تمام زندگی ما حسناتمام زندگی ما حسنا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

حســــــــــــــــنا عشـــــــــ♥ــــــــق مامان و بابا (✿◠‿◠)

دخملمون 4 ماهه شد هوررررررررررا

1392/2/24 16:50
نویسنده : مامانی
904 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب و متنوع آروین

کنار تو بودن برای ما دلیل یک زندگیست ارزش بودنت را از یک لحظه نبودنت میتوان فهمید .....امیدی باش برای زندگیمان....

اگر اسمان به عظمتش دریا به تلاطمش کوه به استواریش و افتاب به گرمایش مینازد....ماهم به تو که بهونه ای برای بودنمان شدی مینازیم

 

دوستت  داریم

٤ ماهه تورو داریم و بینهایت خوشحالیم و خدارو بخاطر این نعمت بزرگ شاکریم

           ٤ ماهگیت مبارک گل نازمتصويرشکلکهای جالب و متنوع آروین

اینم کادوی منو بابایی مبارک باشه نفسم

1

2

این عکسارو الان ازت گرفتم (عکس 4 ماهگیت)

عزیزم

جیگر

نفسم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (43)

آتيلا جون و مامان شيما
2 بهمن 91 20:40
سلام عزيزم
واكسن كه زدي درد نكرد كه خاله!؟
عسيس دلم تولد چهار ماهگيت مبارك
ماما بازم واسط قالب عوض كرده اونم مبارك..
راستي عزيزم متني كه نوشتي همون متني هستش كه وبلاگ آتيلا تو صفحه ي اول اولين متنيه كه براش نوشتم...
نمي دونم شانسي اين طور پيش اومده يا ...
آخه موزيك وب هم يكي بود من عوض كردم...
همچنين قالب وبلاگ...
كم كم دارم به اين همه اتفاق نظر تعجب ميكنم!!!!!
نكنه يكي از من اون ور وراست!؟
حسنا خانوم عسلي ميبوسمت
بووووووووووووووس


متن و که خودم نوشتم ولی اهنگ از شماست خوشم اومد ازش
mghb.ir
2 بهمن 91 22:14
مبارک باشه
مامان مینا
2 بهمن 91 22:36
سلام مبارکه چهار ماهگی حسنا و مبارکه واکسنش انشلله همیشه سالم باشه دختر گلت. معلومه شما تو یه شهر گرم زندگی میکنین که همچین لباسایی تن ناز دخترت کردی



اره چه توجهی.........خوبه دیگه یخ نمیزنیم
مامان مهدیس
2 بهمن 91 23:26
اگه خواستی بیا تو نی نی گپ من تو یه وبلاگ دیگه ام ولی پست دیگه نمیذارم!!!!!


خب برام کامنت بزار بگو په ساعتی بیام نی نی گپ
مامان مهدیس
2 بهمن 91 23:27
عزیزم مبارکهههههههه!!!!!!!چقدر هم کادو هاش بهش میاد!!!!!!!!!
گلم من وبلاگ مهدیس رو پاک کردم دیگه درست نمیکنم!!!بیخیالش شدم!!!!!!!!!!!!


چرااااااااااااااا؟؟؟دیروز هرچی رفتم بازش نمیکرد فک نمیکردم پاکش کنی
romina
2 بهمن 91 23:33
4 ماهگي گل دخترت مبارك باشه ايشالا
فداش بشم
چه بامزه است


مرسی عزیزم ممنون که اومدی
زن عموزهراوعمورضا
2 بهمن 91 23:58
سلام نفسم چقده ماشالله بزرگ شدی ودوست داشتنی فدات میبوسیمت


مرسی زن عمو جون که اومدی


مامان مینا
3 بهمن 91 0:16
خب دوست ندارم دیگه....



پس چرا به من گفتی؟؟؟؟؟هاااااااااااا
فهیمه مامی مهتا
3 بهمن 91 13:01
مبارک باشه هم 4 ماهه شدنت هم کادوی خوشگل مامان و بابا


مرسییییییییییییی عزیزم
مامان بهراد
3 بهمن 91 13:42
سلام عزيزم مبارك باشه 4 ماهگي حسنا خانم گل شرمنده عزيزم من آنفلوانزاي سختي گرفته بود براي همين نبودم بازم ببخشيد


ااااااااااا من نمیدونستم
مامان ملینا
3 بهمن 91 13:42
،حسنای عزیزم 4 ماهگیت هم مبارک باشه .مامانی دختر خیلی ناز و تو دل برو داری .خدا حفظش کنه


ممنون خاله جون
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
3 بهمن 91 13:46
ای جونم عزیزم
تبریک میگم
ان شاالله عمر طولانی و با عزتی داشته باشی

مامانیه مهربون ، به خدا شرمنده ام خیلی سرم شلوغه
دوستتون دارم


خواهش میکنم عزیزم مرسی که اومدی



fariba
3 بهمن 91 14:22
هورا.هورا .چه خبرخوبی.جیگرخاله 4ماهه شده.بوس.بوس.دست مامان و باباهم درد نکنه با این هدیه های قشنگشون.فکر کنم دخملی برای عید بپوشدشون!وای ک چه ناز میشه.


ممنون مامان جوجه کوچولو لباسا تو عکس بزرگ معلوم میشه الان اندازشه
محیامامان دینا
3 بهمن 91 15:41
سلام عزیزم 4 ماهگیت مبارک.چه لباسای خوشگلی خوش به حالت.
مامان عسل و آریا
3 بهمن 91 15:48
چهارماهگیت مبارکه عزیزدلممممممممممممم چقدر لباس های خوشجل داری گلم.منم میخوام وای یعنی میرسه منم واس نی نیم برم خرید
لاله
3 بهمن 91 15:49
حسنا جونی 4 ماهگیت مبارک عزیزم چه متن قشنگی نوشته بودین وچه لباسای قشنگتری برای گل دخترتون خریدین مبارکش باشه
مامان عسل و آریا
3 بهمن 91 15:50
خصوصی داری گلم
saba
3 بهمن 91 16:23
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم با تشکر http://dewall.blogfa.com
مامان مهدیس
3 بهمن 91 16:56
سلام عزیزم الان تو سایت هستی؟؟؟؟؟؟؟من الان آنلاینم!!


سلام با چه اسمی؟؟؟
بابا و مامان پویان
3 بهمن 91 18:03
با عرض سلام حضور شما مادر گرامی. در صورتی که مایلید از قالب اختصاصی با کمال میل این کار را برای شما انجام می دهیم. ولی اگه چند روزی صبر کنید قالب های کاملا مدرن و زیبایی را برای سرویس نی نی وبلاگ آماده می کتیم که می توانید از سایت زیر دریافت نمایید: http://negash.ir موفق باشید و نی نی هزار ماشالا ماه شما رو فرشته های مهربون خدا تگهدارش باشن.
بابا و مامان پویان
3 بهمن 91 20:24
نمی دونم چرا اوضاع این جوری شده؟ چرا همه این قدر بهم بدبین شدن؟ چرا دیگه نمیشه به هیچ کسی اعتماد کرد؟ چرا دروغ اونقدر زیاد شده که حرف راست رو هم نمیشه باور کرد؟ چرا تشخیص حق از باطل این قدر سخت شده؟ چرا همه چی رو با ترازوی مادیات می سنجیم؟ من امروز از ایرانی بودنم شرمنده شدم من امروز از این که تو این جامعه روانپریش زندگی می کنم از خودم بدم اومد من امروز شرمنده ایرانی بودنم شدم من امروز شرمنده جامعه ای شدم که در آن زندگی می کنم ... من و همسرم امروز به درک جدیدی از ایرانی بودن رسیدیم ایرانی یعنی ترسو ایرانی بعنی بدبین ایرانی یعنی همه آدم ها بدن الا ... ایرانی یعنی همه رو گرگ تصور کنی... ایرانی یعنی کافر همه را به کیش خود می پندارد... ایرانی یعنی من، یعنی تو ایرانی یعنی بوی تعفن بی اعتمادی ایرانی یعنی اعتماد در این جامعه مرده ایرانی یعنی گوشیت رو بگیر دستت از مرگ هموطنت فیلم بگیر... ایرانی یعنی دل شکسته من ایرانی یعنی دل شکسته یک مادر ایرانی یعنی همه دیگه گند شدیم همه شورش رو دیگه درآوردیم از بس بهم دروغ گفتیم ایرانی یعنی خودم دروغ میگم پس همه دروغ میگن ایرانی یعنی اینجا راستی خریدار نداره ایرانی یعنی بوی تعفن دروغ ایرانی یعنی ... اینجا اینارو نوشتم شاید مامان مهدیس این طوری بهش برسه..
مامان مهدیس
3 بهمن 91 21:48
کجایی تو وب دخترتی؟؟؟؟؟ بیا نینی گپ!!!!!!! [
مامان مهدیس
3 بهمن 91 21:49
سلام سلام سلام صد تا سلا عزیزم اون سایتو حذف کردن!!!
مامان نيروانا
4 بهمن 91 9:51
سلام سلام، چهار ماهگيت مبارك گل نازم. ميبوسمت. پاينده باشي
مامان طهورا
4 بهمن 91 11:56
مبارک مبارک 4 ماهگیت مبارک عزیزممممم
مامان بهراد
4 بهمن 91 12:49
عزيزم منم ميخوام مثل شما موسم تو وبلاگ بهراد اسمش باشه چه جوري ميشه
مامان بهراد
4 بهمن 91 12:51
يه آدرس بده اين شكلكا رو به راحتي پيدا و كپي كنم
مرجان مامان آران
4 بهمن 91 13:13
رمزو گذاشتم خصوصی
مامانی فری
4 بهمن 91 13:29
عزیزم چهار ماهگیت مبارک چه کادوهای قشنگی دست مامانو بابا درد نکنه
fariba
4 بهمن 91 15:41
مامانی بیا بلام پست بذال.خاله منتظله.


چشم حتما پست جدید میزارم....مرسر عزیزم که میای
نسترن(مامان نیروانا)
4 بهمن 91 16:10
مبارک باشه 4 ماهگیت عزیز دلم...خدا رو شکر این مرحله واکسنتم تموم شد....به به دست مامان و بابای مهربون درد نکنه با این کادوهای خوشگلت


ممنون که وقت گذاشتی و اومدی
هیراد و عمه لیلاش
4 بهمن 91 16:43
مبارک باشه خاله جون ماشاالله خیلی نانازی عزیزم
عموی محیط بان
4 بهمن 91 21:19
سلام به مامانی وبابایی نی نی ناز و مهربون من عموی محیط بانم شمارو دعوت میکنم به طرح بزرگ"هر کودک یک درخت"به مناسبت هفته منابع طبیعی و روزدرختکاری15اسفند منتظرتونماگه به سلامتی فرزندمون اهمیت می دیم پس بیایم تا حد توانمون نه بیشترء در حفظ طبیعت کوشا باشیم باید بدونیم که.کودکان آسیب پذیرترین گروه سنی به آلودگی هوایند. لطفا در اطلاع رسانی شریک باشید
مامان مهدیس
4 بهمن 91 22:09
سلام گلم خوبییییی؟؟؟؟؟؟دلم تنگ شده برات حسنا جون چطوره خوبه حالش؟؟؟؟لز طرف من اون عزیزه دلمو ببوس!!!!!!


منم همینطور....امروز انلاین بودی ولی هرچی پیام میدادم جواب نمیدادی
پرهام
5 بهمن 91 14:37
salam bashe
آتیلا جون ومامان شیما
5 بهمن 91 14:38
مامانی عکس بزار از دختر خوشگلمون....



چشم عزیزممممممممممممممم میزارم
مامان ایسا
5 بهمن 91 20:46
مبارک باشه عزیزه دلم
یاسی خاله هیلدا
6 بهمن 91 1:45
سلام خاله جون ممنون که مارو خوشحال میکنی
من نمیرسم به دوستامون سر بزنم چون سرم شلوغه فقط میام کامنتامو چک میکنم
بازم ممنون


مامان یاسمن ومحمد پارسا
6 بهمن 91 10:16
حسنا جونم چهار ماهگی مبارک
مامان یاسمن ومحمد پارسا
6 بهمن 91 10:18
عزیزم با افتخار لینگ شدید
آتيلا جون و مامان شيما
6 بهمن 91 12:16
حسنا جونم به ماماني بگو عكس ميخوايم منتظريم.... بوووووس
مل مل
13 بهمن 91 14:50
گوگوجی قربون نگاه کردنت بره خاله .