از نشستن روي موتور اسباب بازيت كلي خنديدم
مامان حوریه
4 اسفند 92 1:19
سلام منم خوشحال میشم یه دوست دیگه داشته باشم وبلاگ قشنگی دارین و همینطور دختر بانمکو شیطون..... خدا حفظش کنه ما هم 22 بهمن چابهار بودیم عجب هوای خوبی بود خوش بحالتون حال دریارو ببرین و مخصوصا دریارو ب