تمام زندگی ما حسناتمام زندگی ما حسنا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

حســــــــــــــــنا عشـــــــــ♥ــــــــق مامان و بابا (✿◠‿◠)

خرید عید و عکسهای این چند روز

1391/12/21 11:11
نویسنده : مامانی
719 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه....

حسناچند روزه خیلی اذیتم میکنه و فقط گریه میکنه هرچی بزرگ تر میشه بدتر میشه دیروز ساعت 8  بیدار شدو کلی گریه کرد هرکاری میکردم ساکت نمیشد 5ساعت تموم گریه میکرد هروقت بد خواب بشه حال و روز من همینه دیگه اخرش اشک منم دراورد  اخرم ساعت 1بس که گریه کرد تو بغلم خوابش برد و منم کلی خوشحال شدم

حالا بریم سراغ خرید عید و عکسهای این چند روز

لباس عید

 خرید عید

 

 

 

 

٧

خرید عید

 

خونه ی جدیدمون

عزیزدلم

1

2

3

4

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

آتيلا جون و مامان شيما
21 اسفند 91 11:23
خاله جون
عسيس دلم چرا گريه ميكني خانومي...
حيف چشمهاي خوشگلت نيست...
ماماني خسته نباشي با وروجكي ك داري...
لباسهاش چقدر نازن...
خيييليييييييييي...
پيشاپيش عيدتون مبارك ...


ممنون عزیزم عید شماهم پیشاپیش مبارک ایشالا سال خوبی باشه براتون
بوووووووووووووووووووووووس
مامان حمید کوچولو
21 اسفند 91 11:30
سلام حسنا جون مبارک باشه عزیزم .

اون تاپ به نظرتون یه کم سرد نیست برای عید البته شاید اونجایی که شما هستید سرد نیست .
مامانی باید صبور باشی عزیزم .بچه داری همین چیزارو هم داره


ممنون خانومی
نه اینجا سرد نیست...
دیگه چقدر صبر حسنا خیلی اذیتم میکنه
مامی مهتا
21 اسفند 91 12:39
مبارکت باشه ... عروسک کوچولو...
مامان مینا
21 اسفند 91 13:31
خیلی قشنگ عکسا راستی اسباب کشی کردی؟؟؟؟


نه ازامروز شروع میکنیم
مامان مینا
21 اسفند 91 13:34
به نظرت گریه هاش از وقتی غذا خورش کردی بیشتر نشده؟؟؟ نکنه فرنی و ... بهش نمیسازه؟؟؟ بهش شربت هربال میکسچر بده ... خیلی عالیه شکمشو شستشو میده راحت میشه
من که هنوز شروع نکردم به ریحانه غذا بدم. دکتر میگه زوده حالا بذار شش ماهش تموم بشه.


نه حسنا عادتشه نتونه بخوابه اعصابمون و خوردمیکنه
nasema
21 اسفند 91 15:07
سلام اگه دنبال یک یادگاری خوشمل و موندگار هستی زود بیا پیش من تا یک تقویم خوشمل با هرتم و عکس دلخواه شما فقط 2000هزار تومان نمونه کارهارو ببین ضرر نداره
شقایق مامان آرشا
21 اسفند 91 15:28
خصوصی داری عزیزم
مامان هستی
21 اسفند 91 18:42
سلام مامان حسنا.
ممنون که بهم سرزدی.
با اجازتون لینکتون می کنم....


منم لینکتون میکنم
مامان ملیسا و مهدیس
21 اسفند 91 19:17
سلام مامانی الهی من فدای حسناجونم بشم که اینقدر نازه لباساشم خیلی نازه خدا حفظش کنه بوووووووووووووس برای مامان گلش حسنا خانوم جیگرم


ممنون عزیزدلم
مامان اهورا
21 اسفند 91 20:00
سلام عزیزم اهورای منم دقیقا همینطوره اگه بد خواب شه من رو بیچاره میکنه دخملی رو ببوسین از طرف من


امان از دست این بچه ها:
fariba
21 اسفند 91 20:06
عزیز خاله مبارکت باشه .لباسات مثل خودت قشنگن.بوس.مامانی نظرتون رسید و ممنونم از محبتت.بخاطر ی سری مسایل نظرات این پست رو تایید نکردم.


باشه فکر کردم نرسیده
الهام مامان علیرضا
21 اسفند 91 22:17
عزیزم چه لباسهای قشنگی داری.
مبارکت باشه عزیزم
ایشاله سال خوبی داشته باشی.


مرسی.ایشالا شماهم سال خوبی داشته باشید
پرهام ومامانش
21 اسفند 91 23:09
بنظرم اینبار رفتی دکتر بهش بگو شربت دلدردشو عوض کنه یا اگه نداره یچیزی براش بنویسه تا ارومش کنه تا 7 ماه بیشترهمینه همش بخاطر دلپیچه موقع خواب نارومی میکنن
حسنا جون لباساتم مبارک باشه


عزیزم بخاطر دل دردش نیس هروقت ک بد خواب میشه گریه میکنه
سام
21 اسفند 91 23:17
حتما من با اجازتون لینکتون میکنم
حسنا جون لباسای خوشگلت مبارک چه مامان زرنگی داری خوش بحالت
مامان سام که فعلا هیچ حرکتی نکرده


عزیزم شما اد
رسی نذاشتی ک من لینکتون کنم .دفعه ی بعد حتما ادرس بزار تا منم لینکتون کنم
مرمر
22 اسفند 91 1:15
خیلی خیلی مبارکش باشه تل موهاش چقد خوشگله
مامان دخمل
22 اسفند 91 9:19
مبارک باشه خانومی فقط اینکه سردش نیست؟
چقدر هم این خانوم تو عکساش قیافه اش رو مظلوم می کنه ولی معلومه که خیلی شیطونه


ممنون عزیزم اینجا زیاد سرد نیست...
اره موقعی ک ازش عکس میگیرم اروم میگیره و تو دوربین نگاه میکنه
الهه(مامان یاسان)
22 اسفند 91 15:13
سلام مامانی وااااااااااااای نگو گریه.نگو بدخوابی که خیلی دلم از دست این یاسان خونِ.حسنا جونم مبارکت باشه خاله جونم.راستی مامانی من هنوز اسمتو نمیدونم


اسمم مامانه(ایکون لبخند)
مامان آیسا
22 اسفند 91 15:47
مبارکه خاله جووون به شادی بپوشی همشون قشنگو شیکن
مامان الناز
22 اسفند 91 17:22
مبارکش باشه لباس های عید خانمی خیلی خوشگلن درکت میکنم وقتی بی دلیل شروع به گریه میکننو هیچجوری اروم نمیشن چقدر اعصابت بهم میریزه شاید از دوندوناشه اخه وقتی میخان لثه سفت کنند اینجوری میشن
شقایق مامان آرشا
22 اسفند 91 18:09
ایشالا با لب خندون و دل شاد تن کنی خاله
زن عموزهراوعمورضا
22 اسفند 91 19:19
سلام لباسای حسناگلی خیلی قشنگ بودالهی اینقدغصه میخورم که ازهم دوریمونمیتونم کمکت کنم تواسباب کشی که باحسناجون میدونم خیلی اذیت میشی روخودتون فشارنیاریدکم کم کاراتونوانجام بدیدان شاالله حسناجونم دخترخوبی میشه دوستتون دارم


مرسی زن عموجون. اخ گفتی بخدا اصلا نمیزاره کاری کنم الانم ک خیلی بهم وابسته شده تا از کنارش پامیشم گریه میکنه نمیدونم چیکار کنم باهاش

معصوم/مامان جان جان فاطمه
23 اسفند 91 0:34
با اون قيافه مظلومي كه به خودش گرفته چه دلي ميبره خاله جون هر چي خريدي مباركت باشه،با ذل خوش و سلامتي تن كني
مامان یاسمن و محمد پارسا
23 اسفند 91 4:19
نازی خانم مبارکت باشه عزیز دلم
زن عموزهراوعمورضا
23 اسفند 91 10:20
سلام لباسای حسناگلی خیلی قشنگ بودتنش که بشه بیشترخودشونشون میده راستی مامانی بخدااینقدناراحتم که ازهم دوریمونمیتونم تورفتن به خونه ی جدیدتون کمکت کنم جون میدونم باحسناجان خیلی اذیت میشی کم کم کاراتونوانجام بدیدتاکمترروتون فشاربیادایشالاحسناجانم دخترخوبی میشه به امیددیداردوستتون دارم
آتیلا جون ومامان شیما
23 اسفند 91 14:04
آخه نی نی ب این خوشملی خدایا...
خدایا خودت از نظر بد حفظش کن ...



منون از دعای خوبت خانومی
مل مل
23 اسفند 91 17:08
چرا مامانی رو اذیت میکنی .خاله جون لباس عیدت مبارک .لباسای سفیدی که پوشیدی چقد نازه .
زهرا(ترنم عشق)
23 اسفند 91 19:12
عزیزم دلم آخه چرا گریه میکنی ببین مامانی چه چیزای خوشگلی برات گرفته لباساتم مبارکت باشه عروسکم
lمغز بادام
23 اسفند 91 19:34
مبارک باشه خانمی به سلامتی بپوشی...
لاله
23 اسفند 91 20:06
مبارک عزیزم چه لباسای قشنگی دست مامانی درد نکنه مامانی شاید گریه هاش بخاطر دندون باشه ترمه هم از 3-4 روز قبل از دراومدن دندونش مدام گریه میکرد و کم خواب شده بود عزیزمو ببوسی
negar
24 اسفند 91 10:59
سلام خوبین وبلاگ خوبی دارین حتما بیاین وب من خوشحال میشم برای تزئین اتاق بچه تون چه میکنین؟؟؟