تمام زندگی ما حسناتمام زندگی ما حسنا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

حســــــــــــــــنا عشـــــــــ♥ــــــــق مامان و بابا (✿◠‿◠)

مسابقه ی وبلاگی

1391/11/19 10:05
نویسنده : مامانی
820 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی: مامان محمدحسین(جوجه کوچولو) لطف کردند و منو به مسابقه وبلاگی دعوت

کرد.اینطور که من متوجه شدم باید سه دلیل ساخت وبلاگم رو اینجا بنویسم و از سه تا دوستای نی نی

وبلاگی خودم هم بخوام که اینکار رو انجام بدن .حالا جایزش چی هست خودم هم نمیدونمزبانچشمک

 

دلیل ساخت وبلاگم:

1_دوست داشتم همه ی خاطرات دخترم رو واسش ثبت کنم

2_میخواستم با مامانهای دیگه اشنا بشم و از تجربه هاشون استفاده کنم

3_دلیل سومم اینه که خودمم سرگرمم

3تا از دوستام که به مسابقه دعوت میکنم:

1_شیماجون مامان آتیلا

2_زینب جون مامان امیرعلی(پسرک شیطون)

3_مامان مهدیس و ملیسا جون

دوستای گلم شماهم 3 تا از دوستاتون رو دعوت کنید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان مهديس و مليسا
18 بهمن 91 18:01
ماماني من خيلي شما رو دوست دارم عزيزم ممنون بابت دعوتت!!!!
مامان مینا
18 بهمن 91 18:05
سلام
جریان این مسابقه چیه؟؟؟



الان کار دارم بعد بهت میگم
آتيلا جون و مامان شيما
18 بهمن 91 18:52
ممنون عزيز دلم بابت دعوتت خانومي...
وبي جريان قضيه چيه...!؟


خودمم نمیدونم منم یکی دیگه دعوت کرد
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
18 بهمن 91 18:56
عزیزم تو وبم نوشتم ...
معصومه
18 بهمن 91 22:36
سلام عزیزم.من مادر فاطمه جان هستم.چرا که نه عزیزم،من هم خیلی خوشحال میشم که از تجربیات شما استفاده کنم.
راستی اگه دوست داشته باشی بیا تبادل لینک کنیم


عزیزم من لینکت کردم
مامان زهره
18 بهمن 91 23:32
سلام ممنون که به وب دخملم سر زدید. منم دوست داشتم کسی باشه که همسن دخملم باشه به قول شما از تجربیات هم استفاده کنیم. پس با اجازه لینکتون میکنم


عزیزم ادرستو نذاشتی
مامان پریسا
19 بهمن 91 12:45
ایشالله همیشه موفق باشیو حتما حسنا جون قدر مامان مهربونشو میدونه
مامان حلما
23 بهمن 91 14:25
خاله جان پس مارا دعوت به مسابقه نميكنيد؟؟؟