تمام زندگی ما حسناتمام زندگی ما حسنا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

حســــــــــــــــنا عشـــــــــ♥ــــــــق مامان و بابا (✿◠‿◠)

آتلیه ی مامان

1391/12/9 8:56
نویسنده : مامانی
786 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقته دلم میخواست چند تا عکس خوشکل از حسناگلی بگیرم دیگه امشب فرصتش پیش اومد و 1 ساعت پیش کلی عکس گرفتم ازش اینجا چند تا از عکساشو میزارم خیلی ورجه وورجه میکرد اون عکسایی که دلم میخواست و نتونستم بگیرم

 niniweblog.com

نفسم

niniweblog.com

 

عزیزدلم

 niniweblog.com

 

چیگری

niniweblog.com

خانوم گل

 

niniweblog.com

عاشقتم

این پارچه رو واسه هفت سین عید گرفتم niniweblog.com

نفس مامان

اینجا هم که گیره ی لباس  شکست حوصله نداشتم برم یکی دیگه بیارمniniweblog.com

جیگرم

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

مل مل
8 اسفند 91 20:43
خوبه با من گشتی هنرمند شدی.خیلی قشنگ شده لباسشم خوشگله


نه بابا راست میگی؟لباسشو مینا گرفته واسش
مامان ملیسا و مهدیسز
8 اسفند 91 21:08
آفرین مامان هنرمند!!=D=
خوش به حالت که وقت میکنی من با این دوتا بچه واقعا سختمه و خوش به حال حسنا که همچین مامان هنرمندی داره


حسنا هم نمیزاره ولی امشب باباش خونه بود و منم حوصله داشتم
مامان علیرضا
8 اسفند 91 22:42
آفرین به مامان هنرمند حسنا
بوووووووووووووووووس حسنا جونم


دیگه اینقدر لوسم نکنید
مونس ( امیرعلی و ایلیا )
9 اسفند 91 3:11
وااااااااای خیلی خوبه عزیزم
حسنا ماشاالله داره بزرگ میشه ناناز میشه


مرسی عزیزم
FARIBA
9 اسفند 91 3:40
عزیزم حسابی هنرمندی ها....هم تقویم کار دست خودته....هم عکسها با ایده های فوق العاده....واقعا زیبا بود.خسته نباشی عزیزم.دخملی هم توی عکساش چه زستی برامون گرفته


ممنون عزیزدلم....
چند تا ایده ی خوشکل داشتم که حسنا خانوم نذاشت اجرا کنم...
بعضی وقتا که میخوام ازش عکس بگیرم ذول میزنه به دوربین جوجه مون و ببوس:
زن عموزهراوعمورضا
9 اسفند 91 7:07
سلام آفرین مامانی وبابایی خسته نباشیدعکساجالب شده بخصوص2تای آخری لباسش خیلی خوشکله وبهش میاد=>

زن عمو جون باباش هیچ نقشی تو این عکسا نداشته فقط تنها کاری که کرد هی حسنارو صدا میزد که نگاهش کنه


لاله
9 اسفند 91 8:07
ایول مامان حسنا
یه وقتم واسه ترمه بذار بیاییم آتلیه



عزیزم وقتم کلا پره نکه اتلیه م کلی طرفدار داره واسه همین وقت ندارم
مامان حلما
9 اسفند 91 9:10
ماشاالله خاله جان هنرمند شدند بابا آتليه بابا آرتيست بابا ني ني قشنگ


مرسییییییییییییییییییییی:
مامان یاسمن ومحمد پارسا
9 اسفند 91 9:15
عکسها خیلی قشنگ شده مامانی


خوشحالم که خوشت اومد
زن عموزهراوعمورضا
9 اسفند 91 11:09
میدونم عزیزم که همه ی اینکاراازذهن خلاق خودته ولی همون صدازدنم کامل کننده ی کارت بوده دیگه مگه نه؟........بهرحال بازم خسته نباشی گلم


اره واقعا...
ممنون عزیزم سلامت باشی
مامان زهره
9 اسفند 91 12:57
شقایق مامان آرشا
9 اسفند 91 13:15
خیلی خوب شدن هرچی بزرگتر میشن عکس گرفتن سختر میشه


اره ماشالا حسناهم ک خیلی فعاله
مامان اریا و پریا
9 اسفند 91 15:18
افرین به تو مامان هنرمند عکسات قشنگ شده خوش به حالت که وقت می کنی روی ماه حسنا رو ببوس
ایلیا و خاله ریحانه
9 اسفند 91 16:53
آتيلا جون و مامان شيما
9 اسفند 91 17:02
سلام مادر خانومي...
دست گلت درد نكنه عكسها عالي...
قربون اون ژستهاي با ممكش برم من...
ميبوسمتون عزيرم...
راستي خانومي آدرس ميلت رو واسم نذاشتي خانوم گل...


عزیزم خصوصی گذاشتم واست
عسل و غزل
9 اسفند 91 17:49
آفرین به این مامانی باسلیقه و آفرین به این دخمل خوشگل که با اون چشمای نازش اینقده قشنگ به دوربین نگاه میکنه


چه عجب پیداتون شد معلوم هست کجایی؟
عسل و غزل
9 اسفند 91 17:49
عزیزم عکسا خیلی قشنگ شده
مامان نفس
9 اسفند 91 18:09
ای جان چه مامیِ هنرمندی, چه نی نیِ نازی هزارماشالاااااااااااااا خدایی عکس آخری خیلی قشنگ شده معلومه دستت دیگه راه افتاده بوده ها
مامان آیسا
9 اسفند 91 20:02
به به ماشاااالله چه مامی هنرمندی... عکسات خیلی نااازن
مامان حمید کوچولو
9 اسفند 91 22:15
به به آفرین به مامانی هنرمند خیلی خوبه.لباس حسنا جونم خوشگله
مامان آرمينا
11 اسفند 91 0:20
آفرين چه خانم هنر مندي
پرهام
11 اسفند 91 0:33
سلام
عکسات عالی بود مخصوصا 4 مین عکست
میخای بهتر بشه تو روز فلش نزن بهتر میفته من اینجوری میگیرم چون با فلش هم پوستش تیره تر میشه هم چشاشونو درشت میکنن والبته پرهام من که اینجوریه


عکسارو شب گرفتم
مرمر
11 اسفند 91 16:46
چه بامزه منم دیروز از ارتین تو خونه عکس گرفتم اتفاقا یکیشون مث مال حسناست
زهرا(ترنم عشق)
11 اسفند 91 21:57
خوش بحال حسنا جونممممممممممم با این مامان هنرمند
راستی وبلاگ من اسمش از ثمره عشق مامان و بابا به ترنم عشق تغییر پیدا کرد
گفتم با اسم جدید میام فکر نکنی غریبه ام


اولش نشناختم خوب شد گفتی
مامان بهراد
12 اسفند 91 8:24
سلامممممممممممممممممممم عزيز دلم واي ماشاا... هزار آفرين به اين مادر و دختر خوشگل و ناز نازي.
عزيزم شرمنده نتونستم بيام وب دخملي درگير كارهاي تولد بهراد بودم عكساشو گذاشتم. باور كن اينترنتم قطع بود بابت پيامت ممنونم عزيز دلم.
عكساش خيلي خوشگلن چه جوري پشت زمينه‌اش مشكيه يادم ميدي؟پليز


وای چه عجب پیدات شد الان میام وبت
مامان اهورا
12 اسفند 91 9:29
افرین به مامان هنرمند حسنا چه طور تونستی بچه ها خیلی تکون میخورن اصلا نمیشه احسنت بر شما و هدار ماشاالله به دخمرت


خوبیه حسنا اینه ک وقتی میخوام ازش عکس بگیرم دوربین و نگاه میکنه ولی وقتی فلش میزنه میخنده
زهرا(ترنم عشق)
12 اسفند 91 11:08
عزیزم خصوصی داری
مامی مهتا
15 اسفند 91 11:01
به به مامان هنرمند .... خیلی هم خوب
مامان حمید کوچولو
17 اسفند 91 12:19
من آپ شدم