تمام زندگی ما حسناتمام زندگی ما حسنا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

حســــــــــــــــنا عشـــــــــ♥ــــــــق مامان و بابا (✿◠‿◠)

تولد مامانی تولد خوبی ها

1392/1/1 9:46
نویسنده : مامانی
1,522 بازدید
اشتراک گذاری

تولد مامان گلی

 

وجود پر مهر و نگاه گرمت دنیایی از پاکی و صمیمیت را برایم به ارمغان آوردی، برای توصیف مهربانی ات واژه ها یاری نمیدهند، تا ابد به تو وفادار خواهم ماند.

سالروز شکفتن گل وجودت را عاشقانه تبریک میگویم

همسر مهربانم بهار ۹۲ با تو برایم بهاری تر شد انشالله زیر سایه حق سربلند وروز بروز عاشقونه تر و باوفاتر بشیم . جمله ای جز این که واقعا از ته قلبم دوست دارم ندارم.

 

خیییییلیییییییییییییییی عاشققققققققققققققققققتم.

 پ.ن: ممنون عزیزدلم خیلی سوپرایز شدم منم خیلی خیلی دوستت دارم تو بهترین همسر و بهترین بابای دنیایی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

آتيلا جون و مامان شيما
1 فروردین 92 1:15
بابايي مهربون
تولدت مبارك
ايشاا... ك سايتون سالهاي سال بالا سر خواهر خوبم و حسنا گلي شيرينم باشه...
صد ها سال زنده باشيد و خوشبخت زندگي كنيد...


عزیزم اشتباه متوجه شدی تولد منه.
مامان امیــــــرعلی ( پســـرکــــ شیطــــون)
1 فروردین 92 1:39
ســــــلام عزیزم اول از همه تولدتــــ مبارکـــ ...
دوم سال نو تون مبارکــــ امیدوارم سالی پر از شــــادی در پیش داشته باشیــــــد ...


ممنون عزیز دلم.ایشالا شماهم سال خوبی داشته باشید
آتيلا جون و مامان شيما
1 فروردین 92 11:37
عزيزم
من اول پست رسيدم كه هنوز جز ي متن تولدت مبارك بهترين همسر دنيا فكر كنم...!!!؟
متن ديگه اي نبود...
و چون مديريت وبلاك دست خود شماست
فكر كردم ك بايد تولد همسري باشه...
ب هر صورت عزيزم چ تولد شما و چ همسرتون باشه
براتون طولاني ترين سالهاي زندگي
بزرگ ترين موفقيت ها و شيرين ترين خوشبختي ها رو آروز مندم...
سالروز تولدت مبارك خانومي...


مرسی عزیز دلم ازاین ب بعد وبلاگ حسناگلی۲تا نویسنده داره:ماما7 و بابایی.
مامان ملیسا و مهدیس
2 فروردین 92 13:45
سلام عزیزم تولدت مبارک با صدهزارتا بوسه عشق منی عزیزم بی تو دلم میپوسه
گلم صدسال به این سالهاراستی من یکم روز تولدت اومدم تبریک گفتم ولی تایید نکردی بعد از اونم لپ تابم خراب شده با گوشی میام یه ذره سختمه اما با این حال ارزش تبریک گفتن تولد دوستمو داره راستی گلم اون برنامه کلید رو میبینی؟؟؟؟؟


ممنون عزیز دلم.نه وقت نکردم نمیدونی کی نوبت شماست؟زمان پخشش رو هم یادم رفته
مامان ملیسا و مهدیس
2 فروردین 92 15:10
نه عزیزم نمیدونم کی نوبت ماست ولی فکر کنم شش یا هفت زمان پخششه دقیق فعلا معلوم نیست کی میده!!!!!!!


باشه خوب شد یادم انداختی
مامان آیسا
2 فروردین 92 16:48
تولدت مبارک عزیزم..
و سال نو مباااارک انشاالله سال خوبی داشته باشین .حسنا گلی دوست دارم


ممنون عزیزدلم
معصوم/مامان جان جان فاطمه
3 فروردین 92 1:06
خانمي تولدتون مبارك
الهي سالي خوب و خوش با حسنا گلي و اقاي پدر داشته باشيد


مرسی عزیزم همچنین.
مامی مهتا
3 فروردین 92 10:17
زکوی یار می آید نسیم باد نوروزی از این باد از مدد خواهی، چراغ دل بر افروزی نوروز مبارک...
maman taraneh
3 فروردین 92 18:21
سالی سرشار از سلامتی و شادکامی براتون ارزو میکنم
مامی مهتا
19 فروردین 92 11:38
مبارک باشه عزیزم البته ببخشید با تاخیر