تمام زندگی ما حسناتمام زندگی ما حسنا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

حســــــــــــــــنا عشـــــــــ♥ــــــــق مامان و بابا (✿◠‿◠)

اولین اب بازی

1392/3/16 22:18
نویسنده : مامانی
535 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همـــــــــــه ی دوستای گلم خوبین خوشین نی نی گولوهاتـــــــون خوبن؟؟؟

من و حسنا گلـــــــــی بعد مدتــــــ ها اومدیم خونه مامانیــــــــم بدون آقای پدر...

شرمنده وقتـــــــــ نمیکنم بیام بهتون سربزنم هم حسنا اذیتم میکنه  هـــــــــــم اینکه زیاد وقتـــــــــ ندارم پای نتـــــــ بشینم...

حسنا خانومــــــــی  اینجا غریبــــــی میکنه و هرکی رو میبینه گریـــــه میکنه همش چسبیده ی به خـــــودم

(((بابایی میدونم میای اینجا رو میخونی اینو بدون من و مامانی کلی دلمون ولست تنگ شده)))


روز چهارشنبه برای اولیـــــــــــن بار حسنا رو بردیم دریا که آبــــــــــ بازی کنه کلی خوشحال بود و کیف کرد واسه خودش منم تصمیم گرفتم از این به بعد زیاد ببرمش دریا بازی کنه

ایـــــــــــــنم حسناخانومی قبل رفتـــــــــــــن

چون خوابتــــــــــ میامد و نق میزدی دیگه لباساتو عوض نکردم و با لباس تو خونه دبردمتــــــــ

1

2

3

4

5

6

7

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (36)

زن عمو
16 خرداد 92 23:14
سلام زن عموجون دل من وعموپرمیزنه برات افتخارهمراهی توی دریاروباهات داشتیم ازاین بابت خوشحالم بیچاره مامانی که هرجابره بایدشمااذیتش کنی آخه خانوم خوشکله حیف نیستش که مامانی روکه اینقده برات زحمت میکشه رواذیت کنی؟میبوسمت عاشقتیم من وعموجون


وای که از وقتب اومدم خونه بابا دق شدم اذیت کردنش دوبرابر شده
آتيلا جون و مامان شيما
16 خرداد 92 23:31
جيييييييييييييييييييگر...
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااي...
فداااااااااااااات بشم من جوجه...
آخ قيافشوووووووو...
واي خدا چ هلويييييييييييييييييييي...
مامان خانومي بخورش عوض من جوجه مو...
بوووووووووووووووس...


باشه حتما...
بــــــــــــــــــــــــوس
شقایق مامان آرشا
17 خرداد 92 0:27
خوش بگذره بهت.خاله عینک هم خیلی بهت میادااااااا


مامان مهدیس و ملیسا
17 خرداد 92 13:15
ای جوووووووووووووووووووووووووونم با این عکساش عاشقتم دلم میخواد بخورمتتتتت ولری حیف که دستم بهت نمیرسه
SaYa
17 خرداد 92 14:25
مگر می شود مهربانی را ثبت کرد،یا محبت را توضیح داد؟ مگر می شود عاطفه را رسم کرد؟....مگر می شود خدا را نوشت؟!!!! اما ما در این خانه های مجازی محبت را بدون چشم داشت به یکدیگر تقدیم میکنیم و بدون کلامی بدگویی با یکدیگر زندگیمان را قسمت میکنیم و اینجاست که ما مهربانی را ثبت میکنیم دوست خوبم روز دوست مجازی به تو عزیزم تبریک میگم... شاد باشی
SaYa
17 خرداد 92 14:26
عزیزززززززززم ایشالله همیشه به شادی باشه گل دخترو نگاه چه خوبه که از آب نمیترسی فدات شم خوش بگذره بهتون عزیززززززم
مامان زهره
17 خرداد 92 14:39
خانم خوشکله پیشنهاد میکنم رشته شنا رو دنبال کنی
مامان یاسمن و محمد پارسا
17 خرداد 92 15:48
وای نازی خانم و ببین چه ژستی گرفته
maman taraneh
17 خرداد 92 18:36
اخ جون اب بازی خوش به حالت
مامان ایمان
17 خرداد 92 20:50
عزیزممممممممم خوش بگذره عینکشو فداش بشممممممممممممم من
مامان آرمينا
17 خرداد 92 21:51
خوش به حالت خاله جون چه آب تني كردي هميشه خوش باشيد عزيزم
مامان یاسمن و محمد پارسا
18 خرداد 92 3:42
خصوصی عزیزم
مامان الناز
18 خرداد 92 9:40
خوش بحال خانمی چه اب تنی کرد و چه کیفی کرده خانم خوشگله چرا مامانی را اینقدر اذیت میکنی؟
لاله
18 خرداد 92 11:14
وااااااااااااااای خوش بحالتون منم دریا می خوام . . . چه حالی میکنی خانومی
مامان حسناسادات
18 خرداد 92 17:43
خصوصی رو چک کن عزیزم همه ی بچه ها اب بازیو دوست دارن. وقتی بد اخلاقی میکنه ببرش آب بازی کنه سر حال میشه. ببوس گل دخترمونو
SaYa
18 خرداد 92 22:22
تـنهــــا چیزی که خرجــــی ندارد جـــاری شدن در ذهــــن دیــــگران است.... پس آنگونه جاری شــــوید که خنــده بر لبانشـــان نـــــــقش بــــبندد ... نه نـــــــفرت در دلشـــــــان برای تو دوست گلم که جاری شدنت در ذهنم همیشه با لبخنده
پرهام ومامانش
18 خرداد 92 23:48
مثل اینکه اب هوا ساخته حسنا جون خوشگلترشدی نخسوزن با عینکککککککککککککککک
مامان نگار
19 خرداد 92 9:40
ای جان که این دخمل ما شناگر شده و خوش به حالش که توی این گرمای هوا داره آب بازی می کنه
مامان بهراد
19 خرداد 92 10:13
اي جان مثل غريق نجاتا ميمونه اين وروجك خاله .خداي من اين بچه از آب نميترسه منم دوست دريا دوست دارم حسنا گلي بيا منو ببر دريا بازي كنيم با بهراد تورو خدا الان كجايين شما به ما هم بگين بيايم شهرتون بريم دريا
مامان آیلین
19 خرداد 92 10:24
خوشحالتون خوشحالتون من و آیلینم دریا میخوایییییییم نی نی ناز ماچ ماچ ماچ
مرجان مامان آران
19 خرداد 92 12:29
اخييييي عزيزم چه بامزه شده تو اببببببب
مامان هديه
19 خرداد 92 13:01
سلام آخيييييييييييييييييييي نازي آب بازيشو نازي منم دلم ميخواد حيف كه بادي تا بهرادم به دنيا نيومده نزديك استخر و دريا نشم اوووف
عمه حدیث خوشگله
19 خرداد 92 16:26
فدای اون تیریپت با عینک دودی خوش به حالت حسناجونی ، معلومه آب تنی کردن خیلی بهت مزه داده[نی نی
الهه(مامان یاسان)
19 خرداد 92 21:23
همیشه به گردش خاله جون
مامان ایمان
19 خرداد 92 22:04
مامانی به ما هم سر بزنید
مامان بهراد
20 خرداد 92 7:30
ما توي اين تعطيلات ساري بوديم ولي دريا نرفتيم آخه دو روز بيشتر اونجا نبوديم و فرصت نكرديم بريم اميدوارم كه دفعه بعد اين لحظه زيبا نصيب من بشه با سجاد و بهراد بيايم شما هم خيلي به بنده لطف داري عزيزم ميدونم مهمون نواز هستين شاد باشيد.
تارا
20 خرداد 92 11:40
سلام ممنون از حضورتون تو این مدت که نبودم اون روزا حال دلم بارونی بود الان بهترم با پست جدید آپم
معصوم/مامان جان جان فاطمه
20 خرداد 92 12:30
چه حالي ميكني بلا خانم اخه چلا مامان رو اذيت ميكني؟؟؟ اي جونم مامانش خب از باهوش بودن بچه هامون هست كه اينقدر به همه چي كار دارن ديگه
SaYa
20 خرداد 92 15:42
من هر روز و هر لحظه نگرانت می شوم که چه می کنی !؟ پنجره ی اتاقم را باز می کنم و فریاد می زنم تنهاییت برای من ... غصه هایت برای من ... همه بغضها و اشكهایت برای من .. بخند برایم بخند آنقدر بلند تا من هم بشنوم صدای خنده هایت را... صدای همیشه خوب بودنت را شاد باشی دوست عزیزم
مامان هدیه
20 خرداد 92 19:23
سلام مامانی آپ کردم و همینطور سوال دارم بدو بیا
مامان نرگس
20 خرداد 92 23:02
FARIBA
25 خرداد 92 3:11
جای شوشو خالی نباشه چه کیفی میکنه تو اب....امان از دست این وروجک
rasta
25 خرداد 92 23:49
ای جان ما خودمونو میکشیم توافتاب برنزه بشیم با هزار جور کرم و روغن و .... اونوقت بچم خدا دادی برنزه و خوشگله چه کیفیم میکنه وروجک بلا خوش بحالتون دلم بدجوری هوای دریا کرد...
مامانی هدیه
29 خرداد 92 10:11
ای جان اب بازی چه کیفی داره
مرمر
29 خرداد 92 11:51
خاله جونی
17 تیر 92 19:18
دلم ضعف میره واسه این خنده هات میمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرم واسه لبخندای نازت عاششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششقتم