تمام زندگی ما حسناتمام زندگی ما حسنا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

حســــــــــــــــنا عشـــــــــ♥ــــــــق مامان و بابا (✿◠‿◠)

عشق شش ماهه ی من +رویش اولین مروارید+چند تا از عکسهای عید

1392/2/24 16:53
نویسنده : مامانی
1,302 بازدید
اشتراک گذاری

هدیه ای از آسمان برای :

روزششمین ماه تولدت رسید

ودیدم هیچ چیز گلم را جز عشق لایق نیست....

 دخترم

6 ماه هست که با آمدنت شوری به زندگیمان دادی وصف نشدنی...

عشقی در وجودمان ریختی تمام نشدنی...

حسنای عزیزم:

شش ماهگیت مبارک

 ٦ماه و 0 روزو 21ساعت و 39دقیقه و.....

6ماهگیت مبارک نفس مامان

niniweblog.com

این روزا خیلی فضول شدی و کم کم داری یاد میگیری ک 4دست و پا بری امروزم ک متوجه شدم ک یکی از مرواریدات داره در میاد قربونت برم ک بیتابی های این چند روزت مال همین بود دیگه داری واسه خودت خانومی میشی اینجا چندتا از عکس از سفره ی هفت سین میزارم

پ.ن مامانی اشتباه متوجه شدم هنوز خبری از مرواریدت نیس

حسناجونم عیدت مبارک

لحظه ی تحویل سال روز چهارشنبه 30 اسفند 1391

سال نو 1392

1

سفره ای ک بخاطر کار زیاد وسایلش تکمیل نشد فقط ماهی و سبزه و تخم مرغ توش هست

شمع بخاطر اولین عید حسنا

اولین نوروز حسنا

تزیین تخم مرغ کار باباست

تزیین تخم مرغ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان مینا
5 فروردین 92 18:27
سلام عزیزم تولدت مبارک شش ماهه شدن حسنا گلیت هم به تو و همسرت تبریک میگم
آتيلا جون و مامان شيما
6 فروردین 92 21:48
سلام ماماني مهربون عزيزم شرمنده دير رسيدم آغاز سال و نو و شش ماهگي گل دخترت رو تبريك ميگم عزيز دلم...
آتيلا جون و مامان شيما
6 فروردین 92 21:50
عزيزم سفر هستم واسه همين كه دير دير سر ميزنم بهتون...
قربونتون ميشم...



خوش بگذره خانومی
پرهام ومامانش
6 فروردین 92 22:38
پیام نوروز این است.دوست داشته باشید و زندگی کنید.زمان همیشه از ان شما نیست . . . دوست خوبم برات بهترین هارو آرزو می کنم
زن عموزهراوعمورضا
7 فروردین 92 9:29
سلام عزیزم اول ازهمه عیدت مبارک دوم تولدت مبارک عزیزدلم شرمنده یه خورده دیرسرزدم آخه عروسی برادرزادم بوده گرفتاربودیم ارطرف من وعموجون حسناگلی روببوس


همچنین عید گذشته ی شماهم مبارک.ایشالا مبارکشون باشه.
مامان زهره
7 فروردین 92 19:00
مبارکه هم مروارید ای حسنا جون هم شش ماهگیش و هم سال نوش
شقایق مامان آرشا
9 فروردین 92 9:53
دوندون دار شدی مبالکهههههه.دست مامانی درد نکنه برا سفره
مامان اهورا
9 فروردین 92 11:12
سلام عیدتون مبارک همراه با شادی مرواریدهای پرنسس هم مبارک باشه راستی اپم عزیزم


ممنون عزیزم شرمنده وقت نمیکنم سربزنم مهمان دارم الانم باگوشی نتم
ساراکوچولو
10 فروردین 92 19:28
سلام...عیشمابه همراه دندون دراوردن حسنی کوچولو مبارک ........انشالله صدساله بشه صدتاهفتسین بیشتربچینه......
FARIBA
11 فروردین 92 19:49
فدای دندون کوچولوت.....
مامان مهدیس و ملیسا
11 فروردین 92 22:28
سلام عزیزم ببخش منو که دیر اومدم سر زدم بخدا همین الان از مسافرت اومدیم خودتم میدونی که شانسی که من دارم لب دریا برم آبش خشک میشه لپ تابم خرابه با گوشی اومدم به هر حال بی خیال فقط همه حرفامو تو یه پست میزارم گلم چون با گوشی سختمه
اول از همه دومین سالگرد ازدواجتون مبارک ایشالا هزار ساله بشه زندگیتون
دوم از همه شش ماهگی حسنا گلی مبارک
سوم از همه مرواریدای خانوم گل مبارکههههههههههههه مادر و دختر از راه دور میبوسم بووووووووووووس برای حسنا جان و بووووووووووووووووووووووووووووووووس برای دوست ناز و مهربونم


عزیزم واسه همه ممنون خیلی مهربونی دلم واستون به ذره شده پست جدیدم ک نمیزاری
مامانی هدیه
15 فروردین 92 17:10
وایییییییییییییییی چه هفت سین زیبایی
شقایق مامان آرشا
15 فروردین 92 22:04
مبارکهههههههههههههههه.مامانی هفت سینتم قشنگ بود
مامان اریا و پریا
16 فروردین 92 11:09
دوست عزیزم سال نو رو به شما و خانواده محترم تبریک می گم بهترینها رو براتون ارزومندم رویش اولین دندان حسنا جون هم مبارک
علیرضا
17 فروردین 92 15:11
سال نو مبارک حسنا جونی سال خوبی داشته باشی
مامان آرمينا
19 فروردین 92 12:02
با كلي تاخير سال نو و اولين بهارت مبارك باشه حسنا جون
مامان آیسا
20 فروردین 92 10:59
سال نو مبااااارک