تمام زندگی ما حسناتمام زندگی ما حسنا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

حســــــــــــــــنا عشـــــــــ♥ــــــــق مامان و بابا (✿◠‿◠)

مسافرت...

1392/7/14 12:53
نویسنده : مامانی
601 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به حسناگلی مامان...

تقریبا یه 15 روزی میشه که تو وبت مطلب نذاشتم که مقصرم خودتی بس که شیطونی...

 2روز بعد تولد با عزیزجون اینا اومدیم خونشون بابایی مارو رسوند و خودش رفت و قراره فردا دوباره بیاد

همون روز اول سرماخوردی  و خیلی اذیتم میکردی ولی بعد کم کم  خوب شدی الانم که اینقدر بهت خوش

میگذره که دیگه بابایی رو فراموش کردی  خیلی دختر بیمعرفتی هستی...

 صبح که پامیشی با بابابزرگ میری تو حیاط  و همونجا مشغول خرابکاری میشی و از منم یادی نمیکنی

آخرم به زور میارمت تو خونه.

عاشق بابابزرگی و همش باهاش بازی میکنی اینجاهم مشغول بازی با بابابزرگی

2

1

 

 دیگه هرکی بره بیرون توهم زود بلند میشی که بری بیرون

کفشاتو هرجا ببینی میاری و نق میزنی که پات کنم و ببرمت بیرون  به قول خودت تش بهت میگم کجا میگی د د

6

هرشب با دایی مهدی میریم بیرون که تو کیف کنی...

دیگه با همه دوست شدی  و منم راحت شدم.....

1 ساعت پیش بردمت تو حیاط تا بازی کنی کف حیاط و شستم که زمین خنک بشه بعدم گذاشتم بازی

 کنی  دیگه دیدم هوا خیلی گرمه حالم داشت بهم میخورد  اوردمت تو خونه البته به زور خیلی گریه کردی

  لباساتم به زور عوض کردم دیگه همه چی زورکی شده

5

4

3

 

 تمام زندگی ما حسنا  تا این لحظه ،  ١ سال و 15 روز و 20 ساعت و 5 دقیقه و 18 ثانیه سن دارد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

نرگس
14 مهر 92 17:45
عزیز دلم همیشه به سفر. امیدوارم خوش گذشته باشه.
.

ليلي
14 مهر 92 21:39
اهان پس رفتي مهموني ك جواب ندادي...خوش ميگذره؟
نگا لباساش شلوارش

بانمك تر شده...پيش مامانت هستي؟
اينجا هوا خيلي خنك تر شده...اونجا چطوره؟
دير ب دير اپ ميكني
اومدي بازم اپ كن


آره من که بهت گفتم اومدم پیش مامانم
اینجاهم کم کم داره خنک میشه
الان حسناهم نمیزاره اپ کنم خیلی اذیتم میکنه
مهسا مامان نورا
15 مهر 92 17:37
عزیزم خوش بگذره رزو کودک مبار کحسنا جونی


ممنون عزیزم
صبا خاله ی آیسا
15 مهر 92 19:05
افرین ب حسنا گلی ک بابا بزرگشو دوس دااااله خوش باشی عزیزم
مامان هستی شرین زبون
16 مهر 92 8:57
عزیییییییزم... بچه ها همه حیاط رو دوست دارن وخسته هم نمی شن... . آپم گلم با عکس های تولد
نگین مامان رادین
16 مهر 92 18:39
کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود، ای کاش کودک بودم تا از ته دل می خندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم ، ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش می کردم روزت مبارک فرشته ی کوچولوی دوست داشتنی
مادر منتظر
17 مهر 92 10:36
سلااااااااااااامممممم مامانی خوب حسنا جون چطوری مامانی؟ مسافرت خوش گذشت؟ منم یه هفته ای مهمون داشتم و وقت نمیکردم بیام و بهتون سر بزنم عزیزم. امیدوارم خوب و خوش باشین هر جا که هستین . حسنا جون روز کودکککککککککککک مبارکککککککککککککککک. پیش ما بیایین مامانی مهربون
مرجان مامان آران و باران
17 مهر 92 11:46
روزت مبارک خوشگلممممم
مامان اسما
18 مهر 92 4:42
عزیزدلم حسنای خوشگلم روزت مبارک خوش بگذره بهتون خانومی
مامان الناز
18 مهر 92 10:53
خوش بگذره عزيزم
الهه(مامان یاسان)
20 مهر 92 2:53
سلام خانمی همیشه به گردش حسنا جونم عکسای تولد رو دیدم تولد مبارک عزیز دلم تازه خیلی هم عکسات خوشگل افتاده بود
الهه(مامان یاسان)
20 مهر 92 16:06
سلام خانمی رمز 400500 خصوصی برات نفرستادم تا هرکسی رمز رو میخواد برداره
معصوم/مامان جان جان فاطمه
21 مهر 92 0:02
سلام مامي محدثه ،چطوري
اوه اوه حسنا گلي رو نگاه،چه مانوري ميده براي خودش
برگشتي يا هنوز ددري؟؟؟
از دست شيطنت هاي دخملي چه ميكني؟
از طرف من ببوسش هوارتا



سلام خانومی نه هنوز مسافرتم...
مامان آرینا موفرفری
21 مهر 92 3:17
سلام دوست عزیز مرسی که به وب دخترم سرزدین با کمال میل لینکتون کردم دوست خوبم.
الهه(مامان یاسان)
22 مهر 92 2:21
دوست جونم با پست تولد آپیم
مامان اهورا
22 مهر 92 8:36
ای جووونم قربووون شیطو نی هاش مامانی اپم بیا پیشم
مامان هستی شرین زبون
22 مهر 92 14:27
عزیزم خصوصی
مادر منتظر
23 مهر 92 13:07
سلام مامانی حسنا جون کجایی عزیزم؟ چرا اینقدر کم پیدایی؟ با ما قهری یا کلا کم میای؟ چه خبر از دخملیت و شیطونیاش؟ هنوز سفری یا برگشتی عزیزم؟ پیش ما بیا
مادر منتظر
23 مهر 92 18:09
سلام مامانی مهربون حسنا کوچولو دوست خوب من عید قربان مبارک
مهسا مامان نورا
23 مهر 92 20:07
عید قربان مبارک
پرهام ومامانش
23 مهر 92 22:23
زندگی‌تان به زیبایی گلستان ابراهیم و پاكی چشمه زمزم مبارک باد عید قربان، نماد بزرگترین جشن رهایى انسان از وسوسه هاى ابلیس
مرمر
24 مهر 92 3:13
همیشه به گردش و مسافرت خانومی خوش بحالت حسنا راه میره راحت شدی منکه همش شدم تشک ارتین همش باید جلو افتادناشو بگیرم
نرگس
24 مهر 92 15:59
سلام کجاااااااااایین؟ دلمون تنگ شده هااااااا
❤دو نیمه قلبم❤
25 مهر 92 0:39
سلام خوبین همیشه به مسافرت ایشالله بچه ها عاشق حیاطن.من اگه داشته باشم هر روز میبرمشون اینطوری خسته میشن و خودشونو تخلیه میکنن آخی کفشاش تو دستشه تا بره بیرون.نااااااااااااااااااازی خوش باشی خانومی
ليلي
25 مهر 92 19:57
پس كجايي؟نكنه رفتي خارج از كشور ما خبر نداريم؟
مامان فرنيا
27 مهر 92 13:24
واي وقتي دارم اين عكسها راا ميبينم كه ديگه فكر كنم هوا داره سرد ميشه و ديگه نميتوني اينطوري لختي بيايي بازي كني مواظب خودت باش خوشگل خانم
مامان ایمان
27 مهر 92 14:18
سفر خوش بگذره عزیزمممم انشالله که سالم وتندرست باشید
محمد
27 مهر 92 21:16
فروشگاه اينترنتي شال با انواع شال هاي زيبا شال عشق ، شال ولنتاين ، شال تزييني و شال باب اسفنجي و غيره . http://redheart.hamvar.ir
مرجان مامان آران و باران
28 مهر 92 4:33
همیشه به سفر عزیزمم شاد باشیدددددددد
مامی مهتا
30 مهر 92 11:03
عزییییزمی حسنا گلی ... خوش بگذره حسااابی