تمام زندگی ما حسناتمام زندگی ما حسنا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

حســــــــــــــــنا عشـــــــــ♥ــــــــق مامان و بابا (✿◠‿◠)

کارهای فسقلی ما تو این هفته

1391/11/2 10:38
نویسنده : مامانی
506 بازدید
اشتراک گذاری

کلی کار جدید یاد گرفتی و شیطون شدی.....   

 

بادستات خیلی ور میری دستاتو به هم میگیری

منو بابایی رو کامل میشناسی و وقتی میبینیمون کلی ذوق میکنی و جیغ میکشی              niniweblog.com

 

وقتی باهات حرف میزنیم فقط جیغ میکشی و دست و پا میزنی      

 

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤ 

اگه یه لحظه مارو کنارت نبینی گریه میکنی

اگه یه چیزی جلوی صورتت بگیریم دستاتو میاری بالا که بگیری ولی نمیتونی

دیشب واسه اولین بار جغجغه رو خودت گرفتی از دستم

 

niniweblog.com

 

2

(((٣٠/١٠/٩١ اولین باری که خوده جغجغ از دستم گرفتی)))

2روزه خوابت خیلی کم شده و شبم دیر میخوابی

شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

الانم که خرابکاری کردی باید برم عوضت کنم

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

 اینم عکست در حال خرابکاری کردن....

1

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان دانیال
29 دی 91 12:51
سلام
من مامان دانیال کوشولو هستم واسه پسرم وب زدم ممنون میشم اگه بیاین به وبم و تبادل لینک کنیم
وب شما خیلی زیباست
منتظرتون هستم


چشم میام ولی ادرس نذاشتید
هما
29 دی 91 14:55
سلام مامان حسني عزيز.ايشالله عمري با عزت خانواده مهربونتون كنار هم به سلامتي زندگي كنيد.
دخملیـــــــــــــ شکلکـــــــــــــ
29 دی 91 17:25
ای جووووووووووووووووووووونم الان حسااااااابی خوردنی هستی
مامانی فری
29 دی 91 18:21
عزیزم مبارک کارهای جدید و پیشرفتهای بزرگ اینشالله در تمام مراحل زندگی موفق باشی نانازی مرسی از اینکه به من سر میزنی
مامان مهدیس
29 دی 91 22:22
تق تق تق مهمون نمیخوایییییی؟؟؟؟؟ من هرروز به وبلاگ جیگرت سر میزنم جیگر خیلی دختر خوردنیییی داری مخصوصا الان که کلی کار یاد گرفته حسابی خوردنی شده اگر اونجا بودم حتما حتما لپشو یه گاز جانانه میگرفتم یا شایدم روی دستش یه ساعت به عنوان یادگاری میذاشتم واسش اسپند دود کن حتما حتما
مامان مهدیس
29 دی 91 23:16
وایییی ایکاش اینجا بود لپشو میخوردم خداااا چقدر نازه
مامان مهدیس
29 دی 91 23:23
میگی چجوری عکس متحرک گذاشتی؟؟؟


از سایت شکلکهای اروین کپی میکنم
fariba
29 دی 91 23:52
مرسی ک سر زدین.مشکلش حل شد عزیزم.مایل ب تبادل لینک هستید؟
آتيلا جون و مامان شيما
30 دی 91 0:22
سلام مامان جون خدا حفظ كنه عزيزت رو كه روز به روز داره خانوم تر ميشه و باهوش تر دير نيست اون روزي كه بايد لباس بخت تنش كني انشاا... گذر زمان خيلي سريع تر از اونيه كه بتوني متوجهش بشي قدر لحظه به لحظش رو بدون و ميدونم كه ميدوني وگرنه اين قدر واسه ثبت اين لحظات زحمت نميكشيدي... از خدا واسه اين خونواده ي دوست داشتي عمري طولاني و با عزت زير سايه ي خود بزرگوارشو آرزو ميكنم دوستون دارم بوس
فهیمه مامی مهتا
30 دی 91 11:09
چه دخمل نازی ماشالله خدا حفظش کنه ... موافق تبادل لینک هستید ؟


اره حتما
fariba
30 دی 91 11:23
حسنا خوشگله از امروز جز پیوندهای وبلاگ و دوستان عزیز جوجه شد.هورررا
آتيلا جو و مامان شيما
30 دی 91 13:37
سلام عزيزم در مورد حجم عكسهام پرسيده بودي با فرمت gif آپلود ميكنم
محیامامان دینا
1 بهمن 91 11:44
مامان حسنا اگه اجازه هست لینکتون کنم؟


خواهش میکنم منم لینکتون میکنم
لاله
14 بهمن 91 19:39
قالب جدید وبلاگت مبارک خانومی