تمام زندگی ما حسناتمام زندگی ما حسنا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

حســــــــــــــــنا عشـــــــــ♥ــــــــق مامان و بابا (✿◠‿◠)

حسنا لالا کرده

1391/10/24 15:00
نویسنده : مامانی
971 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجوی مامانی.....

دیروز ظهر بردیمت حموم و مثه همیشه اذیت نکردی و کلی کیف کردی عاشق حموم رفتنی هروقت گریه میکنی میبرمت در حموم ساکت میشی و ذول میزنی و نگاه میکنی.......دیروز وقتی از حموم اوردیمت خوابوندیمت اینقد سبک شده بودی که از ساعت 10تا ساعت 4بعد ازظهر خواب بودی بعدم من به زور بیدارت کردم حالا بریم سراغ عکسها

1

 

5

8

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامی مهدیار
24 دی 91 18:58
وای قربونش برم چقدر خوردنیه خوشحال شدم عزیزم از حضور سبزت ببوس جیگری رو
مامان مهدیس جان
24 دی 91 19:49
ممنونم از نظر لطفت عزیزم من میتونم باهات تبادل لینک کنم راستی دختر گلت رو از طرف من ببوس خیلی ناز خوابیده
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
24 دی 91 19:58
سلام دوست من اول یه ماشاالله به دختر گلتون بگم : ماشاالله دوست من ممنون که اومدی پیشم همسر من محل کارش کربلاست و الان 36 روزه که از هم دوریم. از آشنایی با شما خوشبختم
عسل و غزل
24 دی 91 22:24
عافیت باشه دخمل ناز و صبورم میشه ازتون بپرسم اهل کدوم شهر هستید؟
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
25 دی 91 9:51
دوست گلم واقعا متاسفم که مطالبم باعث غصه دوستم میشه راستش این وبلاگ کلا برای نوشتن دلتنگیهامه باز هم عذرخواهی میکنم
مهسا مامان مرسانا
25 دی 91 14:09
خصوصی داری
مهسا مامان مرسانا
25 دی 91 15:24
عزیزم وقتی وارد نی نی وبلاگت میشی پایین نطرات تایید نشده نوشته آخرین نظرات خوانندگان اونجا اون هایی که خصوصیه برات میاد
دایی قائم(پسر خاله ی خاله مامانت)
25 دی 91 15:32
سلام بیا عضو شو http://nini.mghb.ir/ بعدش بگو ادمین بزارمت!!!
غزل
25 دی 91 18:38
عافیت باشه خاله ریزهبوس برای حسنا و مامانیش
مامان ملیکا
26 دی 91 10:51
سلام عزیزم ماشاالله حسنا جون بزرگتر شده حسنا جون 2 روز از خواهر زاده ام ،آوینا کوچیکتره خدا حفظش کنه
مامی مهدیار
26 دی 91 12:58
سلام گلم ممنون پستای قبل از مهدیار عکس هست ولی باشه حتما میزارم
آتيلاجون و مامان شيما
26 دی 91 13:40
.......♥#########♥ .....♥#############♥ ...♥###############♥ ..♥#################♥..................♥###♥ ..♥##################♥..........♥#########♥ ....♥#################♥......♥#############♥ذ .......♥################♥..♥###############♥ .........♥################♥################♥ ...........♥###############################♥ ..............♥############################♥ ................♥#########################♥ ..................♥######################♥ ....................♥###################♥ ......................♥#################♥ ........سلام.........♥##############♥ ...........................♥###########♥ ..........خوبي...........♥#########♥ ...............................♥#######♥ ....اپم.........................♥#####♥ ...................................♥###♥ ...به ماهم سر بزن............♥#♥ .......................................♥ ..............منتظرم.................♥ ........................................♥ ........................................♥ .......................................♥ .......................................♥ .....................................♥ .: ............................ :. ♥ ................................♥ ...........................♥ ......................♥ .................♥ ............♥ ........♥ ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥ ..........♥ .........♥ .........♥ ..........♥
لاله
26 دی 91 18:14
سلام عزیزم ممنون که اینقدر به ما سر میزنین واقعا" شرمنده ام که دیر به دیر بهتون سر میزنم این فرشته ی کوچولوتو از طرف من ببوس
مامان حلما
27 دی 91 13:46
سلام عزیزم .شما چقدر ناز و خوبید.خیلی دوست دارم حلما شما رو ببینه و باهات دوست بشه .انشاالله زود زود بزرگ بشی
دایی محمدش
28 دی 91 0:40
سلام.چه عکس قشنگی افرین. فقط چرا چشمای قشنگش بستس.انشاا... همیشه سلامت باشه زیر سایه پدر مادرش
خواهرم آیات
2 بهمن 91 11:53
زهرا (✿◠‿◠)
10 بهمن 91 8:34
ناااااااااااز چقــد معصومانه خوابیده!