تمام زندگی ما حسناتمام زندگی ما حسنا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

حســــــــــــــــنا عشـــــــــ♥ــــــــق مامان و بابا (✿◠‿◠)

کارهای جدید حسنا خانومی

1391/11/28 13:09
نویسنده : مامانی
1,881 بازدید
اشتراک گذاری

بازشکوفا میشوی و من شکوفا شدنت را غرق لذتم

امروز میخوام از کارهای جدیدی که یاد گرفتی و شیطونیات بنویسم.

این روزها خیلی بامزه شدی و منو بابا رو با کارهایی که انجام میدی کلی میخندونی وقت بابا باهات حرف میزنه زبونت رو میاری بیرون

 niniweblog.com

 

شیطونک

دیشب واسه اولین بار پاهاتو گرفتی

1

کار جدیدی که یاد گرفتی هرچی که گیرت میاد میبری تو دهنت

  5

6

niniweblog.com

وقتی باهات بازی میکنم موهامو میکشی بعضی وقتاهم عینکمو از چشام درمیاری 

 وقتی بهت شیر میدم دستمو میگیری و تاکه نگاهت میکنم میخندی اونموقست که میخوام قورتت بدم

وقتی خودتو میچرخونی زورت میاد و جیغ میزنی بعضی وقتا که بغلت میکنم و بوست میکنم خیلی خوشت میاد و تو بغلم اروم میگیری

niniweblog.com

منم محکم فشارت میدم که نق بزنی ولی اینقدر خوشت میاد فشارت میدم  که قهقهه میزنی خلاصه کلی شیرین و خوردنی شدی  و هر روز عشقمون بهت بیشتر میشه

niniweblog.com

 

 niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (60)

مامان مهديس و مليسا
26 بهمن 91 15:40

عزيز دل خاله حسابي خوردني و شيطون شده خاله قربونت به گلم


FARIBA
26 بهمن 91 16:01
قربونت برم خاله جون.که داری خانوم میشی.ماشالا.....ماشالااون عکس اولی ک زبون در اورده خیلی جیگره


همیشه زبون درمیاره وروجک مخصوصا وقتی باباش باهاش حرف میزنه
مامان مینا
26 بهمن 91 16:17
چه با مزه همه کاراش شبیه ریحانه ست...
هزار ماشالله به این عروسک

ریحانه از پلاستیک خیلی خوشش میاد چون صدا میده خوشش میاد.
ریحانه خیلی وقت پیش تونست پاهاشو بگیره.
وای خوش بحالتون اونجا گرمه و میتونی همچین لباسهای تن حسنا جون کنی. انقده دلم میخواد یه لباس بدون استین تن ریحانه کنم و بغلش کنم ولی نمیشه.


خب همسن هستن دیگه اتفاقا حسناهم از پلاستیک خیلی خوشش میاد
مامان مینا
26 بهمن 91 16:17
راستی قالب جدیدت مبارکه


ممنون عزیزم
مامان مینا
26 بهمن 91 16:24
عزیز دلم یه انتقاد داشتم امیدوارم که ناراحتت نکم:
عکسایی که از حسنا جون میگیری زاویه مناسبی ندارن و چهره ی قشنگش تو عکس معلوم نمیشه برای قشنگتر شدن عکسها زاویه مناسبی پیدا کن و یه خورده بیشتر حوصله به خرج بده چون بچه ها انقدر تکون میخورن نمیذارن.
ببخشید فضولی کردم قصد بدی نداشتم عزیزم.


نه خواهش میکنم اینارو خودم اینجوری گرفتم بخاطر چهرش نگرفتم بخاطر کارای جدیدش گرفتم واسه همین چهرش زیاد معلوم نیس
مامانی فاطمه
26 بهمن 91 17:10

قلبونش بره خاله با این شیرین کاری هاش


خدانکنه خاله جونX
آتيلا جون و مامان شيما
26 بهمن 91 17:42
خوشبختي نگاه خداست.
دعايت ميکنم كه: 
"خداوند هرگز چشم از تو بر ندارد"
بوووووس براي حسنا گلي و مادر خانومي مهربون...


ممنون عزیزم
زن عموزهراوعمورضا
26 بهمن 91 19:13
سلام نفسم باریکلاچقده زوداصالت فوزول بودن خانوادگیت شکوفاشده واقعاخوردنی وشیرین شدی میبوسمت


اره واقعا!!!
عمه حدیث خوشگله
26 بهمن 91 19:44
سلام
ماشاالله به دخترکوچولوی نازتون
خوشحال شدم که پیش ما اومدین ، با تبادل لینک هم مشکلی ندارم خوشحال هم میشم دوستی مثل شما داشته باشم



ممنون عزیزم منم لینک تون میکنم
مامان آیسا
26 بهمن 91 21:44
ای جووووونم عزیزم مثل همیشه نازو خوردنی
مامان امیرعلی و ایلیا (مونس)
26 بهمن 91 22:27
اااااااااااااااااااااااااای جووووووووووووووون
بووووووووووووووووووووووووووووووووس
X[

لاله
26 بهمن 91 22:49
این دخترا خوب بلدن خودشونو واسه باباهاشون
لووووووووووس کنن
بووووووووووس



اره بابایی هم که هستن
mahsa
26 بهمن 91 22:53
سلام
چطوری بگم جواب سوالتونو
یه برنامه نویس از شرکتمون روی سرور سایت نصب کرده و ما با وارد کردن اطلاعات وکد و...

ممنون

مامان زهره
27 بهمن 91 0:30
سلام خانمی به وبلاگ مرسانا سر بزنید شما به مسابفه دعوت شدید. مرسی


‏ باشه حتما میام
سمیرا(مامان الناز)
27 بهمن 91 12:26
قالب نو مبارککککککک


‏ ممنون خانومی
مامان حمید کوچولو
27 بهمن 91 15:55
ماشالا به حسنا گلیه خودمون
مامان آیسا
27 بهمن 91 16:51
$$$$$$$$_________$$$$$$$ $$$____$$$$______$$__$$$$ $$______$$$$____$$____$$$ $$_______$$$$__$$$____$$$ $$________$$$$_$$$____$$$ $$_________$$$$$$____$$$$ $$$________$$$$$$____$$$_____$$$$ $$$_________$$$$$___$$$$____$$$$$ _$$$________$$$$$__$$$$____$$$$ _$$$$________$$$$_$$$$____$$$$ __$$$$_______$$$$_$$$____$$$ __$$$$$______$$$$$$_____$ ____$$$$$$____$$$$$____$$$ ________.$$$$$$$$_____$$$$$ _________$$$$$._$$$$$$$$$$$$$$$$ _______s$$$$$$$____$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$________$$$$$$$ __$$$$___$$$$$______$$$$_$$$$ _$$_______$$$$_____$$$_____$$$ $$_______$$$$_$ $$______$$$$___$ $$$___$$$$$___$$ $$$$$$$$$$____$$___(▒)(▒) $$$$$$$$$____$$$_(▒)(█)(▒) _$$$$$$_____$$$_____(▒)(▒) __________$$$$ _________$$$$$__(▒)(▒) ________$$$$$_(▒)(█)(▒) _______$$$$$____(▒)(▒) _______$$$ ______$$$_(▒)(▒) _____$$_(▒)(█)(▒) ____$$____(▒)(▒) ___$ __$$___(▒)(▒) _$$$_(▒)(█)(▒) _$$____(▒)(▒) _$$ $$ __(▒)(▒) $$_(▒)(█)(▒) $$__(▒) (▒) $$ _$ _$$___(▒) (▒) __$$_(▒)(█)(▒) سلام آپ هستم و منتظر شما
انسیه
27 بهمن 91 17:20
چه عسلی شده این خانوم به ماهم سربزن
مامان مینا
28 بهمن 91 1:09
سلام عزیزم
چه دختر بانمکی دارید
من شما رو جزء دوستانم قرار دادم.
خوشحال میشم به وب من هم سر بزنید.


چشم گلم حتما میام
مامان دخمل
28 بهمن 91 8:21
آفرین به این دخمل که شیرین تر از عسله
fariba
28 بهمن 91 8:30
سلام مامان.حسنا جونمو ببوس
مامان دخمل
28 بهمن 91 8:32
تقویم حسنا جون رو فرستادم به ایمیلت
زهرا(ثمره عشق مامان و بابا)
28 بهمن 91 9:26
برای حسنا قندی


یک عاشقانه آرام
28 بهمن 91 11:02
سلام
ای جانم قربون این دخملی برم



مامان پریسا
28 بهمن 91 11:09
سلام گلم. تازه اولشه بذار بزرگتر بشه ببین چه کار میکنی براش
مامان پریسا
28 بهمن 91 11:09
راستی قالب نو مبارک
مل مل
28 بهمن 91 13:02
قربون خنده های تو دوستدارم یه عالمه


حالا با ریتم اهنگ نظر میدی؟خاله مطهره
مامان حلما
28 بهمن 91 14:11

عزيز دل من هر روز قشنگ تر و ناز تر ميشي باريكلا به شما خانومي فعال وباهوش


ساناز
28 بهمن 91 14:54
سلام مامانی. خوشحال میشم به سایت ما سر بزنی.کلی لباس مارکدار با قیمتهای استثنایی. www.ninipal.com
مامان آرمينا
28 بهمن 91 16:16
فداي دخمل بامزه بشم قالب خوشگلتون مبارك
مامان آنیتا جون
28 بهمن 91 16:55
ممنون عزیزم دختر گلت رو ببوس منم میام به دیدنت
مامان آیسا
28 بهمن 91 18:24
مامان دوقلوها(حسین_حسام)
28 بهمن 91 18:33
سلام عزیز دلم خوبی چه نازه خداحفظش کنه میبوسمــــــــــــــــت
مامان مینا
29 بهمن 91 0:24
سلام حسنا رو ببوس آپم بدو بیا
FARIBA
29 بهمن 91 0:43
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
FARIBA
29 بهمن 91 1:19
:دوست دارم حسنا گلیX
مامی مهتا
29 بهمن 91 2:03
خاله جون مهتای من تو مسابقه شهر خاطره شرکت کرده میشه لطف کنی و بری به لینک زیر و به کد 116 رای بدی . http://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.php
شقایق مامان آرشا
29 بهمن 91 9:56
اییییی جان.کییییی از یغل نق می زنه؟ اونم بغل مامانی
مامی مهتا
29 بهمن 91 10:43
ای جونم خیلی بانمک شدی خانوم کوچولو میبوسمت ...مرسی که بهمتای من رای دادی
مامان حلما
29 بهمن 91 12:43
سلام عاشقتم خانمي با اين كارهات
قالب و تقویم کودکانه
29 بهمن 91 18:33
گلم اگر میخوای برای دخترت تقویم سفارش بدی عکساشو به ای میلم ارسال کن و بگو از کدوم تقویم خوشت اومده بعد من تقویم رو برات درست می کنم و یه نمونه می فرستم اگر خوشت اومد فایل اصلی رو می فرستم و اگر خوشت نیومد تغییراتی که میخواهی را روش انجام میدم
مامان آیدین
29 بهمن 91 19:16
قربون این خانوم خوشگله که روز به روز داره شیرینتر میشهبه به قالب جدید هم مبارک باشه خیلی جالبهمامانی از طرف منم یه بوس و یه بغل محکم کن
FARIBA
30 بهمن 91 0:01
دوست عزیزم.ممنونم که به محمد من رای دادی.ی زحمت دیگه هم برات داشتم.وای خیلی شرمندم..........اگه لطف کنی به این ادرس هم بری و کد 507 محمدحسین زیبایی رو براشون نظر بذاری.یه دنیا ممنونت میشم.تورو خدا ببخشید خیلی اذیتت کردم.
http://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.php


باشه حتما
مامان مینا
30 بهمن 91 9:34
آپم بدو بیا
مامان آیسا
30 بهمن 91 12:39
$$$$$$$$ __$$__$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(●)´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(●)´¯)$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ ______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ ________$$$(¯`(●)´¯)$$ ___________$(_.^._)$ اپپپپپپپم اپم اپم ____________$$$$$$
مامان آیسا
30 بهمن 91 15:22
منتظر عکساتم ناناسم
نسترن(مامان نیروانا)
30 بهمن 91 16:37
برای عروسک کوچولوی دوست داشتنی ...مامانی جون خصوصی داری
زهــــــــرا
30 بهمن 91 21:52
سلام مامانیه حسنا جونی،منظورتون از اینی که نوشته من به جز تو عشقی دیگه پیدا نمیکنم؟اون رو من کپی کردم منم میخواستم بدونم چجوری درست میکنن
زهرا(✿◠‿◠)
1 اسفند 91 8:35
ماشاللا به این دخمل خوش نمک! قالب نو مبارک
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
1 اسفند 91 11:02
عزیز دلم فـــدای مهربونیاتــــ ...
واقعا ممنون خیـــــــــــــــــــــلی سورپرایز شـــــدم
نمیدونم چجوری ازتـــ تشکـــر کنم ...
امیدوارم بتونم جبــران کنم ...
این چه خرفیه گلم شما صاحب اختیاری ...




مامان آرمينا
1 اسفند 91 12:16
@};
محیامامان دینا
1 اسفند 91 14:25
قالب نو مبارک خیلی خوشگله
اتیلا جون ومامان شیما
1 اسفند 91 14:33
عزیزم ممنون بابت لطفت خانومی... در ضمن عکسهای امیر علی هم خیلی قشنگ شده بود... دست گلت درد نکنه... از لیست دوستانت پاکم کردی فکر کردم شاید تصادفی رفته باشم تو لیست سیاه... دوباره درخواست میدم... خواستی قبول کن... از روی ماه حسنا جونم... بووووووووووووووس
مامان پریسا
1 اسفند 91 15:53
سلام گلم. خوبید؟ من که این پست رو قبلا خوندم کامنت هم گذاشتم.
قالب و گرافیک های کودکانه
1 اسفند 91 16:33
سلام دوست گلم اگر دوس داری باعکس کودک نارنینت برای سال نو یه تقویم ناز و خوشگل داشته باشی ما کار طراحی تقویم مخصوص کودکان را قبول می کنیم برای دیدن نمونه کارها به وبلاگم سر بزن من کارهامو خودم طراحی می کنم و از تقویم های اماده استفاده نمی کنم لذا شمامی توانید هر تمی که مد نظرتون بود یا هر طرحی که در سر داشتید را به من بگید تا براتون تقویم طراحی کنم قبل از ارسال فایل اصلی فایل تست را براتون می فرستم تا ایراد گیری کنید http://baby-graphic.blogfa.com
قالب و گرافیک های کودکانه
1 اسفند 91 16:56
عزیزم من با فتوشاپ طراحی می کنم و برای طراحی از المان ها و وکتورهای مختلف استفاده می کنم و از تقویم های اماده که خیلی ها این روزا ازش استفاده می کنن و فقط عکس رو توش قرار می دن استفاده نمی کنم برای طراحی یه تقویم حتی شده 2 ساعت وقت صرف می کنم
قالب و گرافیک های کودکانه
1 اسفند 91 16:58
من قالب وبلاگ هم برای کودکان کد نویسی می کنم نمونه کارامو می تونی تو این یکی وبلاگم ببینی gogoli-temp.blogfa.com
مامان ایسا
1 اسفند 91 19:57
ای باباااااااااا خاله پس کجااااایی


همینجام چرا؟؟؟
الهام مامان علیرضا
1 اسفند 91 22:07
وای عزیز خاله چقدر تو ماهی هزار ماشااله مامانی اسپند یادت نره دود کنی با افتخار لینک شدی
آتيلا جون و مامان شيما
2 اسفند 91 0:05
خيلي ماهي عزيزم...
خيلي خانومي...
خواهرانه دوستت دارم...
بي نهايت ممنونم از اين همه مهربوني و لطفت...
از روي ماه حسنا گلم و مامان مهربون
بوووووووووووس....


ممنون عزیزم دل به دل راه داره منم خیلی دوستتون دارمبووووووووووووووووس