تمام زندگی ما حسناتمام زندگی ما حسنا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

حســــــــــــــــنا عشـــــــــ♥ــــــــق مامان و بابا (✿◠‿◠)

20ماهگی

1393/3/14 18:34
نویسنده : مامانی
1,394 بازدید
اشتراک گذاری

یه چند وقته که بیش از حد شیطون شدی و من مثه قبلا نمیتونم بیام وبت...

دیگه الان حسابی شیرین زبون شدی و کلی حرف میزنی دیگه مثه قبلا وقت نمیکنم بیام و کارات و بنویسم....

چند تا عکس جدید ایشالا دفعه بعد ازت کامل مینویسم

عکسهای مسافرتمون که از بس شیطونی میکردی نتونستیم عکس زیاد بگیریم

1

2

3

4

5

6

7

8

 

پسندها (13)

نظرات (27)

مامان فرنيا
17 خرداد 93 8:43
حسابي شيطوني خانم طلا
مامان فرنيا
17 خرداد 93 8:44
چه گل دختري كنار اب ميايسته
مامان فرنيا
17 خرداد 93 8:44
خيلي عكسهاي قشنگين
امیر
17 خرداد 93 13:35
سلام خوش حال میشم به منم سربزنی
شقایق مامان آرشا
17 خرداد 93 18:18
مامانییی فعالیی رو از من یاد بگیر قربون شیرین زبونم
مامانی
17 خرداد 93 20:12
توفیق الهی نصیبتان شده تشریف بیارید.منتظرتونم
بابا و مامان
18 خرداد 93 7:30
لیلی
19 خرداد 93 12:02
چه بزرگ شده این خانوم..... کم پیدایی بی معرفت؟ عکس پست ثابت خعلی بامزس...اتلیه گرفتی؟ سلام لیلی جان خوبی؟عزیزم حسنا خیلی شیطون شده ۱ماهم که مسافرت بودیم اینترنت خونمون هم یکن مشکل داره نمیشه بیام نت
عسل و غزل
20 خرداد 93 3:18
خدا این گل دخملی بلا رو از خطرات حفظش کنه.عکس پست ثابتش خیلی بانمکه
مامانی دخمل بلا
22 خرداد 93 19:45
چه انتظار عجيبی ! تو بين منتظران هم , عزيز من چه غريبی ! عجيب تر که چه آسان , نبودنت شده عادت , چه بيخيال نشستيم , نه کوششی , نه تلاشی , نه وفايی , فقط نشسته و گفتيم : خداکند که بيايی .... اللهم عجل لولیک الفرج......... دوست نازنینم عید بزرگ نیمه شعبان , ولادت مولایمان حضرت مهدی , صاحب الزمان رو بهت تبریک و تهنیت میگم , انشاالله از منتظران واقعی و از دوستداران واقعی اون حضرت باشیم . عیدتوووووووووووووووووون مبارککککککککککککککککککک .
مامانی و بابایی دخمل بلا
24 خرداد 93 19:20
سلام دوست عزیز و مهربونم عیدتوووووووون مبارککککککککک . از وبلاگ زمینه سازان ظهور نیز دیدن کنید و کامنتی برای امام زمانمان ثبت کنید . http://www.yamahdiefateme.blogfa.com
مهدیا
27 خرداد 93 13:25
سلام مامان مهریون و با ذوق و هنرمند...... وبلاگت خیلی زیباست یعنی حرف نداره........ مخصوصا کوچولوی نارت........ اگه تمایل برای تبادل لینک داشتین خبرم کنین تا لینک تون کنم...... اگه به ما سر بزنین خوشحال میشیم.... منتظر حضور سبزت هستم.
مامانی
28 خرداد 93 13:44
عاشق موهای فرفریشم یعنی...خیلی ماه شده ماشالا
عَــ♥ــروس بَهـــ✿ــاري
5 تیر 93 7:54
عزيزم من روز اول واست رمز گذاشتم
مرمر
9 تیر 93 3:36
سلااااااااااااااااااااااااام لباس هلو کیتی اش خیلی بهش میاد
تبادل لينک
17 تیر 93 21:35
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود ---------------
مامانی و بابایی دخمل بلا
25 تیر 93 14:15
من از عمق وجود خود ، خدایم را صدا کردم , نمیدانم چه میخواهی ، ولی امروز برای تو ، برای رفع غم هایت , برای قلب زیبایت ، برای آرزوهایت ، به درگاهش دعا کردم و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد ، یقین دارم دعاهایم اثر دارد . . . -------------------------------------------------------------------------- دستهای من دخیل دل پاکت ... مرا در این شبهای عزیز , نه به بهای لیاقت ، بلکه به رسم رفاقت , اول حلال و بعد هم دعا کن , وخدا کند که بدانی چقدر محتاج است ، نگاه خسته ی من بر دعای دستانت , التماس دعا عزیز دلم ...
بانو
13 مرداد 93 12:52
سلام با شب ادراری کودک خود چه کنیم؟ www.banoo.ir/post/894 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
بانو
20 مرداد 93 14:46
سلام چگونه کودکی مستقل تربیت کنیم؟ http://www.banoo.ir/post/939\ منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
fatima
22 مرداد 93 13:03
سلام عزیزم. وبلاگت خیلی قشنگه، من که خیلی خوشم اومد. دختر نازی داری خدا حفظش کنه... لطفا به وبلاگ من هم سر بزنید. خوشحال میشم اگه بیای منتظرتونم.......
مامان فاطمه
29 مرداد 93 15:40
سلام خانومی خوبین؟هزارماشالله کوچولوی نازی دارینخوشحال میشم به ما هم سر بزنین...امیدوارم بتونیم دوستای خوبی باشیم...اگه اجازه هست لینکتون کنم؟
بانو
17 شهریور 93 13:53
سلام اگر میخواهید در تعیین جنسیت جنین قبل از بارداری موثر باشید بخوانید www.banoo.ir/post/973 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
بانو
31 شهریور 93 11:27
سلام یک مادر نمونه همیشه بله نمی گوید www.banoo.ir/post/1030 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
لیلی مجنون
9 مهر 93 20:56
سلام همشهری؛ب منم سر بزن
afra
15 آبان 93 0:15
با عرض سلام و خسته نباشيد و عرض تسليت به مناسبت ايام محرم. •.•.•.•.•.•.•.•.•.• پيامک تسليت ماه محرم •.•.•.•.•.•.•.•.•.• بسم الله روضه خون اومد ماه جنون باز جمعيم دور هم چند خط روضه بخون بسم الله سينه زن بازم سينه بزن تو ماه غربت ارباب بي کفن •.•.•.•.•.•.•.•.•.• پيامک تسليت ماه محرم •.•.•.•.•.•.•.•.•.• آقا سلام برغزل اشک ماتمت بر مسجد و حسينيه و روضه و دمت چندي گذشت در غم هجران اشک تو پرمي کشيد دل به هواي محرّمت •.•.•.•.•.•.•.•.•.••.•.•.•.•.•.•.•.•.••.•.•.•.•.•.•.•.•.••.•.• براي ديدن مابقي پيامك ها ميتوانيد به سايت مراجعه نماييد باتشكر _______
مات سارا
27 آبان 93 23:33
عزيزم خيلي وقته نيستي....اما انشالله حالتون خوب خوب باشه وحسني جون موفق وشاد وسرحال وماهم منتظر عكسهاي قشنگش مثل هميشه هستيم
شقایق مامان آرشا
2 دی 93 20:30
سلام دوست خوبم.میشه به پسرم در جشنواره رای بدین.لطفا عدد37را به شماره 1000891010پیامک کنید.ممنون از لطفتون.