تمام زندگی ما حسناتمام زندگی ما حسنا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

حســــــــــــــــنا عشـــــــــ♥ــــــــق مامان و بابا (✿◠‿◠)

مادر

1391/11/11 13:22
نویسنده : مامانی
475 بازدید
اشتراک گذاری

تقدیم به مادر خوبم
مادر یعنی جمع همه ی خوبی ها
مادر یعنی صبر و تحمل نه ماه بچه در شکم داشتن
مادر یعنی تحمل درد شدید زایمان
مادر یعنی شب ها تا صبح پای گهواره نخوابیدن
مادر یعنی شیر دادن تا دوسالگی به فرزند
مادر یعنی بوسه ی عشق
مادر یعنی پیر شدن برای درخت شدن نهالش
مادر یعنی عشق
مادر یعنی زندگی
مادر یعنی …..
مادر را نمی توانم توصیف کنم و هیچ کس هم نمی تواند به نظرم
مادر سرشار از واژه های عشق آمیز است و من عاجز ….
مادرم دوستت دارم

 

عشق مادر

 

1

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

هستی
11 بهمن 91 13:33
سلام اومدم برای یک ختم قرآن دعوت تون کنم برای سلامتی یک کوچولوی سه ساله به نام علی http://termination.blogfa.com/ و همینطور یک وبلاگ دیگر که آدرسش را در زیر خدمتتون دادم . جمع دوستانه کوچیک در وبلاگی با عنوان کار خوب داریم که خوشحال می شیم شما کنارمون باشین اگر تمایل هم ندارین که انشاالله همیشه موفق باشید http://kare-khoob.blogfa.com/
مامان پریسا
11 بهمن 91 14:36
سلام عزیزم خوبید؟
ممنون که به یادم هستی عزیزم.
من هم شرمنده که فرصت نمیکنم به دوستای گلم سر بزنم.
خیلی دوستتون داریم.


سلام خداروشکر بایدم فرصت نکنی با این همه دوست
مامان پریسا
11 بهمن 91 14:40
مطلب زیبایی برای مادر نوشتید.ممنون


خواهش میکنم واقعانم همینطور هست الان خودم درک میکنم
مامان مليساو مهديس
11 بهمن 91 14:56
وااااااي خيلي قشنگ بود عسيسم خيلي زيباست دستت درد نكنه گلم!!!


خواهش میکنم قابلی نداشت*
مامان پریسا
11 بهمن 91 15:19
عزیزم.هر گل یه بویی داره. سر نزدن به دوستان از کوتاهیه منه چون پریسا بهم اجازه نمیده زیاد بیام نت. قبلا که کوچولو تر بود من بیشتر اینجا بودم و مرتب به همه سر میزدم. چه دوستان بیان پیشم چه نیان. ولی الان نه... به خدا فقط دوستایی که بهم سر میزنن میتونم بهشون سر بزنم تا حد اقل شرمنده ی همین تعداد هم نشم. ممنون برای رمز عزیزم. ما همه دوستامونو یه دنیا دوست داریم و برامون ارزش دارن.
اتیلا جون ومامان شیما
11 بهمن 91 15:51
عزیزم خیلی قشنگ و با احساس بود...
ممنون مادر مهربون...


خواهش میکنم
مرمر
11 بهمن 91 17:22
سلام عزیزم من چابهاری تیستم مشهدیم ولی چابهار زندگی میکنم
مامان آوا
11 بهمن 91 17:46
سلام دوست خوبم ممنونم که به وب دخترکم سر زدین
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
11 بهمن 91 17:51
مــــــــــــــــــــــرسی مامانی که به ما سر زدیـــــــــن ... میام پیشتون ...
مامان آیدین
12 بهمن 91 0:12
با افتخار لینکتون کردم عزیزم


مرسی عزیزم منم لینکتون میکنم
fariba
12 بهمن 91 1:19
خیلی قشنگ بود.داشت گریم میگرفت.با احساس بود.


قابلی نداشت عزیزم
مارال
12 بهمن 91 9:11
سلام.من با تبادل لینک موافقم.شما لینک شدید.
منا با اسم ミミدنیای شکلکهای مـــارالミミ لینک کنید. با تشکر از شما


منم لینکتون کردم
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
12 بهمن 91 18:14
فدات شم رمز و خصوصی برات میزارم ...
مامان مینا
13 بهمن 91 1:36
الان حالتون چطوره؟؟؟
خب مواظب خودتون باشین سرما نخورین دیگه...
حسنا جون رو ببوس


خدارو شکر خوبیم....منو حسنا خوب شودیم الان شوهرم سرما خورده
بابا و مامان ارشیا
13 بهمن 91 13:20
امشب جشن تولد وبلاگی بصورت آنلاین برای پسر گلمون ارشیا راه انداختیم ازتون دعوت می کنیم اگه فرصت داشتید تو این جشن همراهمون باشید . جشن از ساعت 8 و 45 دقیقه شروع و تا ساعت 10 ادامه داره . تشریف بیارید خوشحالمون کنید .