تمام زندگی ما حسناتمام زندگی ما حسنا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

حســــــــــــــــنا عشـــــــــ♥ــــــــق مامان و بابا (✿◠‿◠)

آنفولانزای حسنا

1392/1/21 20:36
نویسنده : مامانی
539 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ببخشید یکم سرم شلوغ بود نتونستم بیام بهتون سربزنم الانم که فهمیدم حسنا مریض شده اومدم یه آپ کوچولو داشته باشم چون میدونم بعد حسنا نمیزاره

 دیروز حسناگلی یه دفعه تب کرد بهش استامینفون دادم خوب شد تا اینکه دیشب دیدم تو خواب خیلی داره بی تابی میکنه و هر نیم ساعت پا میشد و نق میزد و شیرم نمیخورد صبح که پاشدم دستم و زدم به بدنش دیدم بچم داره تو تب میسوزه زود بهش استامینفون دادم که ببرمش دکتر وقتی که رفتم مطب دکتر گفت که آنفولانزا گرفته و بهش دارو داد منم که کلی اعصابم خورد شد توروخدا دعا کنید زود خوب بشه....

یک شب بد و یک روز خوب18/1/1392

حسنای مامان سلام

2شب قبل بابایی تو خواب خیلی حالش بد شد و من ساعت 3:30صبح با صدای ناله هاش از خواب پاشدم دیدم خیلی تب داره بهش گفتم چته گفت حالم خوب نیس دارم ضعف میکنم زود رفتم و واسش اب قند درست کردم خورد و واسه اینکه من نگران نشم و بیدار نمونم گفت خوب شدم و به ظاهر خوابید دوباره ساعت 5 دیدم از جاش پاشده و تو حال دراز کشیده هرچی بهش گفتم پاشو بریم دکتر گفت نمیرم تا صبح خوب میشم دوباره رفتیم خوابیدیم منم که خسته بودم زود خوابم برد ولی بابایی تا صبح بیدار بوده دیگه صبحم نذاشتم بره سر کار خوابید و ساعت 10 از خواب پاشد حالش خیلی خوب شده بود باهم رفتیم بیرون و کلی تفریح کردیم و از شانس ما بارونم بارید خیلی حال داد

اول رفتیم تو شهر یه دوری زدیم و بعدم رفتیم دریا بزرگ

دریا بزرگ

اینجاهم داری دریا رو نگاه میکنی

عزیزدلمی

بعدش رفتیم خونه یه استراحتی کردیم و شما خوابیدی تا ساعت2:30 بیرون بودیم

موقع برگشتن به خونه

 

 ساعت 4 دوباره رفتیم لیپار

دریا

1

نفسم

لیپار

اینجاهم که خودت ایستاده بودی بابایی هم کنارت بود که اگه تکون بخوری بگیرت

امید زندگی

بعد لیپار رفتیم منطقه این عکسم موقع رسیدنمون گرفتم

عشق منی

دیگه ساعت 9:30رسیدیم خونه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

آتیلا جون و مامان شیما
19 فروردین 92 13:00
وااااااااااااای حسنا گلی خودم چقدر بزرگ شده ماشاا...
قربونش بشم ابرو ها و موهاش چ پرپشت شده....
عسیسم خیلی ماهی خاله جونم...
فدای پاهای کوچولو ...
آفرین دخمل زرنگ...
خانومی اول از همه خیلی ناراحت شدم واسه مرضی حسنا...
ایشاا... ک هر چ زودتر با نراقبت های مامانش حالش خوب خوب شه...
همچنین واسه بابای مهربون،خوشحالم که بهتر هستن...
عکسها هم خیلی خوشمل و با صفا هستن...
ایشاا... همیشه تو گردش و تفریح...


خدانکنه خاله جون ممنون ک همش بهمون سرمیزنی ایشالا ک حسناگلی هم زود خوب بشه و مامانشم دیگه غصه نخوره
مل مل
19 فروردین 92 13:09
اخ خاله واست بمیره که مریض شدی عزیزم غصه نخور مامانی خوب میشه
مامان نگار
19 فروردین 92 15:26
بلا به دور باشه ایشالا هرچه زودتر خوب خوب بشه این حسنا خانوم ما
مامان مهدیس و ملیسا
19 فروردین 92 16:34
آخه الهییییییییی دورش بگردم عزیزمممممممم
مامانی براش اسپند دود کن ایشالا هرچی زود تر خوب بشه هم خودش هم بابا جونش!!!!!!!
چه روز خوبی بوده اونروز!!!!!
عکسها هم که حرف نداره!!!!!!!!!!
دلم براتون تنگیده بود!!!!
بووووووس برای حسنا جان و مامی مهربونش!!!!!!


خدانکنه خاله جون منم دلم تنگ شده واستون شما ک پست جدید نمیزارید
مامان آیسا
20 فروردین 92 10:57
سلام عزیزم آخی حسنا گلی حالش بهتر شد؟؟
انشاالله هیچ وقت مریض نشه
ووووووویی ماشاالله حسنا جون خاله چقد بزرگ شدیییییییییییی به به چه عکسایی


سلام نه عزیزم قبلا که خوب بود خیلی اذیتم میکرد الان که مریض شده اذیتاش 2برابر شده همش نق میزنه
لاله
20 فروردین 92 11:49
ای جونم فداش بشم ایشالا زود خوب بشه دوباره سه نفری به گردش و تفریح برید
پرهام ومامانش
20 فروردین 92 23:27
$$__$_$$____$$_$__$$$ _____$__$__$$__$__$__$$__$__ _____$__$$$_$__$$$$__$_$$$_$$ ____$$$$_____$$$__$$$_____$$$$ ___$__$________$__$________$__$ ___$__$_________$$_________$__$ ____$$__________$$__________$$$ ___$__$_____$$$$__$$$$_____$__$ ___$__$____$$$$$$$$$$$$____$__$ ____$$$$____$$$$$$$$$$____$$$$ _____$__$____$$$$$$$$____$__$ _____$__$_____$$$$$$_____$__$ ______$$$$_____$$$$_____$$$$ _______$__$_____$$_____$__$ _______$__$$$________$$$__$ ________$$$__$______$__$$$ __________$__$$$__$$$__$ ____$$$$$__$$$__$$__$$$_$$$$ ___$_____$__$__$$__$__$_____$ ___$______$__$$__$$__$______$ ___$_______$__$__$__$_______$ ___$________$_$$$$_$________$ ____$________$____$________$ ___$_________$____$_________$ _$$_$________$____$________$_$$ $__$_________$$$$$$_________$__$ $__$___$$$$$$_$__$_$$$$$$___$__$ $___$_$____$_$$__$$_$____$_$___$ _$__$$____$_$_$__$_$_$____$$__$ __$__$$$$$ $__$__$__$_$$$$$__$ ___$______$___$__$___$______$ ___$_____$____$__$____$_____$
زهرا(✿◠‿◠)
21 فروردین 92 18:02
سلام عزیزم.. خوبین؟ حسنای نازم بهتر شده؟ راستی عید حرم امام رضا بودیم! به یادت بودم عزیزم
شقایق مامان آرشا
21 فروردین 92 19:36
خدا را شکر که خوب شدن
FARIBA
22 فروردین 92 1:34
خدارو شکر که بابایی خوب شد....مامانی حسنا گلی با این لباس سفید چقدر ماه شده...ببوسش از طرف من
مامان اهورا
23 فروردین 92 9:53
سلام عزیزم خوووبی شما کجا زندگی میکنید


سلام ممنون ما چابهار زندگی میکنیم
مل مل
23 فروردین 92 14:00
ای جووووووووونم راننده کوچولو خاله قربون اون نگاهات بره
مامان الناز
23 فروردین 92 14:09
hایشاله که حسنا گلی هم زود زود خوب بشه و کمتر مامانش را اذیت کنه

خوش بحالتون یعنی هوا اینقدر گرم شده که حسناجون با یک پیراهن استین کوتاه میاد بیرون؟


اره عزیزم ما زمستونم کولر روشن میکردیم
مامانی هدیه
23 فروردین 92 18:16
سلام ایشالا همگی سلامت باشید خصوصا حسنا خانم مامانی حسابی مراقب این دختر خوشگله باش
مامان زهره
23 فروردین 92 22:26
خدا بد نده انشالله همیشه سالم و تندرست باشید
الهام مامان علیرضا
25 فروردین 92 15:24
سلام حسنا جونم خدا بد نده... ایشالا هر روز بهتر از روز قبل باشی عزیزم حسابی بهت خوش گذشته خاله
مونس
28 فروردین 92 3:21
ماشاالله حسنا گلی عجب قشنگه این عکسا و منظره ها خوش به حالتون
مامان بهراد
16 اردیبهشت 92 8:14
خيلي ناراحت شدم كه مريض شده اين مدت كه نبودم چه اتفاقاتي افتاده ولي به خير گذشت. اميدوارم كه هيچوقت مريض نشيد راستي چه جاي زيباييه اينجا كجاست تو رو خدا به ما هم بگيد ما هم بيايم همچين جايي.خوش باشين