تمام زندگی ما حسناتمام زندگی ما حسنا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

حســــــــــــــــنا عشـــــــــ♥ــــــــق مامان و بابا (✿◠‿◠)

اندر احوالات این چند روز من و دخملی

1391/12/13 9:32
نویسنده : مامانی
555 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگیHello

این چند روز رو کلا با حسنا گلی درگیر بودم خیلی بد شده و همش اذیتم میکنه بیشترم واسه خوابش اعصابمو خورد میکنه اینم رفتار من باحسنابخدا دیگه اعصاب برام نذاشته

دیروز  ابجیم اومده بود خونه و منم از خدا خواستم قرار گذاشتیم که بریم بازار شوهری هم زحمت کشید و مارو برد رسیدیم بازار و دیدیم همه جا بستست اخه جمعه بودبالاخره برای اینکه ضایع نشیم رفتیم جمعه بازاراونجاهم که ایقدر شلوغ بود که نمیتونستیم راه بریم حسنا گلی هم که دورو برش رو شلوغ دید زد زیر گریه دیگه مجبور شدیم برگردیم

ابجیم اینا که رفتن دوباره شوهری جو گیر شد و من و برد منطقه ازاد اونجاهم که حسناگلی خوابش میومد و نق میزد بازم برگشتیم خونه شباهم یه ساعت با خانوم خانوما درگیرم تا بخوابه

دیشبم که طبق معمول باهاش درگیر بودم که بعد 1ساعت خوابید خیلی خسته بودم تا برگشتم طرف شوهری که بخوابیم نمیدونم یهو چی شد که لیوان اب از روی پاتختی ریخت رو تخت یهو شوهرم بلند شد  آبم که سرد بود و طفلک شوهرم یخ زد منم اون لحظه این جوری بودمیه زنگ تفریحی شد

اینم دیروزمون که اینجوری گذشت

خدایا شکرت

 نفس

 niniweblog.com

چیگرم

 niniweblog.com

امید زندگی

 niniweblog.com

٢تا عکس اولی رو بابا گرفته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (37)

fariba
12 اسفند 91 12:04
جیگر دخمل شیطون و بخورم من.با اون عینک چقدر بامزه شده.بوس.بوس.بوس..مامانی بچه داری همینه دیگه.تازه اولشه!‏


اگه اولش اینه اخرش چی باشه خدا بخیر بگذرونه‏
مامان مینا
12 اسفند 91 14:02
سلام حسنا گلی خوبی خاله؟ چقدر بهت عینک میاد. شبیه خانم دکترا شدی قربونت بره خاله
مامان آیسا
12 اسفند 91 15:06

همه عکسات قشنگن خاااله



مامان ملیسا و مهدیس
12 اسفند 91 15:12
الهیییییی فریبا جون راست گفته این تازه اولشه باز حسنا جون یه ساعت بعد میخوابه برو خداتو شکر کن ملیسای من شب و روز نمیخوابه اصلا تو فکر کن شیرم که نخوره چه شود


پس خدا بهت صبربده
آتيلا جون و مامان شيما
12 اسفند 91 15:54
سلام عزيزم
اول از همه اينكه عكسهاي حسنا گلي خيلي بامزه ن...
كلي خوردمش اون عكس عينكيشو ديدم...
دوم اينكه ي عالمه خنديدم واسه شوهري...
فكر كن بيچاره خواب بوده يهو ي ليوان آب سرد ريخته رو سرش...
هههههههههخخخخخخخخ...
سوم اينكه قربون حسنا گلي شيطون بلا و دل مهربون و مادرانه ي مامانش ميشم...
ميدونم تو هم مثل من مثل همه مادرهاي مادر واقعا خسته اي...
و ميدونم كه با اينكه بيزاري ولي بخاطر اين خستگي هات همون طور كه آخر پستت نوشتي خدارو هزار بار شكر ميكني...
خدا دليل اين خستگي هات رو سالهاي سال كنارت سالم و سلامت حافظ و نگهدار باشه...
ميبوسمتون عزيزم...


سلام عزیزم بازم مثه همیشه این شمایی ک مارو شرمنده میکنی
عزیزم شوهرم بیدار بود تازه بعدش کلی هم لاو ترکوندیم
لاله
12 اسفند 91 16:48
وای خدای من از دست این بچه ها حسنا گلی هم که شیطنت از اون چشاش می باره توی این عکسا هم خیلی ناناز شدی خاله جون
الهام مامان علیرضا
12 اسفند 91 17:17
قربون دختر خانم دکتر بشم... اصلا اشکال نداره که مامان و اذیت می کنی این نشون میده که خدارو شکر تنت سلامته و دختر باهوشی هستی
مامان یاسمن و محمد پارسا
12 اسفند 91 18:45
فدای این نازی خانم با این عینک خیلی خوردنی شده مامانی جون اخه دختره می خواد مامانش نازش و بخره

:

مرمر
12 اسفند 91 19:29
جون دلمم چه عینک بهش میاد بخورمش
مامان زهره
12 اسفند 91 20:51
از خدا میخوام به همه ما صبر و شکیبایی عطا کنه که فکر میکنم لازمه مادر بودنه واقعا سخته . خسته نباشی خانمی


اره واقعا من ک کم کم دارم دیوونه میشم
پرهام
12 اسفند 91 21:28
شقایق مامان آرشا
12 اسفند 91 23:59
وای خاله شما که مهریونی چرا مامان را اذیت کردی.قربون عکس خوشملت برم
مامان آیدین
13 اسفند 91 0:14
وای مامان تو با این جیگری دیگه چه زنگ تفریحی بهتر از این خانوم جیگری میخوای هان؟قربون چشمات بشم خانوم دکتر
گلبرگ
13 اسفند 91 0:21
سلام مامان حسنا! حسنا جون واسه ی بد خوابیدن هنوز خیلی کوچیکه، تا دیر نشده واسه ی خوابش برنامه ریزی کن، تو این سن تقریبا 3 ساعت روز باید بخوابه، 11-12 ساعت هم شب. خواب روزش ممکنه یه ربع یه ربع ، یه ساعت یا ... باشه، ولی مجموعش تقریبا 3 ساعت میشه. شاید هم طفلی داره دندون درمیاره که بیتابی می کنه.
مامان هدیه
13 اسفند 91 9:21
نکران نباش مامانی فقط صد سال اولش سخته هزار ساله که بشن دیگه بزرگ شدن خانم شدن
خانومی(2 تا شدیم)
13 اسفند 91 14:18
سلام مامانی جون چه دخملی نازی. الهی بگردم عزیزم منم شما را با افتخار لینکیدمت.
مامان الناز
13 اسفند 91 15:24
عزیزم من شما رو به یه مسابقه دعوت کردم.یه سر به وبلاگ آالنازم بزنید ممنون میشم
خاله مطهره
13 اسفند 91 18:59
دست بابایی درد نکنه بااین عکسای خوشگلی ک ازت کرفته .با عینک مامانی هم خوشگل شدی
آتيلا جون و مامان شيما
13 اسفند 91 21:35
سلام خانومي
تو قسمت نمايش سن ني ني
تمام زندگي رو زنگي نوشتي...
خواستم بگم تصحيح كني...
بوووووووووووووس...


ممنون خوب شدگفتی
مامان نفس
13 اسفند 91 22:06
جدی تا ساعت یک نصفه شب بیداره شیطون بلا
نگارین(عروس دلشکسته)
14 اسفند 91 14:06
خصوصی داری عزیز
مامان ملیسا و مهدیس
14 اسفند 91 14:50
عزیزم خصوصی
آتيلا جون و مامان شيما
14 اسفند 91 16:02
حسنا جون ب ماما بگو عكس بزاره ازت
خوشجيله من...
بووووووووووووووووووووس


چشم عزیزم میزارم
مرمر
14 اسفند 91 17:32
خیلی قالبشو دوس دارم میسی میسی
عسل جون
14 اسفند 91 21:18
ســـــــــ♥ـــلاآمـــــ خوبیــد؟ماشاالله تو چه قدر نازی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چشم نخوری؟: خوشگله مامانحسنا واقعا بهتون تبریک میگمO راسی پیشم منم میاین؟ من منتظرما اینم وبلاگ قالبامه :asal6.blogfa.com اینم که وب تقویمامه: http://babyframe.blogfa.com به هر دوتاش سر بزنید منتظرتونمآآآآآآآآ حسناجونم به مامانت بگو دیر نکنه قربونت برم
مونس ( امیرعلی و ایلیا )
15 اسفند 91 1:14
شیطونک خاااااااااااااااااانم , قربون چشمای نازت بشم من مامانی 1000 ماشاالله کلی هنرمندی چه قالب نازی هم واسه آرتین جوجو درست کردی آفرین هنرمند خانم
FARIBA
15 اسفند 91 1:41
خصوصی
مــآمــآنــے
15 اسفند 91 9:32
سلام عزیزم ممنون از حضورت سونو سه بعدی خطر داره ولی دکتر گفته بود حتما برم خدا دختری رو برات حفظ کنه
مامان حلما
15 اسفند 91 9:41
سلام دوست جون اول از همه عاشق اين عكس خانمي شدم با عينك دوم از همه كلي خنده به خاطر آب و شب و بيداري و love انشاالله خدا صبرت بده و دركنارش هميشه اين صحنه هاي شاد رو هم براتون قرار بده
الهه(مامان یاسان)
15 اسفند 91 17:03
سلام عزیزم واااای چقدر دلم برا حسنا گلی تنگ شده بود مامانی من سرم شلوغ شما چرا به ما سر نمیزنید بوس برا حسنا گلی که انقدر شیطون شده


عزیزم من هر روز میام ولی نمیدونم چرا وبت رو بازنمیکنه
لاله
15 اسفند 91 17:36
سلام مامانی
ببخشید من یه کم سرم با خونه تکونی شلوغه
عزیزم ایمیل تون رو فراموش کردم
میشه مجدد بدین
ممنون



باشه میفرستم
مامان ملیسا و مهدیس
15 اسفند 91 22:16
خ گلم


عزیزم دیدم فردا جوابتو میدم
معصوم/مامان جان جان فاطمه
16 اسفند 91 1:06
واي قربونت برم خاله با عينك چه خولدني شدي
زن عموزهراوعمورضا
16 اسفند 91 8:34
سلام عزیزکم ببخشیدکه یه خورده دیراومدم آخه عموجون رفته قم چندروزه بی حوصله شدم خانومی دخترخوبی باش مامان واذیت نکن ماشالله بزرگ شدی دیگه گریه چرا؟میبوسمت


سلام چشم ودلت روشن.اگه بدونی بامن چیکار میکنه هرچی بزرگتر میشه بدتر میشه
مامی مهتا
17 اسفند 91 9:12
ای بابا میبینی تا حس خرید میاد تو وجودت یه مشکلی پیش میاد مغازه ها بسته ان ... هوا سرد میشه و خلاصه ...
مامان بهراد
21 اسفند 91 7:17
چه عينك بهش مياد مثل خانم دكترا شده جينگيل