تمام زندگی ما حسناتمام زندگی ما حسنا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

حســــــــــــــــنا عشـــــــــ♥ــــــــق مامان و بابا (✿◠‿◠)

عزیزانم تولدتان مبارک....عکسهای تولد حسنای عزیزم

1392/7/4 0:19
نویسنده : مامانی
1,655 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستهای عزیزم اول از همه ممنون که بخاطر تبریکاتون و هدیه های

 مجازیتون شرمندمون کردین ایشالا بتونم جبران کنم ....و در آخرم ببخشید که یه مدت نتونستم

 بهتون سربزنم چندتا از دوستام سوالاتی پرسیدن که واقعا وقت جواب دادنشون و نداشتم

 ببخشید چند تا اسم اون نرم افزار آرایش صورت و خواستن اسمش اینه Perfect365 .

مامان مهدیس عزیزم از توهم شرمنده ام عزیزم چند بار اومدی و سوال پرسیدی نتونستم

 جوابت و بدم ببخشید بابت هدیه مجازیتم ممنون ولی کدشو گذاشتم نمیدونم چرا عمل نکرد

مامان یاسمن و محمد پارسای عزیزم که تو وبشون پیشاپیش مارو شرمنده کردن مرسی

 عزیزم خیلی خوشحالمون کردی

و در آخر خیلی خوشحالم که دوستای خوبی مثه شما دارم....از همتون ممنونم

واسه تولد حسناگلی مامانم اینام اومده بودن واسه همین زیاد وقت نداشتم بیام نت.

تولد و همون 31 گرفتیم حسناهم برعکس همون روز از دنده ی چپ پاشده بود و تا شب

پ اذیتم کرد و وقتی هم که مهمونا اومدم اذیتاش بیشترم شد و منم که از از صبح مشغول

 تزیین خونه بودم با شوهری کلی خسته شده بودم که اصلا وقت اینکه عکس بگیرم و

نداشتم فقط عکسهای تززین خونه رو دارم و میوه و ژله اونم که آبجیم گرفت عکسهای

 تزیین خونه رو هم که خودم قبل اینکه مهمونا بیان گرفتم 

عکس متولدبن امروز

 

ف

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

17

17

18

اینم حسناگلی که بس که اذیت کرد همین یه دونه عکس و گرفتم ازش

19

اینم مثلا ژله ی رنگین کمانه که درحال تزیینه و فقط از پزیرایی همین عکسارو دارم

11

00

دیگه نه از جشن عکس دارم نه  از پزیرایی فقط 2 تا فیلمه که اونم خاله مطهره گرفته

کادوهاهم زیاد بود الان نتونستم بزارم ایشالا اوناروهم بعد میزارم....

 

همسر عزیزم:

در شب زیبای میلادت تمام وجودم را که قلبی ست کوچک

در قالب قابی از نگاه تقدیم چشمان زیبایت میکنم

و با بوسه ای عاشقانه تولدت را تبریک می گویم

آغاز بودنت مبارک...

30 شهریور

حسنای عزیزم:

از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد،شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت

امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در اوج عشق

خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم . . .

فرشته ی دوست داشتنی من امروز روز تولد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی

میبرم که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی

امروز خورشید شادمانه‏ ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت

قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت...

حسنای عزیزم تمام دقایق مانده از عمرم به همراه زیبا ترین بوسه های عاشقانه

هدیه ای برای روز تولد تو . . .

فرشته آسمانی سالروز زمینی شدنت مبارک . . .حسنای عزیزترینم لمس بودنت مبارک...

31شهریور


به زودی برمیگردم با عکسهای تولد

٢٩شهریور

ساعت٢٣:٤٠

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (70)

خاله حسنا
30 شهریور 92 0:21
سلام دختر ناز نازی شما هم اسم خواهر زادمه خدا نگه داره واسه مامان پاپاش
مامان آوا
30 شهریور 92 10:09
سلام مامانی خدا کوچولوی نازتون رو حفظ کنه تولد حسنای عزیزم مبارک انشالله صد ساله بشه وسایه شما وبابایش رو سرش مستدام باشه وقتی از تولدش مرخص شدی بیا پیش ما لینکتون کردم
مامان الناز
30 شهریور 92 10:32
مبارک باشه تولد هر دوشون خاله جون مبارکت باشه تولد یکسالگی ت ایشاله در کنار پدر و مادرت 100 ساله بشی
مهشید مامان مهتا
30 شهریور 92 12:11
تولدت مبارک عزیز خاله دیگه واسه خودت خانومی شدی خوشکل ناز نازی 1000 ساله بشی انشا ا...
نرگس
30 شهریور 92 14:32
تولدت مبارک حسنا خانوم خوشگل. ان شاالله تولد 120 سالگیت عزیزم منتظر عکسهای تولد هستم
مامان مهدیس و ملیسا
30 شهریور 92 17:43
عزیزمممممممممممممممممممممممم تولدت هزاران هزار بار مبارک حسنای عزیزممممممممممممم تولد بابایی هم مبارک ایشالا زیر سایه هر جفتتون عمری طولانی وبا عزت داشته باشه
زهره مامانی مرسانا
30 شهریور 92 23:39
تولد عشق های زندگی تون مبارک انشالله سالهای سال کنار هم خوش و خرم زندگی کنید
مامان آرمينا
30 شهریور 92 23:55
حسنا جون تولــــــــــــــدت مبارك عزيــــــــــــــــــــزم صد ساله بشي تولد همسري هم مبارك
مامان حمید کوچولو
31 شهریور 92 8:06
سلام مامانی... فکر کنم به موقع اومدم تولد حسنا جون خیلی خیلی مبا ک باشه ایشالا روزای خوبی رو در کنار هم تجربه کنید...
مامان سهند و سپهر
31 شهریور 92 8:24
سلام تولد حسنا خوشگله مبارك باشه . تولد باباي مهربونش هم مبارك باشه. منتظر عكسهاي زيباتون هستيم عكس پست ثابت خيلي ناز شده ماماني ببوسيد حسنا جون رو
مامان علی خوشتیپ
31 شهریور 92 9:08
تولدن مبارک عزیزم.الهی 120 ساله شی هدیه مجازی ما برای ناز دختر: http://upload7.ir/images/10069894435135738993.jpg
مهسا مامان نورا
31 شهریور 92 13:23
تولدت مبارک حسنای نازم امیدوارم سالهای سال زنده باشی و سلامت خاله جون . تولد بابایی هم مبارک
فرناز مادر آتیلا
31 شهریور 92 13:53
تولد حسنای عزیزم و بابای مهربونش مبارک باشه
مامان فرنيا
31 شهریور 92 14:25
تولدت مبارك گل خانم ماشالله ماماني منتظر عكسهاي تولد هستيم
مامان فرنيا
31 شهریور 92 14:25
تولد بابايي هم مبارك باشه ايشالله سالهاي سال كنار هم زندگي شاد و شيريني داشته باشيد
مامان مهدیس و ملیسا
31 شهریور 92 17:25
من عکس تولد میخوامممممممممممم
گلم بیا وبم اون کد رو کپی کن بزار تو اول اول ویرایش قالبت امیدوارم خوشت بیاد رمزش هم 3030


بازم باگوشی اومدم.
مریم
31 شهریور 92 20:11
سلام عزیز دلم خوبی ای جونم حسنا عزیزم تولدت مبارک ایشالا 1200000000000000سالگیت رو جشن بگیری مامانی بلاگو اپ کردی خبرم کن
مامان آی سل
31 شهریور 92 23:38
تولدت مبارک عزیز دلم ایشالله 120 ساله شی...همیشه خوشبخت باشی.
صبا خاله ی آیسا
1 مهر 92 0:09
تولد عزیزانتون مبااااااارک حسنای عزیزم یک ساله شدنت مبارک
مادر منتظر
1 مهر 92 12:13
سلااااااااااااااااااااااممممممممممممم حسنا کوچولو و مامانی گلش البته مامانی حسنا که بی وفا شده و ما رو از یاد برده سری به ما نمیزنه حسناااااااااااااااااااا جون تولدتتتتتتتتتتت مبارککککککککککککککککک. انشاالله تولد 120 سالگیت بابایی حسنا هم تولدش مبارک باشه. حسنا جون دیگه یک ساله شدیا. ماشاالله انشاالله همیشه سایه پدر و مادرت بالای سرت باشه و سالیان سال کنار هم خوشبخت و سعادتمند زندگی کنی. تولد تولد تولدت مبارک
مامان اسما
1 مهر 92 13:29
تولدت مبارک خوشگل خانوم ایشالا120 ساله شی عزیزدلم
مامان ترانه و برنا
1 مهر 92 15:27
تولدت مبارک دختر خلیج فارس
زعفران بانو
1 مهر 92 17:18
تولد حسنا جوووون مبارکتولد بابای حسنا جونم مبارررک
صبا خاله ی آیسا
1 مهر 92 21:23
عزیزم خصوصی


میام وبت میگم الان باگوشی اومدم نت
صبا خاله ی آیسا
1 مهر 92 21:24
خصوصی داری عزیزم
پرهام ومامانش
2 مهر 92 0:36
تولدتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مبارککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک حسنا جون
مونس ( امیرعلی و ایلیا دوقلوهای شیطون بلا )
2 مهر 92 4:09
عزیز دلم انشاااااالله 100 ساله شی خاله جون ... مبارک باشه خانم خوشگل !!! مامانی شمام خسته نباشی . خیلی قشنگ شده بود خونتون .... نمیدونم چرا بچه ها روز تولدشون بد اخلاق میشن راستی ما آپیم
مامان الناز
2 مهر 92 9:58
واي چقدر بد كه نتونستي زياد عكس بگيري بايد دوربين را ميسپردي به ديگران تا عكس را بگيرن منم النازم شب تولدش خيلي اذيت كرد اما تا تونستم عكس گرفتم كه يادگاري بمونه تزئين خونه هم خيلي قشنگ شده خسته نباشي ماماني
معصوم/مامان جان جان فاطمه
2 مهر 92 12:17
'``````````✬ '✧ `✬ `````````` ♜=♜=♜ ``````` ` {_♥_✿_♥_} '``` ✩ `✫{=✰=✰==}✫ `✩ ````♖.{♖___♖_♖___♖}.♖ ```{==================} ```{✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿} `` {===================} ``{_✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿_ روزی که به دنیا آمدی هرگز نمیدانستی زمانی خواهد رسید که آرامش بخش روح و روان کسی هستی که با بودن تو دنیا برایش زیباتر است محدثه جونم تولد حسنا گلي رو بهت تبريك ميگم انشاا... كه تنش سالم و وجودش هميشه بركت باشه تو خونه زندگيتون هزار تا بوس براي حسنا به عنوان هديه از راه دور ميفرستم*10
نرگس
2 مهر 92 19:26
سلام تولد تولد تولدت مبارککککککککک تم کفش دوزک واقعا خیلی قشنگه خسته نباشی مامان مهربووووووون. غصه نخور اکثر بچه ها تو روز تولد یک سالگی اذیت میکنن.
❤دو نیمه قلبم❤
2 مهر 92 20:22
سلام تولد همسری و حسنا جون مبارک باشه ایشالله 12000000000000 ساله بشن چه تزئینات خوشگلی خسته نباشی ای کاش میخوابوندیش تا اذیتت نمیکرد.احتمالا" خستگی خودتون هم روش تاثیر گذاشته بود در آخر شرمنده که دیر اومدم.
شقایق مامان آرشا
3 مهر 92 15:17
سلام عزیزم تولد حسنا جونی مبارک ایشالا 120 ساله بشه
ارينب /مامان ارميا
4 مهر 92 11:26
سلام عزيزم.تولدت مبارك خوشگلم.ايشالا زير سايه بابا و مامان 120 سال زنده باشي.
مامان یاسمن و محمد پارسا
4 مهر 92 12:43
خسته نباشی مامان خیلی تزئناتتون قشنگه و همچنین دست خاله جون درد نکنه که عکس گرفتند منتظر عکسهای قشنگتون هستم
مهشید مامان مهتا
4 مهر 92 12:47
مبارکه مبارک کفشدوزک مامانی خوشکل
مامان مهدیس و ملیسا
4 مهر 92 17:07
گلم چرا نتونستی بذاری؟؟؟ برو تو ویرایش قالبت بعد اول اول چند تا اینتر بزن فاصله بده بعد اون کد من رو کپی کن بذار تو ویرایش قالبت خییییییییییلی راحته امتحان کن نتونستی بگو بهت بیشتر توضیح بده
مامان علی خوشتیپ
4 مهر 92 18:50
تولدت مبااااااااااااارک گلم...الهی 120 ساله شی خانوم گل خصوصی
صبا خاله ی آیسا
5 مهر 92 13:49
بازم تولدت مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک حسنای عزیزم همه چیز زیبا بود و با سلیقه خسته نباشید
مامان ثمین
5 مهر 92 15:24
سلام عزیزم خوبین وای چقدر قشنگ وباسلیقه بود انشاله دختر نازمون 120 سالهه باشه امیدوارم همیشه شاد وسلامت وخوشبخت باشید همیشه همیشه تولد همسری هم مبارک خانواده خوشبخت آرزومندم تا نگاه پر مهر خداوند همیشه به شم عزیزان باشد
لاله
5 مهر 92 15:54
حسنا جونم تولدت مبارک عزیزم ایشالا تولد 120 سالگیت ببخشید با تاخیر تبریک میگم مسافرت بودم و تازه برگشتم دست مامانی و بابایی درد نکنه خیلی خیلی زحمت کشیدن مبارکت باشه گلم
مامان آرمينا
6 مهر 92 0:38
تولدت مبارك عزيزم انشالله 100 سالگي
مامان فرنيا
6 مهر 92 11:33
واي مااماني دستت درد نكنه چقدر زحمت كشيدي
مامان فرنيا
6 مهر 92 11:33
همه چيز كفشدوزكي بجز عروس خانم كوچولو
مهسا مامان نورا
6 مهر 92 18:40
به به چه دیزاینی دست درد نکنه مامنی با سلیقه
عسل و غزل
7 مهر 92 1:01
تولدت مبارک گل نازم
مرجان مامان آران
7 مهر 92 14:54
تولدت مبارک عزیز دلمممممممممممممممممممممم منتظر عکسای خوشگلش هستیممممممممم
مامان کمیل و کیان
7 مهر 92 17:16
آخه زاهدان رفتی عکس نمی ذاری سرت با فامیلای شوهرت گیره یا تنبلی می کنی .
صبا خاله ی آیسا
7 مهر 92 18:26
عزیزم من اصلا متوجه نشدم کد و چ جوری میزارن یه سوال عزیزم خاله کیل و کیان خودتی؟؟؟یعنی مامان حسنا اخه گیج شدم
مینا مامان آیلین
8 مهر 92 14:38
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک بیا شمارو فوت کن تا صد سال زنده باشی...
صبا خاله ی آیسا
8 مهر 92 18:21
عزیزم من قالبی مد نظرم نی همینجوری میخواستم بدونم که ازین به بعد درست کنم بازم ممنون
مرمر
9 مهر 92 1:42
خوشگل خاله تولدت مبارک بلاخره یه ساله شدی عشقولک کم کم خانوم میشی عزیزم باید یکو میزاشتی مسول عکس گرفتن حبف شد که عکس نگرفتی تو این روز مخصوصا کنار کیکش
مامان حنانه زهرا
9 مهر 92 19:45
تولد تولد تولدت مبارک عزیزم ماشاله چه زود بزرگ شدی عزیز خاله به مامانی بگو چرا بیوفاس؟ بیوفایی بیوفایی دلم از غصه داغون شدهههههههههههههههههههههه
مامان انیسا
9 مهر 92 20:00
ممنون که به من سر زدید
SaYa
9 مهر 92 21:36
سلام عزیزدلم خوبی؟تولد گل دختررررری مبارک باشه من مسافرت بودم و تازه برگشتم ببخشید که نتونستم زودتر تبریک بگم عزیزدلم تزیین خونه عالی بوووود و خیلی زحمت کشیده بودی امیدوارم که همیشه همیشه شاد و سلامت باشید و شادی سهم بزرگ لحظه های قشنگتون باشه گلم عزیزدلم بازم تولدتو تبریک میگم و برات بهترینارو در کنار پدر و مادر گلت آرزو دارم واست
ليلي
10 مهر 92 22:34
سلام مامان جوني...خوبي؟نبودم چندوقت...منم دلم واست تنگ شده بود جدا.... تولدت حسنا مبارك///پس عكساش؟چه خبرا چيكارا ميكني اين روزا با شوهرداري و بچه ذاري؟ راستي پستمو كامل نخوندي قهرم باهات
مامان سما
11 مهر 92 12:17
سلام حسنای عزیز. تولدت مبارک. الهی همیشه شاد باشی و در کنار خانواده ات.
ليلي
12 مهر 92 11:51
سلام خانومي...نيستي؟؟ بازم اپم...بيا دوتا اپ رو كامل بخون
ليلي
12 مهر 92 12:35
درست شد گلم
خانـــ♥ــوم گــ✿ـــل
12 مهر 92 15:00
ای جااااااااااااانم تولدش مبارک باشه عزیزم ایشالله 120 سالگیش بابت صلوات هم دستت درد نکنه عزیزم خوشحالم کردی بوس بوسی
مامان ایمان
12 مهر 92 16:05
سلام عزیزم خوبی؟شرمنده که نمی تونستم بیام یشتون دلم واستون تنگ شده بود فدات بشمممعززم تولدت هم مبارک انشالله که 1000000ساله بشیییییی
مامان سما
13 مهر 92 8:45
سلام حسنا و مامان مهربونش. تولد حسنای عزیزم مبارک باشه. ایشااله سالیان سال در کنار هم باشید و هزاران محفل شادی با هم داشته باشید. من قبلا هم اومده بودم و تبریک تولد برای حسنا جون دادم که شاید ثبت نشده. بازم تولد حسنا رو به شما تبریک می گم
مامان هدیه
13 مهر 92 11:20
سلام خوبی؟ من آپ جدید کردم از اتاق پسرم وقت داشتی یه سر بزن بوووووووس تولد دخمل نازتم مبارک ترکوندی حسابیا ایشالا 120 ساله بشه
مهسا مامان نورا
13 مهر 92 21:24
ما اپیم خاله جون
مامان بهراد
15 مهر 92 9:00
مبارررررررررررررررررررررررررررررررررررككككككككككككككككككككككككككككككككككك تولدت مبارككككككككككككككككككك عزيزممممممممممممممممم ببخشيد شرمنده واقعاً اين مدت نتونستم و بيام تولدت و تبريك بگم باور كن زياد ميل و رغبتي به اومدن نداشتم ولي امروز عزمم رو جزم كردم و بازم برگشتم تو رو خدا بابت تاخير در تبريك تولد دختر گلت منو ببخش
هیراد و عمه لیلاش
15 مهر 92 23:54
حسنا جونم عزیز دل خاله روزت مبارک برات از خدا قد تموم ادمهایی که نمیشناسمشون روزهای شاد و پر از سلامتی و خوشی خواهانم
محمد
27 مهر 92 21:19
باسلام . شالهاي فوق العاده زيبا با طراحي منحصر به فرد براي ايام ولنتاين و شخصيت هاي كارتوني براي كودكان دلبندتان و ...... هديه اي مناسب براي كساني كه عاشقانه دوستشان داريد . به سايت ما سر بزنيد . http://redheart.hamvar.ir
مامی مهتا
30 مهر 92 11:05
عزییزکم تولد مبارک شرمنده که با تاخیر اومدم ... چند وقت بود که به خاطر مهد رفتن مهتا اصلا نت نمیومدم ....
ساراکوچولو
6 آبان 92 11:15
تولدتت مبارک..آخ که چقدرمنتظر بودم این لحظه هاروببینم اما اینترنت نداشتم..راستی دوهفته پیش اومدیم چابهار...کاش میشد میدیدمت ...دفعه بعد....انشالله صد ساله بشی ودعاکن اینترنت ما درست بشه
حسنای دیگگگگگگ
29 مهر 93 14:02
سلام مامانی حسنا و حسنای عزیز! من هم اسم دختل کوچول موچول شمام! تولدش مبارک! امروزم ینی 29 مهر تولد منه! لطفن ب وبلاگم بیاین و لینکم کنین!