تمام زندگی ما حسناتمام زندگی ما حسنا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

حســــــــــــــــنا عشـــــــــ♥ــــــــق مامان و بابا (✿◠‿◠)

حسنا آروم میشود

1391/10/20 19:42
نویسنده : مامانی
435 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگرم .......دختر ارومم!!!!!!!! الان که دارم اینارو مینویسم شما بیداری و داری تلوزیون نگاه میکنی و صدایی ازت در نمیاد

niniweblog.com

 

 

  چند روزه خیلی اروم شدی و زیاد اذیتم نمیکنی ولی همچنان از شلوغی بدت میاد

niniweblog.com

و وقتی جایی میریم که نمیتونی بخوابی خیلی اذیتم میکنی.

niniweblog.com

 

صبح ساعت 8بیدار شدی و دیدم داری با درو دیوار میخندی منم تلوزیونو روشن کردم که سرت گرم شه و منم خونه و مرتب کنم

niniweblog.com

 

1

الان حدوده 2 ساعتی هست که بیداری و گریه نکردی ولی الان دیگه وقت خوابته و داری نق میزنی.

 niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

دایی قائم(پسر خاله ی خاله مامانت)
19 دی 91 14:18
سلام وبسایت میخوام برای بجه بزنم هم میتونی اینجا مطلب زاری هم اونجا اونجا هم سایت از خودمونه مثل این sb-forum.ir هم شخصی هم با کلاس تره حالا حسنارو هم میاری اونجا ضمنا اونجا تبلیغات هم نداره هزینش هم رو کادوشون از من!!! طراحیش هم همینطور!!!
لاله
19 دی 91 16:31
سلام عزیزم ممنون که به وبلاگ دخملی ما سر زدین حسنا جون خیلی نازه با اجازه لینکتون کردم
fatima
20 دی 91 16:12
آخیییییییی....جوجوی خاله که هی با کارات دل خاله رو میبری.بدون که عاشقتممممممممممم...........فدای مظلومیتت بشم الهی...بوس بوس