تمام زندگی ما حسناتمام زندگی ما حسنا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

حســــــــــــــــنا عشـــــــــ♥ــــــــق مامان و بابا (✿◠‿◠)

اولین نوشته

1391/10/22 13:17
نویسنده : مامانی
505 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم امیدوارم که حالت خوبه خوب باشه امروز باید همه ی خاطراتتو دوباره واست بنویسم اخه اونایی که نوشته بودم همه حذف شدومن خیلی ناراحت شدم باهزار مکافات نوشته بودمشون.

 

آخه شما جدیدا خیلی اذیتم میکنی و کاری به جز گریه کردن نداری

الهی من فدای گریه کردنت بشم آخه طوری گریه میکنی که انگار زدنت/بابایی خیلی از گریه کردنت خوشش میاد هروقت گریه میکنی کلی بهت میخنده

 

    عسلم منو بابایی عاشقتیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

دایی محمدش
14 دی 91 15:23
حسنا جون خیلی دوستت دارم
ولی خودمونیم طلاهات خیلی قشنگه



لطف داری دائی جون.چشات قشنگ میبینه.
سمیرا و مجتبی
14 دی 91 17:23
خیلی نازی ، اسم قشنگی داری
امیدوارم وقتی بزرگ شدی قدر مامانو باباتو بدونی و به آرزوهات برسی

دوستت دارم


ممنون که از وبلاگ دخملکم دیدن کردین.



fatima
14 دی 91 19:03
eyyyyyyy joooooooooooonam eshghe khale cheghad bozorg shode eshgham............ishala aroose khodami
مامان بهراد
24 دی 91 12:06
عزيزم سلام من چند بار به وبلاگ حسنا جون سر زدم اما چيزي توش يافت نشد خيلي تعجب كردم.نميدونستم چه جوري باخبرت كنم. ولي الان خوشحالم كه ميتونم نظر بدم ايشاا... دخترت هميشه سلامت باشه.