تمام زندگی ما حسناتمام زندگی ما حسنا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

حســــــــــــــــنا عشـــــــــ♥ــــــــق مامان و بابا (✿◠‿◠)

7 ماهه شدی.....

1392/2/24 16:53
نویسنده : مامانی
1,552 بازدید
اشتراک گذاری

 

٧ماهه که مادرت شدم

7ماهه هرشب به تو نگاه کردم و چشمام و بستم

7ماهه به محض بیدار شدنم تو بودی جلوی چشمام

7 ماهه شدم تو وکمتر خودم

7 ماهه عاشقی کردم با تو

7ماهه بوسیدمت بوییدمت دیدمت

ممنون بابت این 7 ماه هدیه بی نظیر

7ماهه ی شیرینم دوستت داریم تا ته ته دنیا

 

7 ماهگیت مبارک عزیزدل مامان و بابا

7 ماهگی

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (37)

مهسا مامان مرسانا
2 اردیبهشت 92 22:47
خصوصی
الهه(مامان یاسان)
2 اردیبهشت 92 22:54
هفت ماهگیت مبارک عزیز دلم
مامانی دندونای گل خانممون در اومد به سلامتی؟؟؟؟


ممنون عزیزم.نه هنوز در نیومده
مامان آرمينا
3 اردیبهشت 92 0:18
تولدت 7ماهگيت مبارك عزيزم ايشالله تولد 70 سالگي
مامان هستی
3 اردیبهشت 92 3:03
خدایا لپش رو نگاه کن... . ان شاالله صد و هفن سالگیش...
زهرا(✿◠‿◠)
3 اردیبهشت 92 8:59
7 ماهگیت مبارک عسلم
زن عموزهراوعمورضا
3 اردیبهشت 92 12:12
سلام خوشکلم ماشالله دیگه داری روزبه روز خانومی میشی واسه خودت خیلی دوست دارم ازنزدیک ببینمت وماچت کنم اگه خدابخوادبه همین زودیامزاحمتون میشیم میبوسمت فراون


چه خوب تشریف بیارید خوشحال میشیم کی میاید
مامان مهدیس و ملیسا
3 اردیبهشت 92 13:32
عزیزم هفت ماهگیت میارکه الهی قربونت بشم بووووووووووس واسه فرشته زمینی و مامان مهربون و گلش
مامان مهدیس و ملیسا
3 اردیبهشت 92 13:39
عزیزم هفت ماهگیت میارکه
الهی قربونت بشم بووووووووووس واسه فرشته زمینی و مامان مهربون و گلش
چرا نظرم ثبت نمیشه


ممنون خاله جون معلوم هست کجایی؟؟؟؟
صبا خاله ی آیسا
3 اردیبهشت 92 19:46
7 ماهگیت مبااارک عزیزم خصوصی داری
آتيلا جون و مامان شيما
3 اردیبهشت 92 22:43
الهي قربون حسنا گلي هفت ماهه ي خاله... مادر خانومي تبريك... از وقتي حسنا جونم چهار ماه بود ميشناسمتون اميد وارم اين چهار ماه چهار سال و چهل ساله بشه ايشاا... ايشاا... بتونم هميشه شاهد موفقيت ها و روز ب روز خانوم و خانوم تر شدن حسنا ي گلم باشم... دوستون دارم زييييييييييييييييييياد...
مامان ستیانفس
3 اردیبهشت 92 22:53
سلام سال نو مبارک خوشحال میشم باهم دوست باشیم دخملامون متولد شهریورن با اجازه من شمارو لینک میکنم
مامان مهدیس و ملیسا
3 اردیبهشت 92 22:59
مامانی جای دوری نیستم همین جاهام گلم
شقایق مامان آرشا
4 اردیبهشت 92 0:52
7 ماهگیت مبارک عزیزم
مامان الناز
4 اردیبهشت 92 8:44
مبارک باشه 7ماهگی خوشگل خانوم.
خوشگل خاله هم عادت داره لباسش را بکشه توی دهنش؟


ممنون عزیزم اره تا یه چیز رو لباسش میبینه میکشه
مامی مهتا
4 اردیبهشت 92 13:17
مونس
4 اردیبهشت 92 13:34
مبارک باشه عزیزم 70 سالگیت انشاالله خاله جوووووووووون
صبا خاله ی ایسا
4 اردیبهشت 92 14:47
خصوصی داری
مامان دوقلوها(حسین-حسام)
4 اردیبهشت 92 18:05
سلام عزیز دلم خوبی قربونت برم حسنا جونم خوبعچه فداش بشم 7ماهگیت مبارک ایشالا700000000سال جشن بگیری یه خاطر وجود نازنینش دوستون داریم


ممنون عزیزدلم ایشالا....
دل ب دل راه داره][
مامانی هدیه
5 اردیبهشت 92 11:08
هفت ماهگی مبارک گل دختر
صبا خاله ی آیسا
5 اردیبهشت 92 19:29
خصوصی چک کن
معصوم/مامان جان جان فاطمه
6 اردیبهشت 92 0:33
lمباركه مبارك
لاله
6 اردیبهشت 92 6:21
عزیزم 7 ماهگیت مبارک ماشالا به این مامان با احساس که همیشه بهترین هارو مینویسه حسنا جونی ایشالا تولد 70 سالگیت
آتيلا جون و مامان شيما
6 اردیبهشت 92 12:33
دوستون داريم...
بخدا...


فدای مهربونی تون.دل ب دل راه داره عزیزم
مسیحا
6 اردیبهشت 92 19:45
سلام ناز کوچولو، انشالله همیشه شاد باشی ، اگه خواستی منو با عنوان ( دنیای مسیحا ) لینک کن بعد بگو با چه عنوانی با افتخار لینکت کنم
زهرا(ترنم عشق)
6 اردیبهشت 92 21:22
7 ماهگیت مبارکت باشه خاله جونم
مامان زهره
6 اردیبهشت 92 21:57
هفت ماه بودنت کنار مامان و بابای مهربونت مبارک عزیزم
مل مل
7 اردیبهشت 92 14:37
ای جونم لپ خانومی رو نگاه.عشقم هفتمین ماه زندگیت مبارک
آتيلا جون و مامان شيما
8 اردیبهشت 92 13:46
سلام خانومي...
عزيزم خيلي زحمت كشيدي...
دست گلت درد نكنه...
واقعا خوشحالم كردي
يكمم شرمنده...
همين كه به فكري بخدا هزار ارزش داره،چه رسد به بقيه ي زحتمهايي كه كشيدي...
ايشاا... تو تولد حسنا گلي بتونم جبران كنم...
بوووووووووووووس...


خواهش میکنم قابل اتیلای عزیزمو نداره
مامام دوقلوها (حسین-حسام)
8 اردیبهشت 92 15:39
زن شکوفه ایست که هنگام غنچه بودن دوست داشتنی.
موقع گل کردن عشق ورزیدنی. و در وقت پژمردن پرستیدنی ست!!
پیشاپیش روزت مبارک ای گل زیبای خلقت.
زن بودن کار مشکلی است
مجبوری: مانند یک بانو رفتار کنی
همانند یک مرد کار کنی
شبیه یک دختر جوان به نظر برسی!
و مثل یک خانم مسن فکر کنی!
ای بزرگ هنرمند زمان، خسته نباشی...
پیشاپیش روزت مبارک مامانی


اتیلا جون و مامان شیما
9 اردیبهشت 92 0:41
سلام عزیزم... خوبی خانومی...؟ خانوم گل ادرس عکسهایی که واسه تولد آتیلا زحمت کسیده بودی وا نمیشه... میشه دوباره برام ارسال کنی...
FARIBA
9 اردیبهشت 92 4:06
قربونت برم که اینقدر دلم برات تنگ شده بود.عزیز دلم دوست دارم حسنا گلم
مامان زهره
10 اردیبهشت 92 0:10
مامانی فری
10 اردیبهشت 92 3:06
در زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه مادر است. زیباترین خطاب مادر جان است. مادر واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک مادر
نسترن(مامان نیروانا)
10 اردیبهشت 92 9:45
مثل رود سرشاری دلت دریاست می دانم پر از احساس بارانی و این زیباست می دانم در این ایام نورانی دعایم کن که قلبت چشمه جوشان خوبیهاست میدانم روز مادر بر شما مبارک
مامان الناز
10 اردیبهشت 92 11:00
مامانی روزت پیشاپیش مبارک
مرمر
14 اردیبهشت 92 16:26
نی نی جونم هفت ماهگیت مبارک البته کم کم داری از نی نی بودن در میای ها


بابا تو کجایی سالی 1 بار میای نت
مامان یاسمن و محمد پارسا
14 اردیبهشت 92 16:54
نازی هفت ماهگی مبارک