تمام زندگی ما حسناتمام زندگی ما حسنا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

حســــــــــــــــنا عشـــــــــ♥ــــــــق مامان و بابا (✿◠‿◠)

اسباب کشی

1391/12/26 15:22
نویسنده : مامانی
1,097 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه شرمنده وقت نمیکنم بیام بهتون سربزنم چون خیلی سرم شلوغه حسناهم که ماشالا کل وقت مو پر میکنه فقط میتونم کامنت هاتون و  تایید کنم اونم وقتی که حسنا رو شیر میدم  با گوشی میرم نت ایشالا سرم که خلوت شد میام به تک تک تون سرمیزنم.....

فک کنم این اخرین پست سال 91باشه پیشاپیش عیدتون مبارک

پیشاپیش عیدتون مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مل مل
25 اسفند 91 14:11
بچه داری همینه دیگه
مامان ملیسا و مهدیس
25 اسفند 91 14:33
مبارکه خونه جدید
ایشالا به دل خوش عزیزم
گلم درکت میکنم خیییییلی سخته موفق باشی
اسفند رو به پایان است وقت کوچ کردن به فروردین
وقت بخشیدن و صاف کردن دلها
پس مرا ببخش اگر با نگاهی یا زبانی یا صدایی بر دلت ترکی انداختم.....
با ارزوی بهترین ها در سال نو....
پیشاپیش اولین عید سه نفری بر شما مبارک

ممنون از حضورت عزیزم
متنت هم خیلی قشنگ بود
مامان مینا
25 اسفند 91 16:51
سلام خسته نباشید، خونه جدید مبارک سال نو هم پیشاپیش مبارک. حسنای گلت رو هم از طرف من و آنیتا ببوس
مامان آیسا
25 اسفند 91 18:43
سال نو پیشاپیش مبااااااااااارک


ممنون عزیزم همچنین
الهه(مامان یاسان)
25 اسفند 91 23:57
سلام خانمی خونه ی نو سال نو مبارک


مرسی عزیزم پشاپیش سال نو شماهم مبارک
مامان محدثه
26 اسفند 91 1:38
سلام عزیزم ماشالله دختر نازی دارین خدا حفظش کنه
ممنون که به وب دخملم سر زدید با افتخار لینک شدین
سال نو هم پیشاپیش مبارک


مرسی عزیزم که اومدی.منم لینکتون میکنم
مامان الناز
26 اسفند 91 9:37
سال نو و خونه نو مبارک ایشاله که سال خوبی واسه خودت ،خانوادت و حسنا گلی باشه
مامان دخمل
26 اسفند 91 11:03
خونه جدید مبارک ایشالا توی این خونه روزهاتون 1000 برابر خونه قبلی شیرین باشه و البته پر از شیطنت حسنا جون سال نو هم مبارک باشه
fariba
26 اسفند 91 13:04
پس دیگه اساس کشی کردید؟بسلامتی عزیزم.دخملمونو ببوس.دوستون داریم و سال خوبی براتون ارزو میکنیم.


ممنون عزیزم دل به دل راه داره منم دوستتون دارم
مامان ملیسا و مهدیس
26 اسفند 91 13:10
خ گلم
مامان یاسمن و محمد پارسا
26 اسفند 91 18:03
عزیزم سال خوب و پر از شادی و خرمی براتون ارزو دارم
مامان امیــــــرعلی ( پســـرکــــ شیطــــون)
27 اسفند 91 11:29
11ماه گذشت ... بعضی ها دلشـــون شکست... بعضی ها دل شکوندن ... خیلیا عاشق شدن و خیلیا تنهـــــا ... خیلیا از بینمون رفتن ... خیلیا بینمون اومدن ... گریه کردیم و خندیدیم ... زندگی برخلاف آرزوهامون گذشتــــ ... قثط 5 روز دیگه مونده ؛ 5 روز از اون همه خاطـــره ها !!! آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری آغاز روزهایی باشد که آرزو داری ... پیشاپیش ســــال نو مبارکــــ ...
زهرا
27 اسفند 91 15:45
سلام دوست عزیز این ادرس وبلاگمه که بهتون پیشنهاد می کنم سربزنید راستی نظر نشه فراموش لامپ اضافی خاموش http://zahragoogix.blogfa.com/
مامان زهره
27 اسفند 91 16:03
پس خسته نباشی خانمی . چه قدر مطالب گذاشتین من چند روز به اینترنت دسترسی نداشتم. عید شماهم پیشاپیش مبارک
مامانی هدیه
27 اسفند 91 16:36
عید شما هم مبارک
زهرا(ترنم عشق)
27 اسفند 91 17:32
عزیزم پس منم با آخرین کامنتم برای حسنا گلی در سال 91
سال 92 را سالی پر از سلامتی - برکت - شادمانی برای شما آرزو میکنم


ممنون عزیز دلم.همچنین
مامان عسل و آریا
27 اسفند 91 20:49
عزیزم من میخواستم آهنگ را پیدا کنم که کدش را پیدا کردم.بفرمائید
http://pavemusic.mihanblog.com/post/121

توی این آدرس هست.کد را کپی پیست کنید


ممنون عزیزم من هرجا رفتم کاملش نبود
مونس ( امیرعلی و ایلیا )
28 اسفند 91 1:35
´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶¶´ ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶ سال نو مبارک انشاالله سال خوب و پر باری برای شما و خانوادتون باشه و از لحظه به لحظه اش لذت ببرید
مامان مهدیس و ملیسا
28 اسفند 91 6:35
سلام مامانی ما داریم میریم مسافرت چند روزی نیستیم فقط اومدم بگم که مسابقه کلید از شبکه سه ساعت شش ایام نوروز پخش میشه فقط به مامان دخمل نگار جونمم بگو چون دیگه وقت ندارم دست گلت درد نکنه بوس بوس


باشه حتما.خوش بگذره
پرهام ومامانش
28 اسفند 91 19:32
پیشاپیش میبوسمتـــــ ( ' ; ' ) یکی این ور ('; ' ) یکی اون ور ( ' ;') یادتـــــ باشه اولین روبوسی عید و من کـــــردم...
مامان آیدین
29 اسفند 91 4:37
ستاره بختتان بالا سپیده صبحتان تابناک سایه عمرتان بلند ساز زندگیتان کوک سرزمین دلتان سبز سال جدید مبارک
نسترن(مامان نیروانا)
29 اسفند 91 8:03
با خوبی ها و بدی ها، هرآنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد، برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی دیگر گذشت روزهایت بهاری و بهارت جاودانه باد
شقایق مامان آرشا
29 اسفند 91 11:55
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم هر روزتان نوروز
مامان الناز
29 اسفند 91 23:33
سال نو پیشاپیش مبارک امیدوارم سال خوبی در کنار دختر گلت داشته باشی
FARIBA
30 اسفند 91 3:24
بر سر سفره احساس اگر جایی بود/ سخن ساده تبریک مرا جا بدهید/ سین هشتم سخن ساده ی تبریک من است/ جا سر سفره اگر نیست/ به دلها بدهید…… سال ۹۲ مبارک
محیامامان دینا
30 اسفند 91 17:18
سال نو مبارک
مامان آی سل
3 فروردین 92 0:21
ای خدای دگرگون کننده دلها و دیده ها ای تدبیر کننده روز و شب ای دگرگون کننده حالی به حالی دیگر حال مارا به بهترین حال دگرگون کن سال نو مبارک
مامان بهراد
17 اردیبهشت 92 10:24
راستي چرا نميتونم وارد وبلاگ مليسا و مهديس بشم آخه از دستم شاكيه خواستم يه طوري بهش بگين هر چي تلاش ميكنم موفق نميشم.


س.نمیدونم من بهش میگم