تمام زندگی ما حسناتمام زندگی ما حسنا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

حســــــــــــــــنا عشـــــــــ♥ــــــــق مامان و بابا (✿◠‿◠)

اولین ماه رمضون با حسناعسلی

1392/4/20 0:58
نویسنده : مامانی
511 بازدید
اشتراک گذاری

ماه رمضان

فرا رسیـــــــــــدن ماه عشـــــــــق و دوستـــــی / ماه نیایش هستـــــــــی
و ماه دل انگیــــــــــز سرمستی / بر تمام اسلام آوران، دیـــــــــــن راستی
مبارکـــــــــــــ باد . . .

 
حسناگـــــــــــــــلی مامان امسال اولــــــــــبن ماه رمضان رو در کنار شما داریــــــــــــم تجربه

 میکنیم خوبه که بدونیم روزه گرفتن فقط خوردن و آشامیدن نیستـــــــــ!

باید باخودمون بگیم مهمتر از نخوردن رو میتونم ٣٠ روز انجام بــــــــدم؟

٣٠ روز دروغ نگم

٣٠ روز تهمتــــــــــ نزنم

٣٠روز غیبتـــــــــ نکنم

٣٠ روز سالم و پاکـــــــــ نگاه کنم

٣٠روز ادم کامل بودن رو تجربه کنم و...

پس تنها نباید به گرسنگی اکتفا کرد گرسنگــــــــی بهانه ایه که ادم کامل بودن رو برای ٣٠ روز تجربه

کنیم و تداومش بدیم واسه ٣٦٥ روز... ایشالا شماهم زود بزرگـــــــــــ بشی و با هم روزه بگیریــــــــم....

صبح موقع سحــــــــر من پا شدم که غـــــــــذا رو اماده کنم خیلی هم احتیاط کردم که شما بیدار

 نشی ولـــــــــی موقعی که سفره رو میخواستـــم بندازم یهو دیدم بیدار شـــــــــــدی و اومدی طرفــــــــ سفره و گفتی مه مه

بابایی گفت دخترم پاشده سحــــــــری بخوره روزه بگیره....

الهــــــــــی من فـــــــدای حرف زدنت بشم دختــــــــــــر ناز مامان... 

از شیطونیاتم که هرچی بگم کم گفتم اخه خیلی فضول شدی و دیگه نمیتونم کنترلتـــــــــ کنم.

الانم دیگه نمیتونم بنویسم اخه شما نمیزاری و هی میای طرف لپ تاپ و دکمه میزنی

عاشقـــــــــــــــــــــتم عزیزمامان بای عسلـــــــــــم...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

لاله
19 تیر 92 15:53
عازم یک سفرم سفری دور به جایی نزدیک سفری از خود من تا به خودم مدتی هست نگاهم به تماشای خداست و امیدم به خداوندی اوست فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ، ماه بارش رحمت الهی مبارک
خاله جونی
19 تیر 92 20:32
نیکلا خانوم خاله فداتشه شکموی خاله عاشقتم ی عالمه
مرجان مامان اران
20 تیر 92 11:15
اخی عزیزممممم بچه ها بو میکشن سر غذا بیدار میشنن نماز روزتون قبول عزیزمممم
ساراکوچولو
20 تیر 92 15:38
سلام...به به خوشگل خاله...ماشالله...راستی ساراکوچولو با کلی خبر جدید وبش آپ شده حتما بیای خاله جون


چشم حتما...
مامان کمیل و کیان
20 تیر 92 16:52
بوی غذا رو حس کنه و بیدار نشه عجیبه نوش جونت عزیزم برا ما هم دعا کن


آره واقعا خیلی شکمو شده نمیدونم چرا چاق نمیشه
مرمر
21 تیر 92 3:04
عزیز دلم بگو فضولی میکنم چون سالمو سلامتم چاق هم نمیشم چون دوست دارم همش ورجه وورجه کنم
زهرا(✿◠‿◠)
21 تیر 92 3:21
سلام عزیزم... طاعاتت قبول... چقد حسنا گلی بزرگ شده ماشاللا......... رمضان خوبی داشته باشی با حسنای نازم
مامان طاها
21 تیر 92 11:47
اولین دندون مبارک ماشالله رمضان مبارک و التماس دعا
منصوره مامان زهره
21 تیر 92 12:39
سلام مامان حسنا ، ماشالله به گل دخترتون، دخترامون متولد یک ماه و یک سال هستند، خوشحال میشم پیشمون بیایید و با هم دوست بشیم


سلام عزیـــــــــزم چه خوب...
چشم حتما میام
معصومه زن عموی بردیا
21 تیر 92 15:11
عزیزم حلول ماه مبارک رمضان ماه پاکی و بندگی و اخلاص مبارک
زهرا(ترنم عشق)
21 تیر 92 19:03
عزیزم خصوصی
مامان نگار
22 تیر 92 8:47
ماشاا... به این دخمل باهوش که با بوی غذا بیدار میشه ایشه زود زود بزرگ بشی و با مامان و بابا بشینی سر سفره سحری و افطار
مامان بهراد
22 تیر 92 11:38
اي جان مبارك باشه اين جشن رمضان چه دخمل خوبي
مامی ارمیا
22 تیر 92 12:54
سلام مامان و بابای حسنای عزیز. ارمیای من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده .بهش رای میدین؟؟؟؟؟ لطفا کد 589 را به شماره 20008080200 پیامک کنید. ممنونم
مامان مهدیس و ملیسا
22 تیر 92 15:03
سلام عزیزم ب یک نظر سنجی وبلاگی دعوتی بیا وبم زود
SaYa
22 تیر 92 18:30
سلام عزیزم پست33 ادامه مطلبش کد 88 مال شماست خیلی ناقابله
مامانی
23 تیر 92 12:59
اولین ماه رمضون کنار حسنا خانوم مبارک خدا حفظش کنه
پرخانم
23 تیر 92 19:13
سلام عزیزم دخمل خوشگلتو از طرف من ببوس منم لینکتون کردم
صبا خاله ی ایسا
23 تیر 92 20:11
نماز روزت قبول گلم
الهام مامان علیرضا
23 تیر 92 20:21
عزیزم حلول ماه خدا رو به شما تبریک میگم براتون ماه پر برکتی رو آرزو میکنم التماس دعا
مامان حنانه زهرا
23 تیر 92 20:22
التماس دعا عزیزم.دخترمنم نمیذاره با کامپیوتر کارکنم. همین الان بغلمه وکلی جیغ ودادمیکنه
مامان فاطمه زهرا
24 تیر 92 4:15
دشمنت شرمنده عزیزم همینکه پاسخ دادی لطفتو نشون دادی گلم حسنا جون رو ببوس زیادم به تنهاییت فکر نکن درکت میکنم چی میگی ولی زود یه سرگرمی برای خودت پیدا کن جوونیتو از دست نده
مریم
24 تیر 92 14:31
سلام عزیز دلم خوبین حسنا جونم خوبی عزیزم اولین مرواریدت هم مبارک خاله عزیزم نماز روزه هاتون قبول باشه دوست خوبم
مامان جونی
24 تیر 92 16:13
سلام.اول اینکه ما هنوز دوست نشدیما!!!پس بیا تبادل لینک کنیم.
دوم اینکه نماز روزتون قبول.می خشید می پرسم،حسنی فقط نه ماهشه،شما می تونی روزه بگیری؟ اگه می تونی خوشا به سعادتت.


سلام عزیزم ممنون
منم لینکتون میکنم
اره میتونم ولی زیاد تحرک ندارم چون ضعف میکنم
خاله جونی مامان کمیل و کیان
25 تیر 92 0:45
سلام نیکلا خانم برای ما هم دعا کن شکمو
مامان الناز
25 تیر 92 10:35
مامانی نماز و روزه هات قبول یک مدتی نبودم مرسی که فراموشمون نکردی اپم
مامان الناز
25 تیر 92 10:36
ایشاله روزی حسناگلی در کنار مامان و باباش روزه گرفتن را یاد بگیره
معصوم/مامان جان جان فاطمه
25 تیر 92 12:26
چه متن قشنگي... نازي حسنا جونم هم ميخواد روزه بگيره ديگه ماماني
الهه(مامان یاسان)
26 تیر 92 1:05
خصوصیییییییییییییییییی