تمام زندگی ما حسناتمام زندگی ما حسنا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

حســــــــــــــــنا عشـــــــــ♥ــــــــق مامان و بابا (✿◠‿◠)

راه افتادن قند عسل مامان +کلمات جدید+ شیطنتها

1392/6/19 14:57
نویسنده : مامانی
777 بازدید
اشتراک گذاری

حسناگلی مامان  بالاخره بعد از کلی تمرین و زمین خوردن راه افتادی  البته الان 1 هفته ای هست که خوب راه میره

خیلی هم خوشحالی که حتی یه لحظه یه جا بند نمیشه از وقتی راه افتاده منم کمتر اذیت میکنی دیگه

کاری به من نداره.

حسنای مامان راه رفتنت مبارک

ولی باز چند شبه نمیدونم چی شده که هر 1 ساعت یا هر نیم ساعت پا میشی و شیر میخوری و منم تا

 صبح نمیتونم بخوابم.

راستی روز دخترم که گفتم جشن بود و همه ی همکارای باباهم بودن و گفته بودن به دخترا جایزه های

 نفیسی میدن منم خوشحال شدم و رفتیم نوبت هدایا شد و اول از دخترای 9سال شروع کردن و بهشون

 پارچه ی چادر دادن3تا بیشتر نبودن به دخترای 4سال به بالا هم عروسک دادن نوبت به شما کوچولوها

 که رسید یه هلی گوپتر دادن از اینایی که نخشو میکشی حرکت میکنه منم که منتظر جوایز نفیس بودم

بگذریم....

 شماهم که یه جا بند نمیشدی یه بار میرفتی پیش بابا یه بارم میامدی پیش من یه بارم میرفتی پی

 فضولی و هرکی گوشی دستش بود میخواستی بگیری خلاصه خیلی بهت خوش گذشت آخرم شام

دادن مثلا جوجه کباب اصلا خوشمزه نبود

کلمات جدیدی که یاد گرفتی

- دیشب عمو علی خونه بود و شما برای اولین بار گفتی عمو

- طاها رو میگی طاه

- وقتی آب میخوای میگی آب بعضی وقتاهم میگی آپ

- به دوغم میگی آب هرچی هم بهت میگم دوغه بازه میگی آب

- تا غذا میبینی میگی مَ مَ

- تا آیفون میبینی میگی آپ

- وقتی میخوایم بریم بیرون میگی بیم یعنی بریم

- تا بچه ی کوچولو میبینی میگی نَ نَ یعنی نی نی

- وقتی چیزی میخوای میگی بده بعضی وقتاهم میگی بودّه

چند روز پیش داشتم واست شعر میخوندم  بعد بهت گفتم ببعی میگه بع بع ...

بعد بهت گفتم حسنا ببعی میگه؟؟؟شما گفتی بــــــــــــــَ بــــــــــــــــَ

بغد گفتم هاپو میگه هاپ هاپ

بهت گفتم هاپو میگه؟ هاپ آپ...

الانم هروقت ازت میپرسم زود جواب میدی

قربون حرف زدنت برم من

بریم سراغ عکسها

با کفشهات نمیتونستی راه بری کفشهاتو در اوردم تا راحت راه بری

1

niniweblog.com

2

niniweblog.com

3

niniweblog.com

4

niniweblog.com

5

niniweblog.com

اینجا گذاشتم هرکاری دوس داری بکنی شماهم از خدا خواستی و برگشتی ببین من کجام و شما کجا رفتی

6

niniweblog.com

با اینا خیلی قشنگ بازی میکنی خودت نداری اینم مال طاهاست

7

niniweblog.com

اینم بقیه فضولیات

8

niniweblog.com

9

niniweblog.com

1

 

niniweblog.com

2

3

niniweblog.com

4

niniweblog.com5

7

اینجا آبارو ریخته بودی و بازی میکردی

6

همیشه توخونه تا چادر یا زیر انداز ببینی میندازی روسرت و راه میری منم روسری واست اوردم که زیر پات

گیر نکنه بیفتی

1

2

5

 6

احتمالا دیگه این اخرین پست باشه تا تولدت ....

تمام زندگی ما حسنا تا این لحظه ، 11 ماه و 18 روز و 4 ساعت و 52 دقیقه و 26 ثانیه سن دارد


دیرنوشت 19/6/92:بابایی یه نرم افزار نصب کرده خیلی جالبه صورت و هرجور که بخوای میتونی ارایش کنی  چند تا

 از عکساتو درست کردیم که کلی خندیدیم

حسناقبل از عمل زیبایی

1

بعد از عمل

2

3

4

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (55)

مامان آرمينا
19 شهریور 92 1:59
هزار ماشالله چه خانمي شده و چقدر شيطون چه سالادي شود اين....
راه افتادنت مبارك آرميناي من كه هنوز راه نيفتاده


آره این سالا پر ویتامینه
ممنون عزیزم...
ایشالا ارمیناجونمم زودی راه میوفته
غصه نخور هر بچه ای یه جوره
مرجان مامان آران
19 شهریور 92 2:43
اخیییییی مبارکه عزیزممممم راه رفتنت
ماشالااا شیطون شدههه بلاخانوممممممم


ممنون عزیزم
زعفران بانو
19 شهریور 92 9:39
دخمل شییطون بلااا راه رفتنت مبارککک میشه بامنم دوست بشی




ممنون عزیزم ...

بله چرا که نه؟؟
ولی آدرس نذاشتید

مامان الناز
19 شهریور 92 10:55
شیطنت هاش را ببین همه جا را بهم ریخته
خوش بحالت مامانی که حسنا جون اینقدر به روسری علاقه داره الناز من که اصلا نمیذاره هیچی رو سرش بذارم چه گیره چه دستمال سر


اره میبینی چقدر شیطونه؟
عزیزم حسناهم فقط برای بازی کردن به روسری علاقه داره نه فقط روسری هرچیزه دیگه رو ببینه روسرش میزاره...
منم همین مشکل و با حسنا دارم به بدبختب یه چیزی به سرش میزارم
زعفران بانو
19 شهریور 92 12:17
سلام اینم ادرسممن شمارو با افتخار لینک کردم


ممنون عزیزم منم لینکتون میکنم
مامان مینا
19 شهریور 92 15:05
عزیزم روزت مبارک راه رفتنت مبارک در ضمن حسنا گلی ما نیاز به عمل زیبایی نداره خودش جیگر


ممنون عزیزم
کم بیدایی معلوم هست کجایی؟
مامان شاران
19 شهریور 92 15:30
عزیزم سلام خوشحالم که روز تولد دخترامون یکیه البته با یکسال تفاوت اگر امکان داره میشه متولدین روز 31 ام کپی کنید و به من بدید من مسافرت هستم راستی با تبادل لینک موافقید

سلام عزیزم منم خوشحالم از اشناییتون
چشم منم اگه تونستم حتما کپی میکنم بهتون میدم..
چرا موافق نباشم؟؟
لینکتون کردم

مامان اسما
19 شهریور 92 15:34
هزارماشالا به این دخمل نانازی شیطون عکسای قبل وبعدازعملت کشته منو مرسی که به ماسرزدین خانومی دوستی باشماباعث افتخاره من شمارولینک کردم شماهم دوست داشتین مارولینک کنید


ممنون عزیزم...
خواهش میکنم چشم منم لینکتون میکنم
مامان یاسمن و محمد پارسا
19 شهریور 92 16:30
الاهی چه شیطون شدی حسنا جونم عکسها خیلی جالب بودند مامان
]

نرگس
19 شهریور 92 18:11
سلام



به به راه افتادی جیگر طلا. مبارک باشه



حتما راه میره کلی انرژی مصرف میکنه واسه همین شبا هی شیر میخوره که واسه فردا انرژی داشته باشه



چقد با حال عکساشو درست کردین. مخصوصا عکس اولی.



اسم نرم افزارش چیه؟


ممنون خانومی...
اره دیگه از صبح تا شب راه میره انرژیش تموم میشه...
منم از اون اولی خوشم اومد چشاشو خیلی خوشکل درست کرد
مهسا مامان نورا
19 شهریور 92 20:14
عزیز خاله روزت مبارک گلم راه رفتنت مبارک اون شیطنتاش و قربون فدای اون حرف زدنت عسلی راستی عکس اخر خیلی ناناسِ


ممنون خاله جون نورا جونم و ببوس
ساراکوچولو
19 شهریور 92 20:28
چه جالب ....خوشتیپ خانم..الان من وسارا جون باهم داریم عکس حسنی جون نگاه میکنیم سارا الان بادیدنش اینشکلیه
ليلي
20 شهریور 92 0:01
به به تيپ جديد حسنا..ميبينم گل سر زده...ديگه بايد شوهر كنه اخه سالادم درست ميكنه....مامان حسنا خيلي بي معرفتي...ميدونم قهري...
وي نگا دنوناش....نگا انگشترش وي...عكس دوميش بعد از عملش خوشگله


اول تو شوهر کن تا نوبت برسه به حسنا
چرا بیمعرفتم؟
ليلي
20 شهریور 92 0:20
قبلا هر روز ميومدي...من نظرتان اين شكلي كه دوستام ميدن تاييد نميكنم اخه شخصين

ولي از فردا مال مامان حسنا رو تاييد ميكنم...فك ميكردم شمام حذف ميكني ديدم نه

برم لالا...برو بخاب مامان




الانم میام....

اخه دوس دارم همه بمونه دیگه اینجا دفتر خاطرات دخترمه اگه دوس نداری حذفشون کنم؟
امشب شوهری خونه نیس خوابم نمیبره دارم به دوستام سر میزنم
ليلي
20 شهریور 92 0:23
اول تو شوهر کن تا نوبت برسه به حسنا
من كه دارم اين چه حرفيه خانومي


خب هنوز که ازدواج نکردین....
شوخی کردم قهر نکن
مامان ثمین
20 شهریور 92 3:04
سلام دوست عزیزم خوبین
شرمنده چند وقتی اصلا حس نوشتن نداشتم اما حالا اومدم وجبران کردم با 10تا پست جدید اگه پیشم بیای خوشحال میشم
راستی ممنونم که تواین مدت تنهامون نذاشتی وبهمون سر زدی مرسییییییییییییییییییییییییییی
وای چه باحال این نرم افزار خیلی عالیه ها

وای چ خوب شد اومدی دفعه ی قبل اومدی ولی ادرس نذاشته بودی که لینکتون کنم

مامان یاسمن و محمد پارسا
20 شهریور 92 7:45
مامان سلام من بازم مزاحم شدم راجبه خواهرهای گلتون بپرسم بازم یه مدته نیستن شما که اومدید وبلاگمون خیالم راحت شد ایشالاه که سلامتتند با خودم گفتم لابد مسافرت هستند اما بازم دلم طاقت نیورد گفتم از شما سوال کنم ممنون میشم یه خبری بدید


بله درست فهمیدین مسافرتن...
ممنون که به فکرشونی
مامان فرنيا
20 شهریور 92 8:57
سلام اخه حيف نيست چشماي به اين خوشگلي را با ان نرم افزار خراب ميكني
اما نرم افزار بامزه اي است



مامان فرنيا
20 شهریور 92 9:03
ماماني دكترها نظرشون اينه كه تا جايي كه امكان داره بچه هاي نوپا كفش نپوشن حتي پاپوش


ااااااااا نمیدونستم ممنون که گفتی...
حسناهم نمیتونه راه بره با کفش میوفته.
ممنـــــــــــون
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
20 شهریور 92 10:42
عکسهای مربوط به سالاد رو دیدم، دلم سالاد خواست

این عکس ها واسه ماسبقه نی نی شکمو خوب بوداااا

به بههههههههههه راه رفتنت مبارک حسنا خانوووومی

ای مامان و بابای شیطوووووون ... اون عکس های نرم افزاری رو میگم...

آخی...
آره عکسهای زیادی دارم که حسنا مشغول خوردنه
ممنون عزیزم...

مادر منتظر
20 شهریور 92 11:38
سلام مامانی حسنا جون و حسنا جون خوشگلم حسنا جون راه رفتنتتتتتت مبارککککککککک داری خودتو واسه جشن تولد یک سالگیت آماده میکنیا که حسابی راه بری و بگی من بزرگ شدم . یک ساله شدم. آفرین عزیزم راستی مامانی من خودم خوشگلم این زیباییسازیها چیه روی من انجام دادی خودم که خیلی خوشگلترم اصلا هم عمل زیبایی لازم ندارمممممم
مامان یاسمن و محمد پارسا
20 شهریور 92 18:27
ممنونم از لطفتون که جواب دادید خدا را شکر ایشالاه همیشه سالم و سلامت باشید
خاله کمیل و کیان
20 شهریور 92 23:54
عکساش خوشگل شده افرین ارایشگر نمونه واسه تولدت میام خاله جون


خودم میدونم....
منتظرتم زودی بیا
خاله کمیل و کیان
20 شهریور 92 23:58
اونم که باهاش خوب بازی میکنه اسمش تق تق مامان واسه حسنا گرفته


اااااااا دیگه چی گرفته؟؟؟
عموی محیط بان
21 شهریور 92 1:13
سلام شما میتونید تصاویر نی نی تون رو به آدرس ایمیل ویا از طریق ارسال کد قسمت نظرات وب ما برایمون بفرستید. دقت کنید پوشش فرزندتون متعارف و سعی کنید در طبیعت باشه. بیشتر از یه عکس بفرستید که بشه فلش طراحی کرد ممنون با آرزوی سلامتی برای نی نی نازتون n_khorasan@yahoo.com
مامان کیاراد
21 شهریور 92 7:50
سلام عزیزم ...مرسی که به ما سرزدی ...خوشحال میشیم که در جمع دوستان ما باشید... بازم پیش ما بیایید...
مامان الناز
21 شهریور 92 10:53
عکس هاش را ببین چه نرم افزار جالبیه میشه اسمش را بفرستی واسم؟ ولی حسناگلی با هر قیافه ای باشه جیگره و خواستنی
مامان اهورا
21 شهریور 92 14:07
ای جووونم چه ناناری دارین شما ما مانی مثل پسر من وووروجک اللهی سلامت باشه قوبونش برم
مامان مهدیس و ملیسا
21 شهریور 92 15:30
الهی فداش بشم منننننن راه رفتن مبارکه عزیزم عاشقتمممممم تولدتم که نزدیکه مبارکت باشه پیشاپیش خاله راستی عزیزم اسم این برنامه چیه خیلی باحال شده
خاله کمیل و کیان
21 شهریور 92 16:44
قشنگه قالبش 3 دست لباس مامان گرفته منم 2تا تاپ و تق تق و ساپرت و یه خرگوش کوچولو
مامان مهدیس و ملیسا
22 شهریور 92 0:50
عزیزم خصوصی جوابش رو تو وب خودم بده


عزیزم شرمنده باگوشی اومدم نت.هروقت تونستم میام بهت میگم
مونس ( امیرعلی و ایلیا دوقلوهای شیطون بلا )
22 شهریور 92 2:56
راه رفتنت مببارک عزیز دلم ... انشالله بدویی بری مدرسه ، دانشگاه ... خونه بخت قربون زبون شیرینت و فضولیات برم من ... مامانی عکساش خیلی بامزه شده ... کلی بوس واسه خودت و حسنا جونم
مادر منتظر
22 شهریور 92 15:04
سلام حسنا گلی و مامانی خوبش چه خبر؟ خوبین ؟ خوشین؟ حسنا جون چطوره؟ شیطونی میکنی حسنا جون؟ مامانی رو اذیت نکنیا دخمل خوب ومهربون مراقب خودتون باشین
مامی مهتا
23 شهریور 92 11:29
خاله جون راه رفتنت مبارک باشه ..حساابی بزرگ شدیا
خاله کمیل و کیان
23 شهریور 92 16:27
تق تقی حسنا رو دیدم یاد یه چیزی افتادم برو خصوصی تابهت بگم


بی ادب شنیده بودم مجید واسه عباس فرستاده بود
مامان محدثه
23 شهریور 92 16:45
راه رفتنت مبارک عزیز دلم
مامان نگار
23 شهریور 92 17:05
آفرین به حسنا خانوم زرنگ که راه میره مامانی فکر نکنی حالا که راه میره دیگه کار به کارت نداره بلکه کارت تازه شروع شده دیگه همش باید دنبالش بدوی
مامان ستیا نفس
24 شهریور 92 17:54
عزیزم راه رفتنت مبارک باشه خاله جون دوتا عکس آخری خیلی باحاله
مامانه مهدیس و ملیسا
24 شهریور 92 22:35
عزیزم خوب چی میشه جواب سوالمو بدی؟؟؟؟؟؟
یعنی از اون موقع با کامپیوتر نیومدی وب؟؟؟؟؟
باشه!!!!
اگه نمیخوای بگی بگو نمیگم
جوابمم اینجا نمیخوام بدی!!!!


گلم تو وبت جواب دادم
پرهام ومامانش
24 شهریور 92 23:46
ای جانمممممممممممم حسنا جون شماهم راه افتادی مبارککککککککککککککککککککککککککککککککک باشه
آتيلا جون و مامان شيما
25 شهریور 92 13:55
سلام ماماني و حسنا جوني... عزيزم ايشاا... قدم هات هميشه روبه موفقيت ها و خوشبختي انداخته بشه ناز خاله... مباركه... عكسهاي آخري هم واقعا دوست داشتني و جالبن... ماماني اين مدت درگير كاراي دانشگام و واقعا سرم خيلي شلوغه... ي تغيير و تخولاتي دادم كه خيلي سختم شد و اصن وقت برام نميمونه... از مطهره جون هم بابت نبودم عوض من معذرت خواهي كن... دوستون دارم... boooooooooos....
کمیل
25 شهریور 92 16:21
تغعلثصغثعقرغالیب
خاله کمیل و کیان
26 شهریور 92 9:41
خصوصی ابجی گلم
مامان دوقلوها(حسین-حسام)
26 شهریور 92 11:24
سلام عزیز دلم خوبی حسنا جون خوبه الهی فداتون بشم دم براتون تنگ شده بود کلی چند وقتی نبودم ای جونم حسنا راه رفتنت هم مبارک عزیز دلم خیلی ناز شدی جونننننم عزیزم دوستون دادم راستی وبلاگم اپ شده
کمیل جون
26 شهریور 92 14:12
اینا که نوشتی بچت خیلی خوب بازی میکنه اسمش تق تقی خاله جون
خاله خوشگله
26 شهریور 92 14:16
بالاخره راه افتادی عزیزم ولی خودمونیم اگه آرایش کنی خوشگل میشی ها زشتک خاله
مامان یاسمن و محمد پارسا
28 شهریور 92 8:43
مامان جون زود بیا اپم
معصوم/مامان جان جان فاطمه
28 شهریور 92 12:55
هورا ،مباركه حسنا جونم ببين مثل اينكه ماماني خيلي خوشحال تر از شماست اين قضيه جوايز خيلي خنده دار بود ،مخصوصا خوده جايزه كه شاهكاره پيشاپيش تولدش مبارك
مامان مرضیه
29 شهریور 92 8:53
چقد خندیدم چرا بچه رو این شکلی کردی خانمی خدا براتون نگهش داره ببخشید سلامم یادم رف با این عکسای بامزش من از وبلاگ مامان ثمین جون باهاتون آشنا شدم خوشحال میشم اگه تبادل لینک کنیم.
مامان مینا
29 شهریور 92 18:45
سلام وقت ندارم فقط اومدم پیشاپیش تولدشو تبریک بگم... بهم سر بزن عزیزم
خاله حسنا
30 شهریور 92 0:23
اسم این نرم افزار چیه؟؟؟؟ خیلی جالبه میخوام نصب کنم
مریم--------❤
30 شهریور 92 17:06
تولدت مبارک عزیزم
شقایق مامان آرشا
3 مهر 92 15:21
خخخخخخخخ خیلی با مزه شدیی خاه جونییی شیطون دوندهههه
مرمر
9 مهر 92 1:45
اخیچقد زود میگذره براهم که افتادی خاله جون الان احساساتی شدم بعد باز میام
مامان حنانه زهرا
9 مهر 92 19:48
عزیزم تبریک میگم میدونم که خیلی شیرینه وای خدا ببین بابایی چه کرده با این گل دخملمون